Uranium
Uranium
Prijs van u 308 staat laag...
ondanks het feit dat Japan in 2014 terug volledig operatief zal zijn betreffende uranium.
Hoge energieprijzen doen ginds de vraag naar uranium/kerncentrales terug toenemen ( althans de industrie vraagt ernaar )
Wie gelooft er dus in uraniumbedrijven?
Nog believers hier aanwezig?
Greets
ondanks het feit dat Japan in 2014 terug volledig operatief zal zijn betreffende uranium.
Hoge energieprijzen doen ginds de vraag naar uranium/kerncentrales terug toenemen ( althans de industrie vraagt ernaar )
Greets
Als Paul D'Hoore het zegt.... is het al te laat.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
Re: Uranium
el_mettos schreef:Prijs van u 308 staat laag...
Greets
Heb maand geleden aandelen gekocht van Kivalliq energy corporation. Uranium . Advies int Nieuwsblad.
Heb ook Kivalliq.
Areva is ook zo'n bedrijf die sinds Fukushima enorme klappen kreeg maar die volgens mij wel ondergewaardeerd staat als wereldeconomie en uraniumprijs weer zal aantrekken.
Areva is ook zo'n bedrijf die sinds Fukushima enorme klappen kreeg maar die volgens mij wel ondergewaardeerd staat als wereldeconomie en uraniumprijs weer zal aantrekken.
-
- Forum newbie
- waarderingen: 0
Ik heb een order gezet aan 0,80 voor een heel klein bedrag. Ik heb wat gezocht en gelezen en volgens verschillende bronnen (oa interview in de beste belegger van VFB) kan de prijs van Uranium op termijn wel een serieus de hoogte in gaan. Paladin staat heel laag. Het is risico is uiteraard niet min, maar het potentieel ook niet.
port:RIGS,Ablynx,CbGld,Mux,Vranken,GDX,GDX9,SIL,Ten Cate, Joy Global,Vale,Seabr.Gld,pilotgold,PEK,tas,Ura U,Focus Graph.
Ze maken geen nieuwe bodems meer (u308 en Paladin energy)
Ik heb onlangs een stembrief van u308 ontvangen en er zijn momenteel 66 kerncentrales in opbouw, vooral in China. Zoals met alle aandelen, niet te vlug rijk willen worden...
Ik heb onlangs een stembrief van u308 ontvangen en er zijn momenteel 66 kerncentrales in opbouw, vooral in China. Zoals met alle aandelen, niet te vlug rijk willen worden...
In port: ABLX, NYR, TIG, 4Energy, PTC, Firestone Diamonds, PAL, MCP, KWK, MUX, GDX, SIL, SSRI, LCC, U308, PLD, ANR, Astar Minirals
- de.generaal
- Premiummember
- waarderingen: 83
Kivalliq energy is gisteren door zijn steun van 0.2 gezakt. Voorlopig blijf ik van deze sector nog af. Mocht de sector terug opveren, zou ik eerder aan URRE denken.
Ik denk dat de daling van KIVALLIQ ENERGY CORPORATION misschien ook hiermee heeft te maken.
Employee Stock Options Shares = 1.455.000 Exercise Price = 0,15 Expiry Date = 12 november 2013 ???
bron : pagina 18 => http://kivalliqenergy.com/_resources/Ki ... 0clean.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet ook niet hoe ik dit moet interpreteren ?
Of heeft het met Japan te maken dat de uraniumprijs laag blijft.
Voor de opwarming van de aarde zou kernenergie een oplossing zijn.
Ja, de koers van Urre is stabieler.
Als er meer belangstelling komt voor deze aandelen ( door stijging uraniumprijs of betere vooruitzichten ), dat hier een mooi rendement kan gehaald worden. Voorlopig zijn het zenuwachtige tijden met dit aandeel.
Heb kiv nog in port.
Employee Stock Options Shares = 1.455.000 Exercise Price = 0,15 Expiry Date = 12 november 2013 ???
bron : pagina 18 => http://kivalliqenergy.com/_resources/Ki ... 0clean.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet ook niet hoe ik dit moet interpreteren ?
Of heeft het met Japan te maken dat de uraniumprijs laag blijft.
Voor de opwarming van de aarde zou kernenergie een oplossing zijn.
Ja, de koers van Urre is stabieler.
Als er meer belangstelling komt voor deze aandelen ( door stijging uraniumprijs of betere vooruitzichten ), dat hier een mooi rendement kan gehaald worden. Voorlopig zijn het zenuwachtige tijden met dit aandeel.
Heb kiv nog in port.
http://finance.ninemsn.com.au/newscolum ... rning-cash" onclick="window.open(this.href);return false;