Shell

Beleggen in aandelen beurs Amsterdam, AEX en AMX index, etc.
Plaats reactie
Kevander
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 55

Re: Shell

Berichtdoor Kevander » 25 Mei 2018 08:26

Ik houd ze bij, de kans dat een vat olie naar $85 gaat is groot, daar zullen Shell en Total sowieso de vruchten van plukken. Shell heeft ook een grondige uitverkoop gehouden die nog moet terugkomen in de cijfers. + om de 3 maanden een dividend ontvangen, wie weigert dit nu?

Ik zie de koers toch wel ergens naar 33 euro gaan.
charel01 liked last!
in port: Ageas (€35), KBC (€55,24), KBCA (€31,64), GSK ($51,20), Ahold Delhaize (€18,50), AB Inbev, Shell (€30,09), BMW (€70), Bekaert (€40), Wereldhave Belgium (€91), BAM (€3,90), PostNL (€3,22)

Radio Voice
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 36

Berichtdoor Radio Voice » 28 Mei 2018 10:54

Dergelijke verwachtingen zitten deels al in de prijs verwerkt. Een hogere olieprijs zorgt daarmee naar mijn mening niet vanzelfsprekend voor een lineaire stijging van de prijs per aandeel. Verder is - zoals Beheerder al aangaf - de 31 euro historisch gezien een punt van weerstand geweest. Hierbij komt dat ik zelf een dalende verwachting heb op de komende periode als het om de wereldeconomie gaat. Dat wil niet zeggen dat ik daarmee automatisch denk dat jouw voorspelde 33 euro niet gaat gebeuren, maar wel dat ik liever mijn winst pak op 31 euro dan onnodig risico loop.

sjos
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 335

Berichtdoor sjos » 28 Mei 2018 10:58

Radio Voice schreef:Dergelijke verwachtingen zitten deels al in de prijs verwerkt. Een hogere olieprijs zorgt daarmee naar mijn mening niet vanzelfsprekend voor een lineaire stijging van de prijs per aandeel. Verder is - zoals Beheerder al aangaf - de 31 euro historisch gezien een punt van weerstand geweest. Hierbij komt dat ik zelf een dalende verwachting heb op de komende periode als het om de wereldeconomie gaat. Dat wil niet zeggen dat ik daarmee automatisch denk dat jouw voorspelde 33 euro niet gaat gebeuren, maar wel dat ik liever mijn winst pak op 31 euro dan onnodig risico loop.

Vergeet niet mogelijke geo-politieke spanningen in je evaluatie van de koersontwikkeling op te nemen
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

Radio Voice
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 36

Berichtdoor Radio Voice » 28 Mei 2018 11:03

sjos schreef:
Radio Voice schreef:Dergelijke verwachtingen zitten deels al in de prijs verwerkt. Een hogere olieprijs zorgt daarmee naar mijn mening niet vanzelfsprekend voor een lineaire stijging van de prijs per aandeel. Verder is - zoals Beheerder al aangaf - de 31 euro historisch gezien een punt van weerstand geweest. Hierbij komt dat ik zelf een dalende verwachting heb op de komende periode als het om de wereldeconomie gaat. Dat wil niet zeggen dat ik daarmee automatisch denk dat jouw voorspelde 33 euro niet gaat gebeuren, maar wel dat ik liever mijn winst pak op 31 euro dan onnodig risico loop.

Vergeet niet mogelijke geo-politieke spanningen in je evaluatie van de koersontwikkeling op te nemen

Dat is een onderdeel van het stuk 'wereldeconomie' waar ik naar refereerde. :)
14-11-2014 liked last!

Banner
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 576

Berichtdoor Banner » 16 Jun 2018 10:43

blotte marc liked last!