Turkse lira

Beleggen in valuta/forex (dollar, euro) en grondstoffen (goud, zilver, olie), etc.

Founder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 3580
Contacteer:

Re: Turkse lira

Bericht door Founder »

De toeristische sector krijgt in Turkije een enorme klap en onderstaande grafiek is zelfs nog van voor de aanslag van gisteren:
IMG_20160629_213502.jpg
U kunt zich hier registreren waarna u de bijlage kunt bekijken.
forward_into_battle liked last!
Bulls Make Money, Bears Make Money, Pigs Get Slaughtered

[Dit account modereert niet meer]

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 941

Bericht door sjos »

Beheerder schreef:De toeristische sector krijgt in Turkije een enorme klap en onderstaande grafiek is zelfs nog van voor de aanslag van gisteren:
IMG_20160629_213502.jpg
Eigelijk ben ik verbaasd dat Turkije zo volledig buiten de aandacht van het beleggersforum blijft. Ettelijke bijdragen over het Britse Pond, maar de Turkse Lira blijft onbekend. De (belangrijke) toerisme sector ligt inderdaad op apegapen, maar dit is geen blijvend fenomeen. Wie verder kijkt dan morgen of volgend jaar zou Turkije op de radar moeten houden.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

Founder
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Founder »

Nu inderdaad op de radar met een militaire staatsgreep gaande op dit moment:

http://www.reuters.com/article/us-turke ... SKCN0ZV2HK" onclick="window.open(this.href);return false;

frikandel75
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 600

Bericht door frikandel75 »

Het leger als bewaker van de seculiere maatschappij ...
QUID :ugeek:

palmboy
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 39

Bericht door palmboy »

Als staatsgreep mislukt zullen er massamoorden gebeuren in Turkije .
Erdogan is het land aan het radicaliseren .
IK ben jaren naar Turkije geweest en zag het land versneld veranderen en radicale moslims namen de touwtjes in handen .
Vanaf Erdogan via internet zijn radicale turken kon toespreken wist ik dat de staatsgreep ging mislukken.
Het leger wilde meer vrijheid voor het volk en terug westers denken.
Het kan niet anders dat Amerika en Europa hier op de hoogte van was en deze staatsgreep steunde.

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 941

Bericht door sjos »

Beheerder schreef:Nu inderdaad op de radar met een militaire staatsgreep gaande op dit moment:

http://www.reuters.com/article/us-turke ... SKCN0ZV2HK" onclick="window.open(this.href);return false;
Over een maand zijn de meeste Belgen vergeten dat er daar uberhaupt iets gebeurd is.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

Founder
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Founder »

Ik mag toch hopen dat toeristen niet zo kortzichtig zijn want het aantal aanslagen in Turkije was dit jaar ook al behoorlijk. Ook plekken waar toeristen komen zijn regelmatig het doelwit.

Jokke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 72

Bericht door Jokke »

palmboy schreef:Als staatsgreep mislukt zullen er massamoorden gebeuren in Turkije .
IK ben jaren naar Turkije geweest en zag het land versneld veranderen en radicale moslims namen de touwtjes in handen .
Vanaf Erdogan via internet zijn radicale turken kon toespreken wist ik dat de staatsgreep ging mislukken.
Het kan niet anders dat Amerika en Europa hier op de hoogte van was en deze staatsgreep steunde.
Dat erdogan een tiran is, is vrij duidelijk! Het is echter wel zo dat hij het volk stilaan ook compleet voor hem heeft gewonnen. De link met Duitsland vroeger is snel gemaakt.

Wat mij ook weer opvalt is dat er veel "turken" in andere landen ook op straat komen om voor hem te supporteren en zelfs gebouwen/mensen aanvallen in die andere landen (cfk beringen in België). Is weer een mooi staaltje van integratie en van hun manier van doen.
Ik kan mij echt niet van de indruk ontdoet dat we in Europa stilaan toch afstevenen op een zware crash tussen bepaalde groepen.

Freddy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 831

Bericht door Freddy »

Jokke schreef:
palmboy schreef:Als staatsgreep mislukt zullen er massamoorden gebeuren in Turkije .
Dat erdogan een tiran is, is vrij duidelijk! Het is echter wel zo dat hij het volk stilaan ook compleet voor hem heeft gewonnen. De link met Duitsland vroeger is snel gemaakt.

Wat mij ook weer opvalt is dat er veel "turken" in andere landen ook op straat komen om voor hem te supporteren en zelfs gebouwen/mensen aanvallen in die andere landen (cfk beringen in België). Is weer een mooi staaltje van integratie en van hun manier van doen.
Ik kan mij echt niet van de indruk ontdoet dat we in Europa stilaan toch afstevenen op een zware crash tussen bepaalde groepen.
De Turken in het buitenland zijn gemiddeld nog veel gekker op Erdogan dan de Turken zelf. Ondertussen strekken de tentakels van de AKP zich uit tot alle aspecten van het staatsapparaat, met inbegrip van de gerechtelijke macht. Ongelofelijk.

forward_into_battle
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 181

Bericht door forward_into_battle »

Heel juist. Erdogan is immens populair in België. Op 10 mei 2015 kwam tiran Erdogan naar Hasselt en dat bracht 25.000 mensen bij elkaar, ik mag niet zeggen Turken want ook CD&V burgemeester Dries meende zijn opwachting te moeten maken om handjes te schudden met deze Erdogan, een staaltje van plat electoraal opportunisme als u het mij vraagt 8-) Plat op de buik voor de Turkse stemmen. Of het ethisch te verantwoorden is, trekken we ons ff lekker niets van aan. Bah bah bah

http://nieuws.vtm.be/binnenland/140759- ... ar-hasselt" onclick="window.open(this.href);return false;

https://genk.n-va.be/nieuws/vragen-ivm- ... -de-turkse" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door forward_into_battle op 16 jul 2016 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
port : GRDM, GXU, UUUU, FCU, DNN, MUX, JAG
Nuclear Power on the rise !!!

Plaats reactie