Statistieken voor opvolging portefeuille
Statistieken voor opvolging portefeuille
Iets waar ik al lang op het "sjieken" ben en waar ik nog altijd geen goeie tool voor heb gevonden. Kennen jullie een goeie manier om je rendement van je aandelen op te volgen? Moet niet ingewikkeld zijn maar ik zoek eigenlijk een manier om over de periode vanaf aankoop van een bepaald aandeel de + en - te zien van mijn portefeuille (incl dividenden zou leuk zijn). Volg mijn portefeuille op via investing.com maar de statistics die ze daar tonen vind ik maar poverkes. Via DeGiro eigenlijk ook geen echte statistieken. Heb een tijdje met een excel gewerkt die ik zelf had gemaakt maar daar had ik te veel werk mee
. Via één van de onderwerpen hier kwam ik een excel tegen die je gratis kan gebruiken mits inschrijven nieuwsbrief: http://www.mijnkapitaal.be/fondsen/fond ... n-francky/. Ga ik eens proberen.
Iemand andere tips om je rendement op een simpele manier op te volgen?

Iemand andere tips om je rendement op een simpele manier op te volgen?
40% ETF:C50,CP9,SGLD,SXRW,IWDA,SXR8,ICHN,QDV5,IBCJ,IUSN,XMLC,OMXH25,WVAL,SMH,D5BH,WTAI
40% Value:AGS,APT,ABI,BGFV,BCC,BPOST,1113,ECONB,EVS,FKWL,IAG,LOG,MOUR,MYTIL, BNAB,NN,QIWI
20% Speculatief
40% Value:AGS,APT,ABI,BGFV,BCC,BPOST,1113,ECONB,EVS,FKWL,IAG,LOG,MOUR,MYTIL, BNAB,NN,QIWI
20% Speculatief
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum actieveling
- waarderingen: 113
Re: Statistieken voor opvolging portefeuille
Ik maak daarvoor mijn eigen Excel files ...