Op welk magazine geabonneerd?
Op welk magazine geabonneerd?
Ik zou eens willen vragen op welke (online) magazines jullie geabonneerd zijn betreffende de beurs.
Zelf heb ik al jaren een abonnement op Mister Market Magazine, maar ik ben wel eens benieuwd naar andere suggesties.
Laat gerust weten wat dit is en wat je er persoonlijk goed of minder goed aan vindt.
Alvast bedankt voor de info!
mvg
Snorkel
Zelf heb ik al jaren een abonnement op Mister Market Magazine, maar ik ben wel eens benieuwd naar andere suggesties.
Laat gerust weten wat dit is en wat je er persoonlijk goed of minder goed aan vindt.
Alvast bedankt voor de info!
mvg
Snorkel
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Re: Op welk magazine geabonneerd?
VFB goedkoop en De Belegger duur. Door sommige adviezen van D.B. heb ik vorig jaar verschillende aandelen gekocht waar ik nu met een mooie winst sta. Reeds verkocht airbus, gedeeltelijk verkocht ING, KBC , NN en Boskalis.
abi ackb ags agfb ad cs boka dbk dieg engi rf evs gimb gsk immo inga kbc nn nokia nyr pfe prox rou solb tit tnet tinc vtrs xior save cofb immo unc gsk gblb prx nel vow3 bar una en fondsen
Het tijdschrift van de VfB.
De Belegger en Test-aankoop Invest lees ik in de bib.
De Belegger en Test-aankoop Invest lees ik in de bib.
@ Annetje dat lezen in de Bib. is dat "on line" of de papieren versie ?
abi ackb ags agfb ad cs boka dbk dieg engi rf evs gimb gsk immo inga kbc nn nokia nyr pfe prox rou solb tit tnet tinc vtrs xior save cofb immo unc gsk gblb prx nel vow3 bar una en fondsen
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 179
Ik lees ook al in de bib vanaf de jaren 90 zoals Cash, is nu Inside Beleggen, VfB en testaankoop financieel. Krijg soms nummers van mijn beleggingsmaat van andere tijdschriften zoals Slim Beleggen, De Belegger, Mister Market of macrotrends. Maar is maar één favoriet als je mij wat kent op dit forum. Heb er al genoeg reclame voor gemaakt en rendement mee behaald.
De 400% is bereikt geweest
Dat van de bib is best een goeie tip. Daar had ik nog niet bij stilgestaan.
Test Aankoop Invest is me ook al aangeraden geweest, maar de bib is eigenlijk een handige manier om niet op verschillende media een abonnement te moeten nemen.
@koenvhaver Die ene favoriet, dat is me dan toch ontgaan. Ik lees al wel een tijdje mee, maar pas onlangs geregistreerd, dus je mag dat hier best nog eens vermelden. Alvast bedankt!
Test Aankoop Invest is me ook al aangeraden geweest, maar de bib is eigenlijk een handige manier om niet op verschillende media een abonnement te moeten nemen.
@koenvhaver Die ene favoriet, dat is me dan toch ontgaan. Ik lees al wel een tijdje mee, maar pas onlangs geregistreerd, dus je mag dat hier best nog eens vermelden. Alvast bedankt!
Lukang liked last!Re: Op welk magazine geabonneerd?
Trends, kan ik volledig gratis on line lezen omdat ik abonnee ben bij Knack.Hierdoor mag ik alle weekbladen van deze uitgeverij gratis "on line" lezen !
Mr Market hier ook.
En in het verleden al een Kroffinvest en beurstips geprobeerd.
En in het verleden al een Kroffinvest en beurstips geprobeerd.
" The word crisis in Chinese is composed of two characters: the first, the symbool of danger .... the second, of opportunity"
De Belegger zelf en De Tijd via het werk.
De Belegger is inderdaad duur en ik ben nog aan het bekijken of ik mijn abonnement dit jaar vernieuw.
De Belegger is inderdaad duur en ik ben nog aan het bekijken of ik mijn abonnement dit jaar vernieuw.