Accsys Technologies

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
arreno
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1078

Accsys Technologies

Berichtdoor arreno » 21 Nov 2012 10:42

Accsys ziet omzet fors stijgen
Teun Verhagen - 21 november 2012, 08:55
Verlies neemt af in eerste helft gebroken boekjaar 2012/2013.
Accsys heeft over het eerste halfjaar van het gebroken boekjaar 2012/2013. de omzet fors zien stijgen en het verlies zien afnemen. Dat meldt het bedrijf in een persbericht.

Accsys realiseerde in de eerste helft van 2012 een omzet van 9,1 miljoen euro, een stijging van 47 procent ten opzichte van de omzet van 6,2 miljoen euro een jaar eerder. Het verlies voor belastingen verbeterde van 6,3 naar 5,4 miljoen euro.

Het houtbedrijf verwacht een verder stijgende omzet bij Accoya, waarbij de omvang moeilijk te voorspellen valt. Volgend jaar zullen de productieactiviteiten daarom waarschijnlijk een break even bedrijfsresultaat (EBITDA) resultaat realiseren bij een bezettingsgraad van ongeveer 50 procent.

Accsys wil zich ook blijven focussen op het ontwikkelen van licenties, waarbij het houtbedrijf geen voorspelling kan geven wanneer deze op de markt komen.

Door: ABM Financial News.
AEX,DAX,DJ short. Goud en Zilver long Imtech Bam ASMI ASML
OTC; ,BLFR,CABN, HPNN,MDLH,,BLFR,LATF,GERS,MDNT,NDEV,GSPI,DSCR,BCCI
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE

Beleggen met zéér aantrekkelijke tarieven
(klik op broker en vraag vrijblijvend informatie aan)
MeXeM DEGIRO LYNX
Inbev à €6.000 €3,60 €4,28 €6,00
Extra's o.a. 3 maanden
gratis coaching
Geen kosten bij ETF
en turbo kernselectie
Gratis tips en geen
wisselkoersmarge
bekijk hier meer brokers

powered by Surfing Waves

arreno
Forum elite
Forum elite

Re: ACCSSYS TECHNOLOGIES

Berichtdoor arreno » 21 Nov 2012 10:43

Beursblik: SNS Securities verhoogt advies Accsys naar Kopen
Teun Verhagen - 21 november 2012, 09:36
Analist verhoogt advies nadat bedrijf resultaten conform verwachting presenteerde.
SNS Securities heeft het advies voor Accsys verhoogd van Houden naar Kopen omdat de beurskoers verder is weggezakt van het koersdoel van 18 eurocent en er bij de halfjaarcijfers geen verrassingen waren. De outlook dat de productieactiviteiten volgend jaar waarschijnlijk een break even bedrijfsresultaat realiseren, kwam overeen met de verwachting van analist Johan van den Hooven. Van den Hooven prijst de goede omzetgroei van Accoya en de groeipotentie van kwaliteitsproducten dankzij toenemende interesse in duurzame producten.

Op het Damrak noteert Accsys vlak op 13 eurocent.

Door: ABM Financial News.
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE

MADNESS
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1435

Berichtdoor MADNESS » 11 Jan 2014 12:45

Accsys heeft eindelijk z'n samenwerkingsakkoord beet met Solvay en dat is te merken aan de koers die mooi herpakt nadat ze uitgebodemd was door het uitblijven van dat nieuws. Het hoeft hier niet bij te blijven, want dit samenwerkingsakkoord zou wel eens de interesse kunnen wekken van andere investeerders. Het aandeel noteert nu 0.17 met een koersdoel van 0.20. Indien er zich nog nieuwe akkoorden aandienen zal dit snel achterhaald zijn en zal de koers bijgevolg spectaculair stijgen. Positief is ook dat er fondsen hun belang aan het opdrijven zijn. Dit alles oogt mijn inziens behoorlijk hoopgevend, hetgeen niet hoeft te verbazen als je bedenkt dat hun duurzaam product meer en meer aanslaat in oa. de opkomende economiën. Geheel vrijblijvend natuurlijk, maar als je 't mij vraagt : Een Goudhaantje :idea: ...
Buy or sell, short or long? One thing is sure, a trader must be strong!

