Adyen
-
- Forum elite
- waarderingen: 2090
Re: Adyen
Tsja, kan 2 kanten opgaan, met zo'n happening. Hoe dikwijls is het de laatste tijd niet gebeurd dat aandelen flukse verliezen oplopen tijdens een conference call. Een paar woorden die verkeerd vallen...
Mocht ik overtuigd zijn van een onderwaardering, had ik er gewoon gekocht. Zoals ik schreef: 'k heb geen idee. Dus via puts een graantje meepikken, Als ze terugvallen krijg ik ze toch nog aan een redelijke prijs. Als ze omhoogvliegen, goed voor allen die er in zitten. Ook mooi. Kan alle kanten uit.
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
Mijn klok staat op winteruur...
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
-
- Forum elite
Zit nu in the money, geschreven P680, maar, 'k geef toe, zonder deze rotbeurs zou Adyen nu wel aan het herstellen zijn.
-
- Forum elite
't Gaat in elk geval de slechte kant op met de concurrentie, vandaar deze aderlating vanochtend bij Adyen.
Beetje googelen naar Worldline (Fr.) en gisteren CAB payments (G.B.).
648€, -6%. Niets om vrolijk van te worden.
https://live.euronext.com/nl/product/eq ... 81968-XPAR -57%. Je zal ze maar hebben.
Beetje googelen naar Worldline (Fr.) en gisteren CAB payments (G.B.).
648€, -6%. Niets om vrolijk van te worden.
https://live.euronext.com/nl/product/eq ... 81968-XPAR -57%. Je zal ze maar hebben.
-
- Forum elite
Onder het vorige dieptepunt door... 616€ nu. Had ik echt niet verwacht.
-
- Forum elite
PayPal verhoogt de winstverwachting voor het hele jaar tot boven de ramingen van Wall Street
01 november 2023 om 21:15 uur
PayPal Holdings heeft woensdag zijn prognose voor de aangepaste winst over het hele jaar verhoogd tot boven de ramingen van Wall Street, omdat de betalingsgigant rekent op een veerkrachtige trend in de consumentenbestedingen tijdens de belangrijke feestdagen. ...
Adyen nu +4.78%. ong. 680€. Duwtje in de rug...
sjos liked last! 01 november 2023 om 21:15 uur
PayPal Holdings heeft woensdag zijn prognose voor de aangepaste winst over het hele jaar verhoogd tot boven de ramingen van Wall Street, omdat de betalingsgigant rekent op een veerkrachtige trend in de consumentenbestedingen tijdens de belangrijke feestdagen. ...
Als ik kan rekenen is er tussen 616€ en 680E een goede 10% winst. Gekke beurzen.jean de florette schreef: ↑02 nov 2023 10:03PayPal verhoogt de winstverwachting voor het hele jaar tot boven de ramingen van Wall Street
Gisteren Siemens Energy +10,42%
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
Vandaag:sjos schreef: ↑03 nov 2023 07:58Als ik kan rekenen is er tussen 616€ en 680E een goede 10% winst. Gekke beurzen.jean de florette schreef: ↑02 nov 2023 10:03PayPal verhoogt de winstverwachting voor het hele jaar tot boven de ramingen van Wall Street
Gisteren Siemens Energy +10,42%
ADYEN N.V. EO-,01
688,100 +21,900 +3,29%
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
Na PayPal nu ook Block beter dan verwachte resultaten.
16:36
Jack Dorsey verhoogt jaarwinstprognose
Betaalgigant Block
SQ
11,55%
is met een sprong van 12 procent een van de grote winnaars op Wall Street. Block wordt geleid door Jack Dorsey, de stichter van Twitter, nu X. Dorsey stelt dit jaar een brutobedrijfswinst (ebitda) voorop tussen 1,66 en 1,68 miljard dollar, tegenover een eerdere prognose van 1,5 miljard. Bovendien gaat Block voor 1 miljard dollar eigen aandelen inkopen.
De betaalapp Cash App van Block had in september meer dan 2 miljoen maandelijkse gebruikers, een verdubbeling tegenover juni. 'Bekeken vanuit Cash App zien we nog steeds een gezonde Amerikaanse consument', zegt CFO Amrita Ahuja.