SBM Offshore
SBM Offshore
Klik hier voor meer informatie over SBM Offshore (link zal op korte termijn werken)
Bulls Make Money, Bears Make Money, Pigs Get Slaughtered
[Dit account modereert niet meer]
[Dit account modereert niet meer]
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
Re: SBM Offshore
wat is de boekwaarde van sbm offshore?
iemand?
vandaag precies wat druk omhoog!
vandaag precies wat druk omhoog!
oei!
ik wacht toch maar even af;gaat nog enkele weken duren voor er klaarheid is,
-
- Forum veteraan
- waarderingen: 2
ik hou het ook in de gaten pennystocker. Dacht vanmorgen in te stappen aan - 7 % , maar ondertussen staat het aandeel aan - 10,52 % . Ze zitten
toch met een mooie orderboek.Er moet toch iets niet pluis zijn volgens mij. Ofwel willen ze het gerecht voor zijn en brengen ze deze situatie aan
het licht alvorens het gerecht met man en macht binnen valt op de kantoren met de nieuwcrew erbij.
toch met een mooie orderboek.Er moet toch iets niet pluis zijn volgens mij. Ofwel willen ze het gerecht voor zijn en brengen ze deze situatie aan
het licht alvorens het gerecht met man en macht binnen valt op de kantoren met de nieuwcrew erbij.
-
- Forum veteraan
- waarderingen: 2
MARKET TALK: Koersval SBM lijkt mooi instapmoment - TGB
11-04-2012 10:59:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Analist Jos Versteeg van Theodoor Gilissen Bankiers spreekt van een goed instapmoment na de koersval van het aandeel SBM Offshore (SBMO.AE), in reactie op het nieuws dat het bedrijf na een intern onderzoek "bepaalde verkooppraktijken heeft geconstateerd met derde partijen die mogelijk niet geheel volgens de regels zijn verlopen" en de voordracht van Sietze Hepkema tot de Raad van Bestuur van het bedrijf. Volgens de analist lijkt het erop dat Hepkema voor zijn benoeming schoon schip heeft willen maken. Belangrijker is volgens Versteeg dat Hepkema veel werk zal kunnen verzetten aan de verbetering van de procedures rond de orders die het concern binnen sleept. De analist handhaaft zijn buy-advies en koersdoel van EUR20,00. Omstreeks 10.50 uur noteert het aandeel 2,8% lager op EUR13,28, terwijl de AEX met 0,2% stijgt. (PBU)
11-04-2012 10:59:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Analist Jos Versteeg van Theodoor Gilissen Bankiers spreekt van een goed instapmoment na de koersval van het aandeel SBM Offshore (SBMO.AE), in reactie op het nieuws dat het bedrijf na een intern onderzoek "bepaalde verkooppraktijken heeft geconstateerd met derde partijen die mogelijk niet geheel volgens de regels zijn verlopen" en de voordracht van Sietze Hepkema tot de Raad van Bestuur van het bedrijf. Volgens de analist lijkt het erop dat Hepkema voor zijn benoeming schoon schip heeft willen maken. Belangrijker is volgens Versteeg dat Hepkema veel werk zal kunnen verzetten aan de verbetering van de procedures rond de orders die het concern binnen sleept. De analist handhaaft zijn buy-advies en koersdoel van EUR20,00. Omstreeks 10.50 uur noteert het aandeel 2,8% lager op EUR13,28, terwijl de AEX met 0,2% stijgt. (PBU)
Hier ben ik gisteren ingestapt en wederom winst.
Beetje op gaan letten heb wel erg veel geluk de laatste paar dagen.
SBM heb ik wel aangehouden in tegenstelling tot Shell dez heb ik voor een groot gedeelte weer verkocht
Beetje op gaan letten heb wel erg veel geluk de laatste paar dagen.
SBM heb ik wel aangehouden in tegenstelling tot Shell dez heb ik voor een groot gedeelte weer verkocht
AEX,DAX,DJ short. Goud en Zilver long Imtech Bam ASMI ASML
OTC; ,BLFR,CABN, HPNN,MDLH,,BLFR,LATF,GERS,MDNT,NDEV,GSPI,DSCR,BCCI
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE
OTC; ,BLFR,CABN, HPNN,MDLH,,BLFR,LATF,GERS,MDNT,NDEV,GSPI,DSCR,BCCI
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE