Uranium
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 130
Re: Uranium
Ok,het zou natuurlijk kunnen dat U gelijk krijgt,dan gaat er bij vele nog meer verbranden dan die Uranium sector alleen,ook ik heb ingezet op Uranium aandelen,waaronder Cameco,maar ook enkele andere,maar hoe dan ook respect voor Uw mening .
Gelukkig is mijn intresse dan ook nog groter dan de alleen uranium sector,afwachten dan hoe het verder evolueert.
Gelukkig is mijn intresse dan ook nog groter dan de alleen uranium sector,afwachten dan hoe het verder evolueert.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Wat bedoelt u met 'dan gaat er bij vele nog meer verbranden dan die uranium sector alleen' ?de Senacour schreef: ↑24 nov 2022 10:54Ok,het zou natuurlijk kunnen dat U gelijk krijgt,dan gaat er bij vele nog meer verbranden dan die Uranium sector alleen,ook ik heb ingezet op Uranium aandelen,waaronder Cameco,maar ook enkele andere,maar hoe dan ook respect voor Uw mening .
Bovendien hoef ik in mijn ogen geen 'gelijk te krijgen'. Ik heb in mijn ogen mijn gelijk al gehaald. Ik zeg namelijk al 10 jaar dat de voorstellingen die sommigen hier deden foutief waren en dat enkel Cameco voor mij een optie leek. Als 10 jaar later blijkt dat de sector nog steeds op zijn gat ligt...
-
- Forum actieveling
Daarmee bedoel ik,als het gelijk aan Uw kant is er velen hun vingers(geld) gaan verbranden.Ik wist trouwens niet dat de maleise in Uranium aandelen/bedrijven of mijnen al zo lang duurd.
Het zou best kunnen dat dit gewoon zo aanhoud,toch wil ik ook vermelden dat prestaties in het verleden geen garantie zijn voor de toekomst,en dat geld zowel voor een positief als een negatief verhaal.
Het zou best kunnen dat dit gewoon zo aanhoud,toch wil ik ook vermelden dat prestaties in het verleden geen garantie zijn voor de toekomst,en dat geld zowel voor een positief als een negatief verhaal.
de Senacour schreef: ↑24 nov 2022 19:18Daarmee bedoel ik,als het gelijk aan Uw kant is er velen hun vingers(geld) gaan verbranden.Ik wist trouwens niet dat de maleise in Uranium aandelen/bedrijven of mijnen al zo lang duurd.
O, maar daar kunnen we nu al duidelijk in zijn: er zijn mensen die ongeveer al hun inleg kwijt zijn, zelfs indien de uraniumprijs verdubbelt, zeg dat gede het gezegd heeft...
De crisis is gestart na Fukushima in 2011. Zo lang dus al.
Er zijn aandelen bij die ze 5, 6 keer of zelfs hebben laten verwateren om bijkomend geld op te halen. Je dacht toch niet dat de originele beleggers ooit hun geld gaan terug zien? Sommige aandelen moeten dan x100 gaan doen. Dat gaat niet gebeuren.
-
- Forum actieveling
Ongetwijfeld zal dat gebeuren,maar ik kan je zeggen dat hetzelfde gebeurd in zowat alle sectoren,ook bij de zonnepanelen waar bijv. Xsunx een bedrijf zou kunnen zijn waarbij U net het verhaal heeft verteld, dat gaat dan om een soort veel minder geregelmenteerde rommelmarkt van aandelen,waarbij U met 1000 euro 10 0000 aandelen kan inkopen bij een bedrijf die eigenlijk geen verantwoording moet afleggen zoals kwartaaLcijfers of zo.
Betekend echter niet dat de hele sector een fraude kluwen zou zijn.
Ik heb toch niets over fraude gezegd??de Senacour schreef: ↑25 nov 2022 08:56Ongetwijfeld zal dat gebeuren,maar ik kan je zeggen dat hetzelfde gebeurd in zowat alle sectoren,ook bij de zonnepanelen waar bijv. Xsunx een bedrijf zou kunnen zijn waarbij U net het verhaal heeft verteld, dat gaat dan om een soort veel minder geregelmenteerde rommelmarkt van aandelen,waarbij U met 1000 euro 10 0000 aandelen kan inkopen bij een bedrijf die eigenlijk geen verantwoording moet afleggen zoals kwartaaLcijfers of zo.
En andere sectoren, daar gaat het hier ook niet om. Het gaat er mij om dat hier mensen de aandelen waar ik het over heb aan elkaar hebben zitten aanprijzen en dat ik op mijn commentaar altijd werd weggelachen en op de korrel genomen.
-
- Forum actieveling
Ik vind het niet kunnen dat men lacht met iemand die een andere mening heeft in de wereld van het het beleggen,laat dat duidelijk zijn het is normaal dat mensen van mening verschillen en het is aan U om daar aandacht/of helemaal geen aandacht aan te besteden U kan daarmee doen wat U wil natuurlijk.
Hou er rekening mee dat het zeer moeilijk zoniet onmogelijk is om mensen van een gedacht te doen veranderen,als ze daar niet voor open staan.
Hou er rekening mee dat het zeer moeilijk zoniet onmogelijk is om mensen van een gedacht te doen veranderen,als ze daar niet voor open staan.
Het is mijn doel ook niet om mensen van gedacht te doen veranderen. Ik de wereld van de fora en sociale media is dat een onmogelijke opdracht.de Senacour schreef: ↑25 nov 2022 10:44Ik vind het niet kunnen dat men lacht met iemand die een andere mening heeft in de wereld van het het beleggen,laat dat duidelijk zijn het is normaal dat mensen van mening verschillen en het is aan U om daar aandacht/of helemaal geen aandacht aan te besteden U kan daarmee doen wat U wil natuurlijk.
Intussen hebben we een nieuwe topexplorer: Fission 3.0 heeft een monster vondst gedaan. Veelbelovend.
Afgelopen jaren is er al eens zo'n geval geweest voor een ander bedrijf, ISO Energy.
Dat ging toen x10.
Fission 3.0 intussen sinds dieptepunt ook x4. Met nog heel wat potentieel en nog follow-up drills deze winter.
En dan nog zeggen dat je geen geld kan winnen met uranium
Afgelopen jaren is er al eens zo'n geval geweest voor een ander bedrijf, ISO Energy.
Dat ging toen x10.
Fission 3.0 intussen sinds dieptepunt ook x4. Met nog heel wat potentieel en nog follow-up drills deze winter.
En dan nog zeggen dat je geen geld kan winnen met uranium

Uranium (UEC, Global Atomic, Fission Uranium, Fission 3.0, Purepoint Uranium, Goviex, Laramide)
Chinese stocks: XPEV, Bilibili, Baozun.
American Tech.
Diversen: Barrick, Newmont, Abrasilver, Endeavour
Cash: 10%.
Chinese stocks: XPEV, Bilibili, Baozun.
American Tech.
Diversen: Barrick, Newmont, Abrasilver, Endeavour
Cash: 10%.
-
- Forum actieveling
Alles hangt af van de prijs die er gegeven is door de koper ,voor een aandeel Fission,meer dan een jaar geleden noteerde het aandeel ook al 0,8 en is daarna wel wat onderuit gegaan,maar ok het nieuws over het bedrijf is echt wel zeer positief.
Wat echter een probleem kan worden is de Uranium prijs zelf,die gaat sinds lang terug onder de 50 en dat is niet goed voor alle Uranium aandelen.
Wat echter een probleem kan worden is de Uranium prijs zelf,die gaat sinds lang terug onder de 50 en dat is niet goed voor alle Uranium aandelen.