Goud en zilver mijnaandelen

Beleggen in valuta/forex zoals de dollar & euro, grondstoffen zoals goud, zilver & olie, etc.
koenvhaver
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 92

Re: Goud en zilver mijnaandelen

Berichtdoor koenvhaver » 14 Mei 2019 12:33

Hey,

Je weet dat ik je waardeer Gede. Je hebt ook gelijk dat het een dooie boel is met de goudprijs. Toch kan zo een dag als gisteren een redelijk effect hebben op je portefeuille als je durft kopen op lage momenten. Kirkland ooit gekocht op 12 CAD en gisteren op 46 CAD. Dit ondanks kwakkelende goudprijs.
Waarom ik andere goudmijnaandelen niet prijsgeef: Daarom moet je nieuwsbrief analyse kopen. Al meerdere keren vermeld dat ik door die mensen zo goed kan boeren. Een rendement van 1600% sinds het jaar 2000 bewijst het gewoon.

Beleggen met zeer lage tarieven?
Goedkoopste in België, scherp in Nederland

powered by Surfing Waves

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 718

Berichtdoor gede » 14 Mei 2019 13:30

koenvhaver schreef:Hey,

Je weet dat ik je waardeer Gede. Je hebt ook gelijk dat het een dooie boel is met de goudprijs. Toch kan zo een dag als gisteren een redelijk effect hebben op je portefeuille als je durft kopen op lage momenten. Kirkland ooit gekocht op 12 CAD en gisteren op 46 CAD. Dit ondanks kwakkelende goudprijs.
Waarom ik andere goudmijnaandelen niet prijsgeef: Daarom moet je nieuwsbrief analyse kopen. Al meerdere keren vermeld dat ik door die mensen zo goed kan boeren. Een rendement van 1600% sinds het jaar 2000 bewijst het gewoon.

Voor de duidelijkheid: Ik heb u zeker niet verweten dat u geen openheid over uw portefeuille heeft gegeven. Iedereen moet maar voor zich uitmaken of anderen daar zaken mee hebben of niet.

Voor mij was dit in het verleden geen probleem, maar ik helaas al meermaals meegemaakt dat mensen die info gaan misbruiken.

Vlaamse gaai
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 3

Berichtdoor Vlaamse gaai » 14 Mei 2019 23:35

De koers van het goud ligt technisch zeer goed en sterk momenteel en daar gaan ook de goede goudmijnen van kunnen profiteren.

Daarom zei ik een week eerder al " Houdt uw hoedje vast, de wind gaat draaien ".

Dat is mooi voor de mensen die er vertrouwen in bleven hebben, met of zonder technisch overzicht.

Daarom is het ook mooi en nuttig, dat we elkaar kunnen helpen en kennis en nieuws met elkaar gaan delen.
Geven is net zo mooi als ontvangen.
Daar worden we allemaal blij van.

groet, Vlaamse gaai
alles kan beter liked last!

mulder
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 33

Berichtdoor mulder » 15 Mei 2019 09:14

Koers van goud onmogelijk te voorspellen want meest gemanipuleerd van de ganse beurs want zowat alle centrale banken zitten mee aan de speeltafel.Waarom heeft men het paar jaar terug laten knallen naar rond de $2000 om het dan op korte tijd omlaag te drukken naar wat was het $1080 en nu weer 1200-1250-1300.Dit wordt beslist op het hoogste niveau en niet echt door vraag en aanbod bvb geen kat die weet hoeveel goud de Amerikaanse centrale bank echt liggen heeft van de gepretendeerde hoeveelheid.

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 718

Berichtdoor gede » 15 Mei 2019 11:11

Vlaamse gaai schreef:De koers van het goud ligt technisch zeer goed en sterk momenteel en daar gaan ook de goede goudmijnen van kunnen profiteren.

Daarom zei ik een week eerder al " Houdt uw hoedje vast, de wind gaat draaien ".

Dat is mooi voor de mensen die er vertrouwen in bleven hebben, met of zonder technisch overzicht.

Daarom is het ook mooi en nuttig, dat we elkaar kunnen helpen en kennis en nieuws met elkaar gaan delen.

groet, Vlaamse gaai

Dat het er 'technisch goed' uitziet, is men hier de afgelopen jaren al 37 keer komen vertellen wanneer goud is een keertje wat opswingt na een terugval. Ik geloof daar al lang helemaal geen bal meer van van dat de goudprijs zich van onze technische inschatting wat aantrekt. Goud is even onvoorspelbaar als een pijltje naar een vogelpikbord gooien. (Tenzij je van Gerwen heet, dan is het minder onvoorspelbaar, maar de van Gerwen in de goudmarkt, die bestaat bij mijn weten niet. :-) )
jpcdeman liked last!

Vlaamse gaai
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Vlaamse gaai » 15 Mei 2019 23:36

gede schreef:
Vlaamse gaai schreef:De koers van het goud ligt technisch zeer goed en sterk momenteel en daar gaan ook de goede goudmijnen van kunnen profiteren.

groet, Vlaamse gaai

Dat het er 'technisch goed' uitziet, is men hier de afgelopen jaren al 37 keer komen vertellen wanneer goud is een keertje wat opswingt na een terugval. Ik geloof daar al lang helemaal geen bal meer van van dat de goudprijs zich van onze technische inschatting wat aantrekt. Goud is even onvoorspelbaar als een pijltje naar een vogelpikbord gooien. (Tenzij je van Gerwen heet, dan is het minder onvoorspelbaar, maar de van Gerwen in de goudmarkt, die bestaat bij mijn weten niet. :-) )

Beleggen in goud/zilver en mijnen doe je/moet je doen als de tijd er rijp voor is.
Technisch ligt goud en zilver er goed bij momenteel, alleen mogen alleen de grote jongens en landen dat weten.
Als dat de massa teveel gaat opvallen, schieten de prijzen als een vuurpijl de lucht in.
U mag daar op 2/3 van de cyclus langzaam van doordrongen raken, maar dan gaan de grote jongens al weer bijna de buit binnen halen.

Vlaamse gaai
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Vlaamse gaai » 15 Mei 2019 23:52

Momenteel worden de goud/zilver mijnen beoordeeld op hun jongste resultaten en vooruitzichten.

De waarderingen zijn zichtbaar in de koersen.
De koers van het goud zal daar ook nog een handje bij gaan helpen.

Vlaamse gaai
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Vlaamse gaai » 15 Mei 2019 23:57

Er is een storm op komst!.

Vlaamse gaai
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Vlaamse gaai » 16 Mei 2019 00:31

Gistermiddag maakten de US beurzen om 15.00 uur een spike omhoog, gelijktijdig ging de EUR/USD ook omhoog.

Dit is geen logische combinatie, maar een voorbode.

koenvhaver
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 92

Berichtdoor koenvhaver » 17 Mei 2019 17:13

Voorlopig is het als echte goudkever toch triestig met de goudprijs. Men mag zeggen wat men wil maar veel sterkte nog niet gezien dit jaar. In de gewone markt durf ik zeker niet te beleggen maar ook goud is nu maar magere troost.
Enkel de bitcoin heeft nu een goede periode achter de rug. Er is nu geen enkele activa meer die goed rendeert deze maanden.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers, profiteer van minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en abonneer op uw favoriete onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen