Alfen

Beleggen, aandelen kopen in Nederland, informatie, koersen en analyses

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

Invstr
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 103
Contacteer:

Re: Alfen

Bericht door Invstr »

Ik wacht op een correctie om in te stappen. Mooi bedrijf met langdurig toekomstperspectief.
Niettemin staat de waarde van het aandeel wat te hoog naar mijn mening.
VGP, Moury, CFE, ArgenX, Solvay, Flow, Recticel

Munnybunny
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 895
Contacteer:

Bericht door Munnybunny »

Alfen mag samen met partner Allego 80 laadpalen voor elektrische voertuigen leveren aan Newham.

maamen
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 32
Contacteer:

Bericht door maamen »

jaha, gisteren een deeltje verkocht aan 68.8 (aankoop 20.05), doen ze er nog een schepje bovenop :clap:
Mijn eerste plan was om er weer bij te kopen onder de 60, maar dat zal ik moeten herzien :roll:

Geen nieuws te vinden verder, het enige wat ik kan bedenken is Trump die eindelijk toegeeft aan Biden en de rol die dat speelt in de klimaatplannen van onze wereld...

Jelle R
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 182
Contacteer:

Bericht door Jelle R »

maamen schreef:
24 nov 2020 09:47
jaha, gisteren een deeltje verkocht aan 68.8 (aankoop 20.05), doen ze er nog een schepje bovenop :clap:
Mijn eerste plan was om er weer bij te kopen onder de 60, maar dat zal ik moeten herzien :roll:

Geen nieuws te vinden verder, het enige wat ik kan bedenken is Trump die eindelijk toegeeft aan Biden en de rol die dat speelt in de klimaatplannen van onze wereld...
Heeft te maken met het nieuws rond Fastned van gisteren.

loe
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door loe »

En daarna winstnemingen.

Wacko
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 1
Contacteer:

Bericht door Wacko »

British Gas kiest Alfen als leverancier voor geïntegreerd slim opladen van elektrische voertuigen

British Gas, de grootste energieleverancier in het Verenigd Koninkrijk, heeft een 3-jarige raamovereenkomst ondertekend met Alfen voor de levering van EV-oplaadpunten voor hun eigen bedrijf, evenals de klanten van moederbedrijf Centrica. Alfens slimme oplaadpunten zullen in eerste instantie thuis worden geplaatst bij de technisch medewerkers van British Gas, in verband met het elektrificeren van hun eigen wagenpark. Daarna zullen de oplaadpunten van Alfen ook worden geplaatst bij hun kantoren en de kantoren van Centrica. Het moederbedrijf zal Alfens assortiment oplaadpunten ook aanbieden aan haar klanten die hun wagenpark willen elektrificeren.

volledig artikel hier te vinden:
https://alfen.com/nl/nieuws/british-gas ... lektrische

+8% vandaag
Wimpie85 liked last!

Jelle R
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Jelle R »

Fastned stijgt ook als een bezetene. Aan de overkant van de plas is dan ook een EV boom bezig. Zal het nooit snappen wat mij heeft bezield om zo vroeg te verkopen ... :oops:

lanciared
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 14
Contacteer:

Bericht door lanciared »

@ Jelle, daarstraks ook gelezen dat alles wat met Electrische wagens en energie opslag te maken heeft HOT is voor het moment ( en beslist nog aankomende maanden / jaren ) Daarnet ook een bericht geplaatst bij AMG , met koopadvies van IEX Premium.
Aandeel ( als producent en leverancier van Lithium, en Vandium ( dit voor de grotere Redox Flow Batteries ) lijkt me beslist nog erg achter gebleven, en komende van 52,5 euro ( midzomer 2018 ) nog bijzonder laag gewaardeerd. Bij terug serieus aantrekken van economische groei, voorzien ergens in de zomer van 2021 , als grondstofprijzen / metaalprijzen hoger zijn, gaat dit aandeel, wat dus effektief ook zit in de juiste sector van energie - transitie / opslag / CO2 reductie beslist hoger noteren.

Beleggen moet je uiteraard doen in de juiste sector, maar doe het met de juiste waarde van het bedrijf in gedachten, niet instappen gelijk bij Fastned aan koersen van 60 euro , of hier ( prima bedrijf, beslist, met goede groei-vooruitzichten ) aan koersen van 75 euro. ( x 6 sinds verleden jaar)

Jelle R
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Jelle R »

lanciared schreef:
09 dec 2020 17:35
@ Jelle, daarstraks ook gelezen dat alles wat met Electrische wagens en energie opslag te maken heeft HOT is voor het moment ( en beslist nog aankomende maanden / jaren ) Daarnet ook een bericht geplaatst bij AMG , met koopadvies van IEX Premium.
Aandeel ( als producent en leverancier van Lithium, en Vandium ( dit voor de grotere Redox Flow Batteries ) lijkt me beslist nog erg achter gebleven, en komende van 52,5 euro ( midzomer 2018 ) nog bijzonder laag gewaardeerd. Bij terug serieus aantrekken van economische groei, voorzien ergens in de zomer van 2021 , als grondstofprijzen / metaalprijzen hoger zijn, gaat dit aandeel, wat dus effektief ook zit in de juiste sector van energie - transitie / opslag / CO2 reductie beslist hoger noteren.

Beleggen moet je uiteraard doen in de juiste sector, maar doe het met de juiste waarde van het bedrijf in gedachten, niet instappen gelijk bij Fastned aan koersen van 60 euro , of hier ( prima bedrijf, beslist, met goede groei-vooruitzichten ) aan koersen van 75 euro. ( x 6 sinds verleden jaar)
Ja dat is juist mijn domme fout gezien de ontwikkelingen. Nu stap ik inderdaad liever niet meer in bij Alfen, maar heb ze wel gehad aan 12€... :oops:

loe
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door loe »

Wanneer hier resultaten?

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie