Gratis/goedkoop beleggen in aandelen of fondsen (BE) / fondsen (NL)

Gratis/goedkoop beleggen in
aandelen
 of fondsen (BE) / fondsen (NL)

KPN

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 481
Contacteer:

Re: KPN

Bericht door sjos » 30 jan 2020 11:05

Uit het artikel:
"‘Het is bekend dat de Chinese overheid meeleest met gebruikers’, zegt Amnesty International aan de Nederlandse krant Trouw. ‘Vooral in de regio Xinjiang is de controle op vooral etnische minderheden zoals de Oeigoeren extreem. De kans is reëel dat zij worden opgepakt als de communicatie via de apps van Tencent de Chinese overheid niet aanstaat.’"

Al een geluk dat alhier de EU-overheden nooit meelezen. :-)
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

sjos
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door sjos » 18 mar 2020 06:54

Het is verbazend hoe weinig interesse dit aandeel krijgt van de beursbeleggers hier. Dit is zeker niet omdat het koersverloop de laatste dagen stabiel was.
Maar gisteren toch een opstoot van 16% samen met het Franse orange (+11%), het Britse vodafone (+10%) en last but not least proximus (+21%).
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

sjos
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door sjos » 18 mar 2020 09:59

sjos schreef:
18 mar 2020 06:54
Het is verbazend hoe weinig interesse dit aandeel krijgt van de beursbeleggers hier. Dit is zeker niet omdat het koersverloop de laatste dagen stabiel was.
Maar gisteren toch een opstoot van 16% samen met het Franse orange (+11%), het Britse vodafone (+10%) en last but not least proximus (+21%).
En we gaan verder met de opstoten van 5-6 % deze mogend nu zovelen thuis moeten blijven zitten. Om van daaruit te werken (via telekom aansluitingen) of bingeviewing (en hiervoor heb je ook internet aansluitingen nodig o.a. via telekom).

KPN + 13 % momenteel hoewel de AEX 3,5% gedaald is.

sjos
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door sjos » 20 mar 2020 11:33

De koersopstoot van Proximus (+21 %) is wel al voor een goed deel verdampt, maar KPN gaat vandaag verder op haar elan 2,24 €.
Dit is plus 20 % op 5 dagen.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen.

Plaats reactie