Uranium
-
- Forum veteraan
- waarderingen: 135
Re: Uranium
U heeft toch vooral gericht op zeer kleine bedrijven bij Uw aankoop, ik heb mij vooral gericht op andere zaken zoals welke bedrijven hebben veel Uranium in voorraad of welk bedrijf is de grootste in de sector of een v/d grootste in de US ,alleen Fission heb ik gekocht omdat het heel gemakkelijk naar boven zou zijn te halen.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum veteraan
Nog vergeten cijfers en nieuws over Cameco op 31/10/2023
Deze hebben minder risico en zijn al eens goed gestegen in het verleden en kunnen nog goed stijgen.de Senacour schreef: ↑24 okt 2023 17:22U heeft toch vooral gericht op zeer kleine bedrijven bij Uw aankoop, ik heb mij vooral gericht op andere zaken zoals welke bedrijven hebben veel Uranium in voorraad of welk bedrijf is de grootste in de sector of een v/d grootste in de US ,alleen Fission heb ik gekocht omdat het heel gemakkelijk naar boven zou zijn te halen.
Die waar marketcap minder van zijn hebben meestal een groter risico, maar 1x een grote vonst in de grond gaat het snel hoger. Het probleem is als de beurs slechter gaat dan dalen ze ook sneller.
Spot 73,25
-
- Forum veteraan
Het zou intresant kunnen worden de kwartaal cijfers , en wat daarbij vertelt word nu beginnen op te volgen Uranium bedrijven moeten nu heel erg bezig zijn met nieuwe berekeningen en vooruitzichten te maken met prijzen boven de 70$.
Het zou kunnen dat we gaan bedolven worden onder heel wat positief nieuws.
Het zou kunnen dat we gaan bedolven worden onder heel wat positief nieuws.
-
- Forum veteraan
Op dit ogenblik flirt de Uranium prijs met de grens van 74 euro.
Gisteren bied 7350 en laat 7450. Dus 74. Zal wel verder stijgen of er moet ergens iets ernstig gebeuren met een kerncentrale zoals in Japan 2011. Hoe gaat men anders al die elektrische wagens voeden en die warmtepompen in de nieuwbouw. De toekomst ziet er goed uit. Normaal als je nu uraniumaandelen koopt en over langere termijn bekijkt zou volgens de logica deze altijd moeten stijgen met tussentijdse dippen. Maar er is nooit zekerheid.de Senacour schreef: ↑27 okt 2023 09:26Op dit ogenblik flirt de Uranium prijs met de grens van 74 euro.
UUUU (Energy Fuels Inc) zou een uraniumprijs van 80 nodig hebben om rendabel te zijn. Dacht ik ergens eens gelezen te hebben? Afwachten of we die 80 nog gaan halen dit jaar eerst voorbij de 75 geraken.
-
- Forum veteraan
Denison mines heeft eigenlijk een Uranium prijs van 100$ nodig ,een verkoop van hun voorraad is dan genoeg om al hun plannen te verwezelijken.Zoals het er nu uitziet halen we de 80$ zeker volgende zomer.
Spot bid 74,00 laat 75,00 . Spotprijs 74,5.
JP morgen zegt dat het terug tijd is om cash te laten werken na de correctie.
Dus afwachten wat het gaat worden en op welke sectoren dit van toepassing is.
Volgend jaar zouden er volgens mij renteverlagingen moeten komen om de beurs te ondersteunen, maar eerst zal het wat slechter moeten gaan met de economie (afkoeling, kleine reseccie).
https://www.cameco.com/media/news/camec ... er-results
Omzet is goed gestegen t.o.v. zelfde periode 3 maanden als verleden jaar.
Revenue is +48%. Veel meer nettowinst in percentage.
Het aandeel steeg ook fel vandaag.
JP morgen zegt dat het terug tijd is om cash te laten werken na de correctie.
Dus afwachten wat het gaat worden en op welke sectoren dit van toepassing is.
Volgend jaar zouden er volgens mij renteverlagingen moeten komen om de beurs te ondersteunen, maar eerst zal het wat slechter moeten gaan met de economie (afkoeling, kleine reseccie).
https://www.cameco.com/media/news/camec ... er-results
Omzet is goed gestegen t.o.v. zelfde periode 3 maanden als verleden jaar.
Revenue is +48%. Veel meer nettowinst in percentage.
Het aandeel steeg ook fel vandaag.
-
- Forum veteraan
Energy Fuels (UUU) komen met resultaten binnen een drie dagen. Resultaten Cameco zeer goed, idem met de vooruitzichten vind wel het dividend laag (0,16 per aandeel).
Door de sterk aantrekkende Uranium prijs zijn er ook meer contrakten gemaakt op lange termijn.
Koers Cameco gaat terug boven de 40 euro.
Alleen de Uranium handelaars (kopen/verkopen) hebben nu de markt in handen en het gaat enorm hard. denk niet dat een fin. instelling op dit ogenblik daar iets kunnen aan veranderen.
Door de sterk aantrekkende Uranium prijs zijn er ook meer contrakten gemaakt op lange termijn.
Koers Cameco gaat terug boven de 40 euro.
Alleen de Uranium handelaars (kopen/verkopen) hebben nu de markt in handen en het gaat enorm hard. denk niet dat een fin. instelling op dit ogenblik daar iets kunnen aan veranderen.
MEGA URANIUM AAN O.35 CAD MCAP 125 000 000
MAAR IS INTRINSIEK MEER DAN 180 000 000 WAARD

MAAR IS INTRINSIEK MEER DAN 180 000 000 WAARD