Beste broker voor lage bedragen
Beste broker voor lage bedragen
Heb ongeveer 2000-5000€ te beleggen en wil mij eens verdiepen in aandelen en diverse portefeuille. Echter zijn de kosten redelijk hoog voor kleine bedragen, welke raden jullie aan in mijn geval?
bedankt alvast.
bedankt alvast.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Re: Beste broker voor lage bedragen
Het is ook afhankelijk of u Belg of Nederlander bent. Hier zijn een aantal brokers opgesomd: https://beursig.com/brokers-vergelijken/
Bulls Make Money, Bears Make Money, Pigs Get Slaughtered
[Dit account modereert niet meer]
Bedankt.Beheerder schreef: ↑26 aug 2020 17:17Het is ook afhankelijk of u Belg of Nederlander bent. Hier zijn een aantal brokers opgesomd: https://beursig.com/brokers-vergelijken/
Ik ben Belg, dus lijkt degiro of Medirect te worden.
Welke van de twee heeft het grootste aanbod?
DEGIRO heeft een groot aanbod maar is een Nederlandse broker dat kan voor wat extra papierwerk zorgen. MeDirect heeft bij veel fondsen geen in- en uitstapkosten dus het is maar net wat u zoekt als belegger.
Bulls Make Money, Bears Make Money, Pigs Get Slaughtered
-
- Premiummember
- waarderingen: 417
Ik heb zelf Binck en Medirect.Gildo schreef: ↑26 aug 2020 17:25Bedankt.Beheerder schreef: ↑26 aug 2020 17:17Het is ook afhankelijk of u Belg of Nederlander bent. Hier zijn een aantal brokers opgesomd: https://beursig.com/brokers-vergelijken/
Medirect is goedkoper, en geeft uitgebreide info over fondsen. Al kan je die zelfde info ook gewoon vinden op de site van Morningstar. Verder is de website van Medirect helemaal niet handig, is een site, als je in aandelen zou willen beleggen, om 1 keer te kopen en daar verder niet te dikwijls naar om te kijken. Verder heeft medirect een aantal heel eenvoudige functionaliteiten, zoals het instellen van een stop loss, niet.
Op een site als die van Binck (en die van degiro mogelijk ook, maar die ken ik niet), heb je veel uitgebreidere mogelijkheden, grafieken, ...
Dus medirect indien je goedkoop in een aantal fondsen wil beleggen. Kies iets anders als je zelf met aandelen wil bezig zijn, en wil bijleren.
thanks. Ga misschien beide eens proberen en zien wat mij het beste bevalt.Schaakfanaat schreef: ↑29 aug 2020 14:27Ik heb zelf Binck en Medirect.Gildo schreef: ↑26 aug 2020 17:25Bedankt.Beheerder schreef: ↑26 aug 2020 17:17Het is ook afhankelijk of u Belg of Nederlander bent. Hier zijn een aantal brokers opgesomd: https://beursig.com/brokers-vergelijken/
Medirect is goedkoper, en geeft uitgebreide info over fondsen. Al kan je die zelfde info ook gewoon vinden op de site van Morningstar. Verder is de website van Medirect helemaal niet handig, is een site, als je in aandelen zou willen beleggen, om 1 keer te kopen en daar verder niet te dikwijls naar om te kijken. Verder heeft medirect een aantal heel eenvoudige functionaliteiten, zoals het instellen van een stop loss, niet.
Op een site als die van Binck (en die van degiro mogelijk ook, maar die ken ik niet), heb je veel uitgebreidere mogelijkheden, grafieken, ...
Dus medirect indien je goedkoop in een aantal fondsen wil beleggen. Kies iets anders als je zelf met aandelen wil bezig zijn, en wil bijleren.
Bux zero is een app die zeer goedkoop is. Commissies van 1 of 0 euro. Daarnaast krijg je bij het storten op je account een gratis aandeel.
Indie je onderstaande link gebruikt krijgen zowel jij als ik een gratis aandeel ter waarde van 200 euro!!
[MODBREAK: Bericht deels verwijderd wegens commerciële doeleinden]
Indie je onderstaande link gebruikt krijgen zowel jij als ik een gratis aandeel ter waarde van 200 euro!!
[MODBREAK: Bericht deels verwijderd wegens commerciële doeleinden]
Als je maar 1 transactie wilt doen, uiteraard niet. Temeer omdat de 1e sowieso betalend is.
Maar bij alle andere transacties betaal je eerst de transactiekost, en die wordt daarna verminderd van je transactietegoed en terug op je beursrekening gestort.
Zo kan je aandelen, ETF,... kopen zonder transactiekosten (toch tot de 100 euro op zijn).