Unilever

Beleggen, aandelen kopen in Nederland, informatie, koersen en analyses

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 636
Contacteer:

Re: Unilever

Bericht door sjos »

Alverman schreef:
09 dec 2020 19:07
Interessant maar ik acht de kans 0,01% dat NL doorgaat met die exitheffing. Dit gaat NL op lange termijn serieus schaden als land dat internationale bedrijven kan aantrekken. Goed, het VEB wil zich natuurlijk ook laten horen dat ze er nog zijn.
Die maatregel wordt voorgesteld door de partij Groen Links. Een even populistische zet als de versoepelingen in de lockdown voorgesteld door de Waalse liberale partij.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 636
Contacteer:

Re: Unilever

Bericht door sjos »

Bertolli is een bekende naam toch die je wel overal in de supermarktrekken voor Italiaaanse keuken vindt. Het behoorde tot het assortiment van Unilever maar werd nu verkocht aan een Nederlands bedrijf. Voortaan worden pastasauzen, pesto en mayonaise onder die naam in Nederland, België en Duitsland door dit bedrijf verkocht (maar niet geproduceerd). De bestaande fabrieken in Nederland, Polen en Italië, die worden niet overgenomen. Het bedrijf kan nu ook andere producten zoals bvb rijst of pasta, onder de Bertolli-naam op de markt brengen. Eerder werden al andere producten van Bertolli aan andere bedrijven doorgegeven.
bron: gebaseerd op informatie door FD Nederland.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie