Verloren aandelen ?

Beleggen voor beginners, hoe werkt beleggen en diverse vragen met betrekking tot beleggen
Plaats reactie
goudhaantje
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 5

Verloren aandelen ?

Berichtdoor goudhaantje » 25 Feb 2018 17:43

RealDolmen wordt waarschijnlijk overgenomen.Toen ik ergens in de beginjaren van deze eeuw mijn aandelen overbracht van Corluy naar Keytrade had ik een aantal Dolmen aandelen " gekregen" van Colruyt.Ik heb deze lijn bij Corluy laten staan en sindsdien niets meer over vernomen.Corluy werd in 2005 overgenomen door ABN Amro en ook van hen hoorde ik hier niets meer van.Voor slapende rekeningen bestaat er een centraal register , weet er iemand wat er met " verloren" aandelen gebeurt ?
14-11-2014 liked last!
First Pacific , Goldfields , Nevsun , Ur-energy , Boskalis , Savencia , Yara International , Carlsberg , Korea Electric Power , Uranium Participation Corp., Vranken , Savencia , Sangamo therapeutics

petrus
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 62

Re: Verloren aandelen ?

Berichtdoor petrus » 25 Feb 2018 18:03

Ik dacht dat Dolmen met Real Software gefusioneerd was in 2008. Dus normalerwijze zouden uw aandelen Dolmen omgezet zijn in Real Dolmen en nu bij ABN Amro moeten zijn. Bij een overnamebod daarentegen komen de niet aangeboden aandelen bij de deposito- en consignatiekas terecht.
charel01 liked last!