PostNL

Beleggen in aandelen beurs Amsterdam, AEX en AMX index, etc.
Plaats reactie
ringoeur
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 550

Re: PostNL

Berichtdoor ringoeur » 08 Mar 2018 10:49

Kijk : deze zaken kunnen wel helpen.

Geplaatst door: Drukwerkdeal.nl
8 maart 2018 - 09:55Drukwerkdeal.nl gaat samenwerking aan met Spotta

Online drukker Drukwerkdeal.nl gaat samenwerken met Spotta, verspreider van huis-aan-huis en gepersonaliseerde folderpakketten en online aanbieder van reclamefolders. Ondernemers die hun flyers bij Drukwerkdeal.nl laten drukken, kunnen deze voortaan laten verspreiden via de diensten van deze PostNL-dochter.

Huis-aan-huisverspreiding zit bij Drukwerkdeal.nl de afgelopen jaren flink in de lift. Voor de marktleider reden om de dienstverlening op de schop te nemen. “Spotta is een partij met een grote staat van dienst en landelijke dekking,” zegt Martijn Jansen, commercieel directeur bij Drukwerkdeal.nl. “We hebben echt een partner gevonden die matcht bij onze ambities.”

“Drukwerkdeal.nl is een vooraanstaande internetdrukker die kwaliteit en excellente dienstverlening hoog in het vaandel heeft staan. Dit past bij onze filosofie, we zijn erg blij met dit partnership”, aldus Yuri Goossens, Manager MarktManagement bij Spotta.

Afnemers van drukwerkverspreiding bij Drukwerkdeal.nl zijn vooral kleine middenstanders. “Afgezien van de topretailers heeft huis-aan-huisverspreiding van reclamedrukwerk een sterk lokaal aspect. Denk aan health en beauty, zonnestudio’s en dergelijke. Door het bereik van Spotta vallen de folders van die lokale ondernemers straks tussen die van de landelijke spelers op de mat. Dus met een hoge attentiewaarde.” zegt Martijn Jansen.

https://www.emerce.nl/wire/drukwerkdeal ... ing-spotta

alles kan beter
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 204

Berichtdoor alles kan beter » 08 Mar 2018 10:51

ik heb onlangs een pakket gekocht omdat ik toch uitkijk naar Bpost voor overname. de Nederlanders kunnen nu toch niet nog's nee zeggen?
Banner liked last!
be the reason someone smiles today. or the reason they drink. whatever works

Banner
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 558

Berichtdoor Banner » 08 Mar 2018 10:57

alles kan beter schreef:ik heb onlangs een pakket gekocht omdat ik toch uitkijk naar Bpost voor overname. de Nederlanders kunnen nu toch niet nog's nee zeggen?

Logische redenering en waarschijnlijk goede beslissing.
Consolidatie komt er sowieso aan binnen de sector.

Lieve16
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1441

Berichtdoor Lieve16 » 08 Mar 2018 11:11

Jensen
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 11

Berichtdoor Jensen » 09 Mar 2018 19:32

alles kan beter schreef:ik heb onlangs een pakket gekocht omdat ik toch uitkijk naar Bpost voor overname. de Nederlanders kunnen nu toch niet nog's nee zeggen?

Hopelijk bieden ze minder dan vorige maal, dat zal ze leren :D
14-11-2014 liked last!

lode78
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 41

Berichtdoor lode78 » 09 Mar 2018 20:03

ringoeur schreef:Wat een argument. Eigenlijk alleen maar negatieve zaken in het vooruitzicht.
De koers is al veel gezakt is het enige positieve dat hij te melden heeft.

Afgegeven koersdoel € 2,80 van HSBC is nog niet bereikt.

https://www.trivano.com/aandeel/advies- ... 912.advies

2.80 euro is wel heel laag want postnl doet het niet zooo slecht ma ok alles kan...ik heb aankooporder op 3 euro staan...

Kevander
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 54

Berichtdoor Kevander » 09 Mar 2018 22:56

Ik twijfel. Iets in mij zegt dat ik ze moet kopen (maar dan eerder onder €3) omdat ik een sterk vermoeden heb dat ze zullen overgenomen worden binnen nu en 3 jaar.
Iets anders in mij zegt dan weer dat ik hier beter af blijf omdat ze nog lager kunnen gaan. Ze zaten destijds onder TNT (geen succes), BPost deed al een bod (geen succes). Welke grote spelers heb je dan nog in de running die een meerwaarde zien in PostNL? Toch nog BPost of moet je richting DHL of Deutche Post denken?

Brieven zijn al 10 jaar marktwaarde aan het verliezen. Pakketjes winnen dan weer marktaandeel maar in welke mate kan PostNL nog opboksen in een concurrerende markt waarin op dit moment 4 bedrijven het stukken beter doen dan PostNL?

Het is een dubbeltje aan zijn kant.
lode78 liked last!
in port: Ageas (€35), KBC (€55,24), KBCA (€31,64), GSK ($51,20), Ahold Delhaize (€18,50), AB Inbev, Shell (€30,09), BMW (€70), Bekaert (€40), Wereldhave Belgium (€91), BAM (€3,90), PostNL (€3,22)

lode78
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 41

Berichtdoor lode78 » 10 Mar 2018 19:58

Kevander schreef:Ik twijfel. Iets in mij zegt dat ik ze moet kopen (maar dan eerder onder €3) omdat ik een sterk vermoeden heb dat ze zullen overgenomen worden binnen nu en 3 jaar.
Iets anders in mij zegt dan weer dat ik hier beter af blijf omdat ze nog lager kunnen gaan. Ze zaten destijds onder TNT (geen succes), BPost deed al een bod (geen succes). Welke grote spelers heb je dan nog in de running die een meerwaarde zien in PostNL? Toch nog BPost of moet je richting DHL of Deutche Post denken?

Brieven zijn al 10 jaar marktwaarde aan het verliezen. Pakketjes winnen dan weer marktaandeel maar in welke mate kan PostNL nog opboksen in een concurrerende markt waarin op dit moment 4 bedrijven het stukken beter doen dan PostNL?

Het is een dubbeltje aan zijn kant.

is ook weer waar.....ga mijn aankooporder verlagen tot 2.80...ik zie het wel goed komen want is niet zo klein bedrijfje maar wil ook niet te veel riskeren...

Jensen
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 11

Berichtdoor Jensen » 10 Mar 2018 21:06

lode78 schreef:is ook weer waar.....ga mijn aankooporder verlagen tot 2.80...ik zie het wel goed komen want is niet zo klein bedrijfje maar wil ook niet te veel riskeren...

Koop het gewoon in schijven als je erin gelooft, die analisten zeggen ook maar iets.
Misschien wordt dat koersdoel nooit bereikt.
lode78 liked last!

Kevander
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 54

Berichtdoor Kevander » 10 Mar 2018 22:33

Ik denk ook, als er een grote speler een overnamebod doet. Dat het niet hoger zal zijn dan €4.
lode78 liked last!
in port: Ageas (€35), KBC (€55,24), KBCA (€31,64), GSK ($51,20), Ahold Delhaize (€18,50), AB Inbev, Shell (€30,09), BMW (€70), Bekaert (€40), Wereldhave Belgium (€91), BAM (€3,90), PostNL (€3,22)