Invest1990
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 11

Berichtdoor Invest1990 » 13 Jan 2014 10:39

MADNESS schreef:Accsys heeft eindelijk z'n samenwerkingsakkoord beet met Solvay en dat is te merken aan de koers die mooi herpakt nadat ze uitgebodemd was door het uitblijven van dat nieuws. Het hoeft hier niet bij te blijven, want dit samenwerkingsakkoord zou wel eens de interesse kunnen wekken van andere investeerders. Het aandeel noteert nu 0.17 met een koersdoel van 0.20. Indien er zich nog nieuwe akkoorden aandienen zal dit snel achterhaald zijn en zal de koers bijgevolg spectaculair stijgen. Positief is ook dat er fondsen hun belang aan het opdrijven zijn. Dit alles oogt mijn inziens behoorlijk hoopgevend, hetgeen niet hoeft te verbazen als je bedenkt dat hun duurzaam product meer en meer aanslaat in oa. de opkomende economiën. Geheel vrijblijvend natuurlijk, maar als je 't mij vraagt : Een Goudhaantje :idea: ...

Helemaal mee eens Madness. Ik zit sinds een maand of 2-2,5 met een plukje van 5000 stuks erin. Toen aangekocht voor 0.14.

Ben heel benieuwd wanneer dit aandeel echt ''los'' gaat.
MADNESS liked last!

MADNESS
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor MADNESS » 13 Jan 2014 17:10

Invest1990 schreef:
MADNESS schreef:Accsys heeft eindelijk z'n samenwerkingsakkoord beet met Solvay en dat is te merken aan de koers die mooi herpakt nadat ze uitgebodemd was door het uitblijven van dat nieuws. Het hoeft hier niet bij te blijven, want dit samenwerkingsakkoord zou wel eens de interesse kunnen wekken van andere investeerders. Het aandeel noteert nu 0.17 met een koersdoel van 0.20. Indien er zich nog nieuwe akkoorden aandienen zal dit snel achterhaald zijn en zal de koers bijgevolg spectaculair stijgen. Positief is ook dat er fondsen hun belang aan het opdrijven zijn. Dit alles oogt mijn inziens behoorlijk hoopgevend, hetgeen niet hoeft te verbazen als je bedenkt dat hun duurzaam product meer en meer aanslaat in oa. de opkomende economiën. Geheel vrijblijvend natuurlijk, maar als je 't mij vraagt : Een Goudhaantje :idea: ...

Helemaal mee eens Madness. Ik zit sinds een maand of 2-2,5 met een plukje van 5000 stuks erin. Toen aangekocht voor 0.14.

Ben heel benieuwd wanneer dit aandeel echt ''los'' gaat.

Komt goed, groot volume ... De grote jongens rapen alles op wat uit de boom valt ;) .

arreno
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor arreno » 14 Jan 2014 08:20

voorlopig is het bij de groothandels waar ik inkoop enkel nog maar op bestelling te verkrijgen.

Zolang het daar niet in de rekken ligt is er nog een hele weg te gaan
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE

MADNESS
Forum elite
Forum elite

Re: Accsys Technologies

Berichtdoor MADNESS » 15 Jan 2014 12:39

arreno schreef:voorlopig is het bij de groothandels waar ik inkoop enkel nog maar op bestelling te verkrijgen.

Zolang het daar niet in de rekken ligt is er nog een hele weg te gaan

Logisch, Solvay gaat werk maken van de distributie in tientallen landen, en die deal is nog maar net getekend. In Amsterdam gaat hij in navolging van Londen klinken naar de 0,18. De koers wordt gedrukt tot op 't laatste moment om goedkoper in te slaan ... ;)

MADNESS
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor MADNESS » 20 Jan 2014 19:45

http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... newsteaser" onclick="window.open(this.href);return false;

kastlu
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 1

Berichtdoor kastlu » 11 Feb 2014 20:38

:D Vandaag

EURONEXT AMSTERDAM € 0,18 naar 0,21 +16,67%
London Stock Exchange € 0,18 naar 0,21 +15,86%
NASDAQ € 0,16 naar 0,25 +56,52%

De trein is vertrokken :D

vantodim
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 74

Berichtdoor vantodim » 19 Feb 2014 12:47

Heb mij zeer bescheiden ingekocht, eens zien of hier iets te rapen valt 8-)
in port: pharming

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen