ASML
-
- Forum elite
- waarderingen: 1893
Re: ASML
ASML Morgan Stanley 700 naar 770 €. (Bolero)
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
Mijn klok staat op winteruur...
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum elite
- waarderingen: 1893
Re: ASML
• De Nederlandse regering overweegt nieuwe beperkingen op de export van halfgeleidertechnologie om de
nationale veiligheid te beschermen. Daarmee sluiten de Nederlanders zich aan bij de Amerikaanse
inspanningen om de export van chips naar China aan banden te leggen. Het is de eerste concrete stap van
Nederland, dat toezicht houdt op essentiële chiptechnologie van onder meer ASML, dat toestellen maakt
om halfgeleiders te maken. De Nederlandse regering vernoemde noch China noch ASML in haar
communicatie. Volgens ASML zouden de maatregelen geen invloed hebben de financiële vooruitzichten voor
2023 (Bolero)
DROSTE liked last! nationale veiligheid te beschermen. Daarmee sluiten de Nederlanders zich aan bij de Amerikaanse
inspanningen om de export van chips naar China aan banden te leggen. Het is de eerste concrete stap van
Nederland, dat toezicht houdt op essentiële chiptechnologie van onder meer ASML, dat toestellen maakt
om halfgeleiders te maken. De Nederlandse regering vernoemde noch China noch ASML in haar
communicatie. Volgens ASML zouden de maatregelen geen invloed hebben de financiële vooruitzichten voor
2023 (Bolero)
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.