Accsys Technologies

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
MADNESS
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1435

Re: Accsys Technologies

Berichtdoor MADNESS » 03 Apr 2014 11:42

vantodim schreef:Ikke :lol:

Zal wss mijn positie verder uit te bouwen, wanneer kunnen we de volgende resultaten verwachten, heb je daar een datum voor madness. Bij binck vind ik niets terug. In ieder geval een veelbelovend artikel!

mvg,

dimitri

Een precieze datum weet ik niet maar 't is alleszins begin mei. Hun boekjaar eindigt op 31 maart en dus worden dan de jaarcijfers gegeven. Wat opvalt is dat de koers nu al begint te stijgen in aanloop daarvan, en op de Londense beurs wordt de laat systematisch leeggekocht (met mooi volume). Ik kan natuurlijk verkeerd zijn, maar ik denk dat de huidige koersen belachelijk zullen lijken binnen afzienbare tijd ... ;)
Buy or sell, short or long? One thing is sure, a trader must be strong!

Beleggen met zeer lage tarieven?
Goedkoopste in België, scherp in Nederland

powered by Surfing Waves

NLFB
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 431

Berichtdoor NLFB » 03 Apr 2014 11:47

Ben nog op zoek naar iets nieuw om mijn port wat verder te diversifiëren, lijkt me wel de moeite waard om me hier eens in te verdiepen!

MADNESS
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor MADNESS » 03 Apr 2014 11:52

NLFB schreef:Ben nog op zoek naar iets nieuw om mijn port wat verder te diversifiëren, lijkt me wel de moeite waard om me hier eens in te verdiepen!

Ik spreek natuurlijk voor eigen winkel, maar ook als je objectiviteit aan de dag legt en de analyse maakt van het potentieel van dit bedrijf, dan kan je al gauw stellen dat tropisch hardhout binnenkort niet meer te koop zal zijn en dat Accsys het ideale alternatief heeft ... ;)

vantodim
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 74

Berichtdoor vantodim » 03 Apr 2014 14:01

zonet mijn positie meer dan verdubbeld. Nyrstar eruit en accsys erbij. En laat nu de koers maar stijgen naar de volgende cijfers toe!
MADNESS liked last!
in port: pharming

MADNESS
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor MADNESS » 03 Apr 2014 16:19

vantodim schreef:zonet mijn positie meer dan verdubbeld. Nyrstar eruit en accsys erbij. En laat nu de koers maar stijgen naar de volgende cijfers toe!

In Amsterdam zij zopas 1 200 000 stuks aangekocht aan 0.22 euro (de volledige laat aan 0.22) ... :D

vantodim
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 74

Berichtdoor vantodim » 03 Apr 2014 18:03

Ik had mijn eerste aankoop gedaan net na de vorige cijfers en dus na de serieuze koersopstoot. Ik doe dat normaal nooit op een hoogtepunt kopen want het risico op een correctie is veel groter dan de kans op doorstijgen op korte termijn. Maar ik had hun website bezocht en was overtuigd van het potentieel -> http://www.accsysplc.com/
Vandaag dus positie sterk verhoogd omdat ik merk dat er interesse in het aandeel begint te komen en ik verwacht dat de volgende cijfers goed zullen zijn. Hopelijk veel nieuwe licenties verkocht en in de toekomst nieuwe eigen fabrieken bouwen en we zijn vertrokken met deze penny stock. En nog ecologisch verantwoord ook ;)

dimi
MADNESS liked last!
in port: pharming

MADNESS
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor MADNESS » 03 Apr 2014 18:44

vantodim schreef:Ik had mijn eerste aankoop gedaan net na de vorige cijfers en dus na de serieuze koersopstoot. Ik doe dat normaal nooit op een hoogtepunt kopen want het risico op een correctie is veel groter dan de kans op doorstijgen op korte termijn. Maar ik had hun website bezocht en was overtuigd van het potentieel -> http://www.accsysplc.com/
Vandaag dus positie sterk verhoogd omdat ik merk dat er interesse in het aandeel begint te komen en ik verwacht dat de volgende cijfers goed zullen zijn. Hopelijk veel nieuwe licenties verkocht en in de toekomst nieuwe eigen fabrieken bouwen en we zijn vertrokken met deze penny stock. En nog ecologisch verantwoord ook ;)

dimi

Een verwittigde Dimi is er minstens 2 waard ! :D
vantodim liked last!

Jojo
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 159

Berichtdoor Jojo » 03 Apr 2014 20:30

mooie stijging vandaag !!! Ik kende dit aandeel niet voor vandaag. Ziet er inderdaad heel interessant uit. Overweeg alsnog in te stappen morgen.
MADNESS liked last!
2019 : het jaar van .........

MADNESS
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor MADNESS » 03 Apr 2014 21:21

Jojo schreef:mooie stijging vandaag !!! Ik kende dit aandeel niet voor vandaag. Ziet er inderdaad heel interessant uit. Overweeg alsnog in te stappen morgen.

De bekendheid neemt toe bij zowel media als beleggers. Ik ben er echter zeker van dat je nog ruimschoots op tijd bent om eventueel in te stappen. Ze komen van ver, maar sinds de nieuwe CEO Paul Clegg orde op zaken heeft gesteld is er na het absolute dieptepunt van de afgelopen jaren weer licht in de duisternis. Zoals bij bijna alle kleintjes zijn er veel groeipijnen geweest en misschien zullen er nog volgen (zij het in veel beperktere mate), maar dit verhaal komt goed ... ;)

Daniël
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 163

Berichtdoor Daniël » 04 Apr 2014 09:44

On watchlist ;)
MADNESS liked last!

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers, profiteer van minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en abonneer op uw favoriete onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen