Avantium
Re: Avantium
De druk op het aandeel heeft het meeste te maken met de emissie volgend jaar . Ik zou positie in elk geval niet volledig afbouwen, want met dit aandeel weet je nooit . Het kan zo Laar weer naar bovenUSSENTERPRISE schreef: ↑14 dec 2023 12:40opportunist schreef: ↑14 dec 2023 11:04zo goed kunnensjos schreef: ↑14 dec 2023 11:01Iets te maken met de stijgende prijs van suiker ?opportunist schreef: ↑14 dec 2023 09:00Het plan om PET flessen te maken van suikerriet wordt op hold gezet.
of helemaal misrekend ergens in het productieproces ,
vanwaar anders de blijvende vraag naar nieuw kapitaal
eens moet het toch genoeg zijn om te kunnen starten ....
Heeft misschien te maken met het groeiend besef dat het redelijk decadent is om hoogwaardige voedingsgewassen (en dus landbouwgrond) te gebruiken om banale produkten te fabriceren.
- - EVS - barco- engie- cofinimmo- - kbc - kbc ancora- -ageas
-econocom- -Nyxoah-orange--umicore- dieteren -Orange
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
- opportunist
- Forum gebruiker
- waarderingen: 28
6 maand geleden dat ze zo hoog stonden en nu ineens in 20 dagen een kattensprong omhoog gevolgd door een stevige duikelingChukky2 schreef: ↑14 dec 2023 18:55De druk op het aandeel heeft het meeste te maken met de emissie volgend jaar . Ik zou positie in elk geval niet volledig afbouwen, want met dit aandeel weet je nooit . Het kan zo Laar weer naar bovenUSSENTERPRISE schreef: ↑14 dec 2023 12:40opportunist schreef: ↑14 dec 2023 11:04zo goed kunnen
Heeft misschien te maken met het groeiend besef dat het redelijk decadent is om hoogwaardige voedingsgewassen (en dus landbouwgrond) te gebruiken om banale produkten te fabriceren.
...en dus een trading aandeel bij uitstek.opportunist schreef: ↑14 dec 2023 21:256 maand geleden dat ze zo hoog stonden en nu ineens in 20 dagen een kattensprong omhoog gevolgd door een stevige duikelingChukky2 schreef: ↑14 dec 2023 18:55De druk op het aandeel heeft het meeste te maken met de emissie volgend jaar . Ik zou positie in elk geval niet volledig afbouwen, want met dit aandeel weet je nooit . Het kan zo Laar weer naar bovenUSSENTERPRISE schreef: ↑14 dec 2023 12:40opportunist schreef: ↑14 dec 2023 11:04
zo goed kunnen
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
15 december 2023 11:08sjos schreef: ↑15 dec 2023 10:23...en dus een trading aandeel bij uitstek.opportunist schreef: ↑14 dec 2023 21:256 maand geleden dat ze zo hoog stonden en nu ineens in 20 dagen een kattensprong omhoog gevolgd door een stevige duikelingChukky2 schreef: ↑14 dec 2023 18:55De druk op het aandeel heeft het meeste te maken met de emissie volgend jaar . Ik zou positie in elk geval niet volledig afbouwen, want met dit aandeel weet je nooit . Het kan zo Laar weer naar bovenUSSENTERPRISE schreef: ↑14 dec 2023 12:40
Hier geloof ik echt in wel een aandeel waar je geduld mee moet hebben, long term.
advies kijk het filmpje
www.youtube.com/watch?v=Cve8y6kxe4M&a...
-
- Forum verkenner
- waarderingen: 0
Kan mij iemand vertellen of ik de avantium rights verkoop of wat is hier de bedoeling van. Graag een beetje hulp.
Denk als je niets doet , gaat de standaard procedure in.piposloeber schreef: ↑31 jan 2024 18:39Kan mij iemand vertellen of ik de avantium rights verkoop of wat is hier de bedoeling van. Graag een beetje hulp.
- - EVS - barco- engie- cofinimmo- - kbc - kbc ancora- -ageas
-
- Forum verkenner
- waarderingen: 0
wat is de standaard procedure? dus kan ik deze beter vereffenen en mijn gewone aandelen behouden
Om mega verwatering te voorkomen raad men aan om in te tekenen op de aandelen aan 1.87.piposloeber schreef: ↑31 jan 2024 18:39Kan mij iemand vertellen of ik de avantium rights verkoop of wat is hier de bedoeling van. Graag een beetje hulp.
Indien je 8 aandelen voor de kapitaalverhoging had aan 3.10 euro = 24.8, mag je nu op 5 intekenen aan 1.87 = 9.35
dan bekom je 13 aandelen aan gem. 2.63 euro.
Indien je nu je rechten verkoop aan (huidige koers: 0.231) dan krijg je 1.84 euro terug en zal je gem. 2.87 bedragen.
Indien je erin geloofd dan koop je bij en anders had je je rechten beter aan 0.66 verkocht.
Als je niets doet, zoals op mijn Belfius RE BEl account teken je niet in op de kapitaalverhoging (de standaardoptie). Als je er wil op ingaan kan ik dat via mijn RE Bel platform zelf regelen. Ik moet gewoon de kapitaalverhoging optie aanvinken en mijn broker doet de rest. Ik zal er nog een filmpje bijdoen van Nico Inberg van de Aandeelhouder. Hij legt het allemaal nog eens netjes uit hoe een claimemissie in elkaar steekt. Ik kan het filmpje hier niet delen maar ik zou zeggen ga eens naar You Tube en tik Avantium claimemissie of Nico Inberg in en je zal er wel komen. Wel een beetje belachelijk van Beursig dat je de link naar het filmpje niet kan delen.bertje schreef: ↑01 feb 2024 07:55Om mega verwatering te voorkomen raad men aan om in te tekenen op de aandelen aan 1.87.piposloeber schreef: ↑31 jan 2024 18:39Kan mij iemand vertellen of ik de avantium rights verkoop of wat is hier de bedoeling van. Graag een beetje hulp.
Indien je 8 aandelen voor de kapitaalverhoging had aan 3.10 euro = 24.8, mag je nu op 5 intekenen aan 1.87 = 9.35
Indien je nu je rechten verkoop aan (huidige koers: 0.231) dan krijg je 1.84 euro terug en zal je gem. 2.87 bedragen.
Indien je erin geloofd dan koop je bij en anders had je je rechten beter aan 0.66 verkocht.
Maar als je niet intekend dan verkoop je toch zo snel mogelijk die rechten, op het einde zal je bijna niks meer krijgen.bart79 schreef: ↑01 feb 2024 08:49Als je niets doet, zoals op mijn Belfius RE BEl account teken je niet in op de kapitaalverhoging (de standaardoptie). Als je er wil op ingaan kan ik dat via mijn RE Bel platform zelf regelen. Ik moet gewoon de kapitaalverhoging optie aanvinken en mijn broker doet de rest. Ik zal er nog een filmpje bijdoen van Nico Inberg van de Aandeelhouder. Hij legt het allemaal nog eens netjes uit hoe een claimemissie in elkaar steekt. Ik kan het filmpje hier niet delen maar ik zou zeggen ga eens naar You Tube en tik Avantium claimemissie of Nico Inberg in en je zal er wel komen. Wel een beetje belachelijk van Beursig dat je de link naar het filmpje niet kan delen.bertje schreef: ↑01 feb 2024 07:55Om mega verwatering te voorkomen raad men aan om in te tekenen op de aandelen aan 1.87.piposloeber schreef: ↑31 jan 2024 18:39Kan mij iemand vertellen of ik de avantium rights verkoop of wat is hier de bedoeling van. Graag een beetje hulp.
01/01/2024 0,14
31/01/2024 0,40
30/01/2024 0,488
29/01/2024 0,66
Je krijgt nu al een halve euro minder per recht, had je 2000 aandelen heb je toch al 1000 euro laten liggen door niks te ondernemen.