Alternatief google finance

Beleggen voor beginners, hoe werkt beleggen en diverse vragen met betrekking tot beleggen
Plaats reactie
aston
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 63

Alternatief google finance

Berichtdoor aston » 15 Mei 2018 18:19

Google finance is recent veranderd en persoonlijk vind ik dat het nergens meer op lijkt. Quasi alle functionaliteit is verdwenen. (links naar nieuws, praktische grafieken, etc...). Evenals de layout/overzichtspagina... Eerste keer dat ik een google product erop achteruit zie gaan (wel nog fan van maps, vluchtinformatie, nieuws selecteren op tijdsperiode, enz...)

Ben opzoek naar een "gratis" alternatief om de beurzen op te volgen. Momenteel yahoo fincance tegengekomen, wat iets beter als vroeger lijkt. Daarnaast finviz en investing.com. Gebruik bolero als broker en vind dat inloggen te omslachtig om tussendoor even te checken.

Wat gebruiken jullie?

Zeus
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 291

Re: Alternatief google finance

Berichtdoor Zeus » 15 Mei 2018 18:26

Bloomberg.
aston liked last!
Ahold, C&C Group, Deutsche Bank, Dynavax, EVS, Exmar, Flow Traders, Gazprom, Intercept, Noble Corp, OCI, PostNL, Publicis, Roularta, Suez, Synergy, Thrombo, US Silica, Veolia, Yamana Gold

jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 2914

Re: Alternatief google finance

Berichtdoor jens_dev » 15 Mei 2018 19:49

Morningstar.nl
Vormgeving kan (veel) beter, maar het grote voordeel is dat ik er alle aandelen kan terugvinden.
aston liked last!
Never waste a good crisis