Uranium

Beleggen in valuta/forex (dollar, euro) en grondstoffen (goud, zilver, olie), etc.

Joske
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 138

Re: Uranium

Bericht door Joske »

Spotprijs bied 78,50 en laat 80,00

De 80 komt eraan. Is weer een grens die genomen moet worden.

koenvhaver
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 150

Bericht door koenvhaver »

We zijn al boven de 80. Nog wat uitleg: Bij een verdubbeling verkoop ik de helft. Ik heb al van 3 voud tot 9 voud meegemaakt. Zelfs bij rhodium tot 20 maal maar daarbij steeds wel in- en uitgestapt. Als je bij verdubbeling verkoopt is je inleg eruit en kun je de rest laten lopen zonder verder risico. Ik heb al meegemaakt dat een aandeel maal 9 ging en nadien daalde tot onder aankoopprijs. Wat doe je daarmee als je er je inleg niet hebt uitgehaald???. Ik begrijp niet dat er daar tegenstanders bij zijn. Het moeilijkste is ook niet om je winnaars te verkopen maar om je verliezers te verkopen. Dat heeft zeker 20 jaar geduurd voordat ik dat ook goed kon.
De 400% is bereikt geweest

de Senacour
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 137

Bericht door de Senacour »

Er zullen wel geen tegenstanders zijn denk ik, een mooie winst van vele 100% moet je echt niet zomaar laten liggen, natuurlijk is dit bij iedereen verschillend en daar zijn heel wat factoren de reden voor o.a. de aankoop prijs is nooit dezelfde, maar ook de situatie (Prive) van persoon tot persoon is verschillend.
Als je niet verkoopt heeft U geen enkele winst ik denk dat dit voor iedereen ook wel duidelijk moet zijn het is altijd dansen op een koord.
Op de klimaat con. in Dubai eind deze maand zou de US oproepen om de centrales aangedreven door uranium meer dan te verdubbelen maar dat zijn nog maar geruchten.

de Senacour
Forum veteraan
Forum veteraan

Vandaag een koers van 81$ zeer opvallend is terug de enorme spreiding van een bid van 80$ en een vraag van 82$.

de Senacour
Forum veteraan
Forum veteraan

Ik denk dat er voor de rest v/d week niet veel meer zal gebeuren vandaag feestdag in de US (Thanksgiving Day) en morgen word de brug gemaakt (wat niet veel gebeurd in de US) dat ze er maar van genieten in de US zijn er niet

de Senacour
Forum veteraan
Forum veteraan

Heb gisteren op You Tube Mr Amir gezien van het bedrijf UEC. Moet zeggen dat het vrij duidelijk was UEC haalt op dit ogenblik zelf geen Uranium uit de grond maar drijft er wel handel in.
Daardoor is het bedrijf op dit ogenblik eigenaar van 2 Ton Uranium die in stock liggen bovendien zit het bedrijf in vier join v, met Canadese Uranium bedrijven,maar het bedrijf heeft vooral in de US zeer veel Uranium rijke gronden aangekocht in de tijd dat niemand het nog moest hebben daar zijn ook verschillende oude mijnen bij die destijds zijn gesloten wegens een te lage Uranium prijs.
Mr Amir denkt er nog niet aan om mijnen te heropenen aan de huidige Uranium prijzen ik vind dat toch heel belangrijk om te vermelden.Het bedrijf heeft natuurlijk wel een mooie spaarpot aan Uranium in stock mocht hij (bij een nog hogere prijs) besluiten om een mijn te proberen heropenen, proberen want dat lijkt een heel moeilijke zaak te zijn die jaren kan duren.

de Senacour
Forum veteraan
Forum veteraan

Op dit ogenblik blijft de Uranium prijs stabiel op 81,46$ staan, na de enorme housse die we nu achter de rug hebben.Het lijkt erop dat iedereen aan het bekijken en berekenen is hoe het nu verder moet want er is ook heel wat positief Uranium nieuws geweest in de Coop28 Dubai.
goudhaantje liked last!

Joske
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 138

Bericht door Joske »

de Senacour schreef: ↑
07 dec 2023 09:54
Op dit ogenblik blijft de Uranium prijs stabiel op 81,46$ staan, na de enorme housse die we nu achter de rug hebben.Het lijkt erop dat iedereen aan het bekijken en berekenen is hoe het nu verder moet want er is ook heel wat positief Uranium nieuws geweest in de Coop28 Dubai.
Spot 82,25$. 81,75/82,75.

de Senacour
Forum veteraan
Forum veteraan

Nu al 82,5 en zo gaan we het weekend in het is altijd goed als er bepaalde waarden stijgen voor het weekend dat is een zeer goed teken.

Plaats reactie