Fugro

Beleggen, aandelen kopen in Nederland, informatie, koersen en analyses

kopke1
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 163

Re: Fugro

Bericht door kopke1 »

Geachte klant, Hiermee lichten wij u in over de mogelijkheid tot conversie van FUGRO NV. i Tegen afgifte van één aandeel ontvangt uiéén aandeel FUGRO NV (ISIN NL00150003E1). Betaaldatum: 26/05/2021 Meer informatie vindt u op https://www.fugro.com/media-centre/pres ... ting-certi ficates-into-ordinary-shares Deze conversie zal door onze diensten worden uitgevoerd. Dit bericht wordt u louter informatief toegestuurd, u hoeft hiervoor niets te ondernemen.

The conversion of Fugro N.V. certificates of shares into ordinary shares will take place on 28 May 2021. On that date, certificate holders will automatically receive one ordinary share in the capital of Fugro in exchange for each certificate that they own, free of charge.

19 May 2021 07:00 CET
Leidschendam, the Netherlands
Within the framework of its refinancing in 2020, Fugro declared its intention to terminate the certification of its ordinary shares. The conversion is the final step in abolishing the certification of the Fugro ordinary shares and follows the April 2021 AGM's approval of the amendment of Fugro’s articles of association required to implement the conversion. The Board of Stichting Administratiekantoor Fugro has also resolved to terminate the certification of Fugro ordinary shares in accordance with the below timetable. The termination of the certification will lead to a further simplification of Fugro's governance structure, resulting in full compliance with the principles of the Dutch corporate governance code.

The conversion will not lead to any interruption of trading in Fugro’s securities. The timetable below sets forth the expected dates regarding the conversion and trading in Fugro's securities.

B_B
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 92

Bericht door B_B »

Wimpie85 schreef:
22 mei 2021 10:31
B_B schreef:
21 mei 2021 12:41
Ik denk dat Fugro vanmiddag rond de 9 euro sluit.
Hopelijk maandag een bod van 18 euro.

Ik denk dat Boskalis bereidt is om een bod van 16 euro te betalen.
Maar Fugro wil waarschijnlijk een bod van rond de 20 euro, Fugro staat er nu beter voor (verbeterde kaspositie en creditwaardigheid).
18 euro is precies in het midden, volgens mij acceptabel voor beide partijen.
En toen werd je wakker....
I want to wake up with me, I want to be there when I open my eyes.
I want me to be, the first thing that I see, I want to wake up with me.

Olie bijna 70 dollar, wie had dat gedacht.

B_B
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door B_B »

B_B schreef:
07 mei 2021 08:04
Ik verkoop mijn Fugro voor 1 juni 2021 met of zonder overname.
Let it go, let it go...

ik kan Fugro niet laten gaan
al zeg ik dat het beter is
alleen en zonder Fugro
ik kan t gewoon niet aan

Ik durf Fugro niet te verkopen.
Ik wacht nog een maand.

dividendbaron
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 3

Bericht door dividendbaron »

De olieprijs bereikte zijn hoogste peil in 2 jaar tijd en zal de inflatie nog doen versnellen. Driecijferige olieprijzen komen dichterbij.En geen enkele windmolen of zonnepaneel zal dit verhinderen !!
Goed vasthouden al wat oliegelateerd is....

bien
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 191

Bericht door bien »

heoe zit dat nu met die overname ?

B_B
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door B_B »

12-03-2015

PETER BERDOWSKI: 'FUGRO STOND AL JAREN OP ONS LIJSTJE'
.....
Fugro is zeer goed beschermd tegen vijandige overnames. Dat was bekend, toch koopt u twintig procent van de aandelen. Waarom?
‘De directe aanleiding was de lage waardering. Zij zitten in zwaar weer, de waardering op de aandelenmarkt heeft daar sterk onder geleden. Wij nemen een positie in een interessant bedrijf met goede activiteiten, en daarmee blokkeren we tevens eventuele andere avonturiers: met de wetenschap dat wij twintig procent van de aandelen hebben, stapt een gemiddelde private equity-partij nu niet zo snel meer in.’
.....
https://managementscope.nl/magazine/art ... anglijstje

zaterdag 5 juni 2021
Goldman Sachs groter in Fugro
(ABM FN-Dow Jones) The Goldman Sachs Group heeft een groter belang in Fugro gemeld. Dit bleek uit een melding in het kader van de Wet op het financieel toezicht, gedateerd op 1 juni 2021.

Goldman Sachs meldde een kapitaalbelang van 5,82 procent met een dito stemrecht.

Op 23 april dit jaar meldde Goldman Sachs nog een kapitaalbelang van 3,21 procent met eenzelfde stemrecht.
https://www.iex.nl/Nieuws/721486/Goldma ... Fugro.aspx

Berdowski wil ook niet dat Fugro wordt overgenomen door iemand anders.

B_B
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door B_B »

Nasdaq bijna nieuw record, nog 40 punten.
Vandaag een nieuw record voor Nasdaq.
Fugro wordt ook positief (volume blijft hoog), door geruchten en fantasie.

B_B
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door B_B »

Bijgekocht

I always put my money where my mouth is.

Scapino
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 16

Bericht door Scapino »

Het is een jojo aandeel zoals heel veel aandelen, elke keer denken we dat het vertrokken is naar boven toe en telkens valt het opnieuw naar beneden. Waarom denkt iedereen dat het aandeel zal worden overgenomen ? Wat zijn de triggers hiervoor?

Plaats reactie