Noorse Kroon

Beleggen in valuta/forex (dollar, euro) en grondstoffen (goud, zilver, olie), etc.

kierkegaard
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 747

Re: Noorse Kroon

Bericht door kierkegaard »

Edit, dubbel
Laatst gewijzigd door kierkegaard op 19 apr 2022 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.

kierkegaard
Forum elite
Forum elite

kierkegaard schreef: ↑
16 nov 2020 18:53
Benieuwd voor Q3 van Grieg morgen. Sta nu een 20% in de plus op aankoop enkele weken geleden. Zijn flink onderuit gegaan op trading update van 21/10 dus ik denk dat de (slechte) verrassingen al in de koers zitten en dat er meer upside is. Komen van 140 NOK pre covid.
Nog niet zo lang geleden gekocht aan 70 en zijn alweer zo goed als aan die 140.

Die zalmen in NOK zijn toch mijn mooiste investering geweest over de voorbije jaren, vaak tegen de stroom in.
Oli4 liked last!

kierkegaard
Forum elite
Forum elite

Volgens mij heel interessante opportuniteiten bij de zalmen nu. De zalmprijs ligt erg hoog maar de Noorse kwekers hebben een enorme klap gekregen door het belastingvoorstel. Huidige regering stelt echt politiek niks meer voor (een kwart van de zetels in parlement of zoiets) en de conservatieven hebben al aangegeven de boel sowieso weer om te draaien in 2025 als ze in de regering komen - wat ernaar uitziet.

Tegen dat die taks kan starten, als dat al gebeurt, zal ze weer worden teruggedraaid. Veel opwaarts potentieel dus.
Oli4 liked last!

Plaats reactie