PostNL
PostNL
Klik hier voor meer informatie over PostNL (link zal op korte termijn werken)
Bulls Make Money, Bears Make Money, Pigs Get Slaughtered
[Dit account modereert niet meer]
[Dit account modereert niet meer]
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 0
-
- Forum veteraan
- waarderingen: 2
Re: PostNL
toch eens ingestapt aan 3,19 . koers staat toch weer laag.
KBC Securities advies kopen koersdoel 5,80 8 mei 2012
KBC Securities advies kopen koersdoel 5,80 8 mei 2012
den ambiance op de beurs, en de dalende lijn van PostNL zeggen mij om er nog even af te blijven, en pas orders klaar te zetten als ze onder de 2,4 komen.
Fox
-
- Forum veteraan
2,4 zullen ze niet gaan fox. ( dat hoop ik toch ). Het is niet dat postnl in moeilijke papieren zit. Hopelijk komt er
snel duiding i.v.m TNT . Misschien dat de koers dollar - euro er iets mee te maken heeft. Ik volg het forum al een tijdje , daardoor ben ik ingestapt. De koers is terug naar af. Het uitstel van de reorganisatie en vertrek van de
CEO doet er ook geen goed aan. Maar de outlook blijft hetzelfde , postnl zal de verliezen die ze lijden onder het internet
opvangen met buitenlandse pakketten en zendingen.
snel duiding i.v.m TNT . Misschien dat de koers dollar - euro er iets mee te maken heeft. Ik volg het forum al een tijdje , daardoor ben ik ingestapt. De koers is terug naar af. Het uitstel van de reorganisatie en vertrek van de
CEO doet er ook geen goed aan. Maar de outlook blijft hetzelfde , postnl zal de verliezen die ze lijden onder het internet
opvangen met buitenlandse pakketten en zendingen.
-
- Forum veteraan
vrijdag post eruit gezwierd ! even een kleine opstoot door de overname die rond is met UPS . Maandag terug 1 van de grootste
dalers. Problemen met het pensioenfonds blijken toch groter te zijn of men denkt. Liever een min. winst in dit huidige beurs-
sentiment dan wachten op hoop. Ik stel me langs de zijlijn en hou mijn centjes bij.Er zullen nog klappen vallen , en de Grieken
zorgen alweer voor donkere wolken.
dalers. Problemen met het pensioenfonds blijken toch groter te zijn of men denkt. Liever een min. winst in dit huidige beurs-
sentiment dan wachten op hoop. Ik stel me langs de zijlijn en hou mijn centjes bij.Er zullen nog klappen vallen , en de Grieken
zorgen alweer voor donkere wolken.
-
- Forum veteraan
inderdaad. Ik denk een week of 3 de kraan dicht te draaien en de koersen op de voet te volgen. Het sentiment is
momenteel ongunstig. Even aankopen uitstellen kan zeker nu extra opbrengen door later in te stappen. We zien
wel.
momenteel ongunstig. Even aankopen uitstellen kan zeker nu extra opbrengen door later in te stappen. We zien
wel.
-
- Forum veteraan
@ fox , als het zo voort gaat staan ze volgende week dan toch op 2,40 . de bekendmaking van de overname TNT
door UPS heeft het aandeel met 50 % doen toenemen alsook TNT . Nu de deal rond is gaat het terug naar af. Goede
redenering Fox !
door UPS heeft het aandeel met 50 % doen toenemen alsook TNT . Nu de deal rond is gaat het terug naar af. Goede
redenering Fox !
-
- Forum veteraan
en het zakt rustig verder weg. Veel Nederlanders zullen toch wat aandelen bezitten van postnl. En zullen
nu toch beginnen balen want herstel lijkt verder weg. Recessie doet blijkbaar ook z'n werk in Nederland.
nu toch beginnen balen want herstel lijkt verder weg. Recessie doet blijkbaar ook z'n werk in Nederland.
-
- Forum veteraan
wat een daling zeg. Op tijd eruit gebonjourd zou ik zeggen.