Avantium
Re: Avantium
https://www.avantium.com/wp-content/upl ... ressed.pdf
https://www.avantium.com/wp-content/upl ... esults.pdf
For Avantium Renewable Polymers, commissioning of the FDCA Flagship Plant is expected to commence in
the first quarter of 2024, and [b]production to start in the second half of 2024.[/b] We expect to complete the
drawdown of the final €15 million from the Debt Facility Agreement for the FDCA Flagship Plant in Q3 2023.
Omzet 46% gestegen, door de investeringen was het verlies ook wat hoger, nu vooral hopen dat die fabriek volgend jaar al volop kan produceren.
vogelspotter liked last!
https://www.avantium.com/wp-content/upl ... esults.pdf
For Avantium Renewable Polymers, commissioning of the FDCA Flagship Plant is expected to commence in
the first quarter of 2024, and [b]production to start in the second half of 2024.[/b] We expect to complete the
drawdown of the final €15 million from the Debt Facility Agreement for the FDCA Flagship Plant in Q3 2023.
Omzet 46% gestegen, door de investeringen was het verlies ook wat hoger, nu vooral hopen dat die fabriek volgend jaar al volop kan produceren.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
En nog een subsidie binnen:
Avantium heeft een subsidie van 760.000 euro ontvangen van het EU Horizon Europe-programma voor zijn deelname aan het onderzoeks- en ontwikkelingsprogramma Rebiolution. Dit maakte het bedrijf woensdagmorgen bekend.
Paniek zal komen door:
De kaspositie slonk op jaarbasis met 22 procent tot 56,62 miljoen euro.
Avantium zei woensdag te blijven kijken naar aanvullende financieringsopties, zodat er voldoende middelen blijven om de strategie te kunnen uitvoeren.
vogelspotter liked last!
Avantium heeft een subsidie van 760.000 euro ontvangen van het EU Horizon Europe-programma voor zijn deelname aan het onderzoeks- en ontwikkelingsprogramma Rebiolution. Dit maakte het bedrijf woensdagmorgen bekend.
Paniek zal komen door:
De kaspositie slonk op jaarbasis met 22 procent tot 56,62 miljoen euro.
Avantium zei woensdag te blijven kijken naar aanvullende financieringsopties, zodat er voldoende middelen blijven om de strategie te kunnen uitvoeren.
vogelspotter liked last!Re: Avantium
Toch al een lek gisteren?
https://www.avantium.com/wp-content/upl ... ducten.pdf
Aan dit tempo zit die productielijn zo vol... fantastisch nieuws.
vogelspotter liked last!
https://www.avantium.com/wp-content/upl ... ducten.pdf
Aan dit tempo zit die productielijn zo vol... fantastisch nieuws.
Voorkennis is niet uit te sluiten; maar een deel van de markt - ik ook - houdt rekening met een emissie.
Ik denk dat, daarop voorsorterend, een aantal partijen short zat. Die zullen gisteren met de vingers
tussen de deur hebben gezeten; dat zal volgens mij mede de oorzaak zijn geweest van de flinke up-
swing. Zou ook de recente terugval richting 3 kunnen verklaren.
Mijn positie is beperkt. Mede omdát ik dus van een emissie uitging. Kómt die er - het momentum lijkt
me nu toch wel gunstig - zal ik al naar gelang de uitgifteprijs bijkopen.
Weliswaar mag je ervan uitgaan, dat de grote jongens met schroot schieten, in hun jacht naar ver-
groening; maar ze zullen niét op alles schieten wat beweegt. En het lijstje met partners wordt,
zowel qua namen áls omvang, steeds indrukwekkender, met onder andere Danone, Lego, Henkel,
Carlsberg, ABInBev, Refresco, LVMH, Coca Cola en nu dus AH.
Ik denk dat, daarop voorsorterend, een aantal partijen short zat. Die zullen gisteren met de vingers
tussen de deur hebben gezeten; dat zal volgens mij mede de oorzaak zijn geweest van de flinke up-
swing. Zou ook de recente terugval richting 3 kunnen verklaren.
Mijn positie is beperkt. Mede omdát ik dus van een emissie uitging. Kómt die er - het momentum lijkt
me nu toch wel gunstig - zal ik al naar gelang de uitgifteprijs bijkopen.
Weliswaar mag je ervan uitgaan, dat de grote jongens met schroot schieten, in hun jacht naar ver-
groening; maar ze zullen niét op alles schieten wat beweegt. En het lijstje met partners wordt,
zowel qua namen áls omvang, steeds indrukwekkender, met onder andere Danone, Lego, Henkel,
Carlsberg, ABInBev, Refresco, LVMH, Coca Cola en nu dus AH.
Vanavond weer nieuw contract
Zie tijd.be
Zie tijd.be
- - EVS - barco- engie- cofinimmo- - kbc - kbc ancora- -ageas
-econocom- -Nyxoah-orange--umicore- dieteren -Orange
-econocom- -Nyxoah-orange--umicore- dieteren -Orange
- opportunist
- Forum gebruiker
- waarderingen: 28
Het plan om PET flessen te maken van suikerriet wordt op hold gezet.
Iets te maken met de stijgende prijs van suiker ?opportunist schreef: ↑14 dec 2023 09:00Het plan om PET flessen te maken van suikerriet wordt op hold gezet.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
- opportunist
- Forum gebruiker
- waarderingen: 28
zo goed kunnensjos schreef: ↑14 dec 2023 11:01Iets te maken met de stijgende prijs van suiker ?opportunist schreef: ↑14 dec 2023 09:00Het plan om PET flessen te maken van suikerriet wordt op hold gezet.
of helemaal misrekend ergens in het productieproces ,
vanwaar anders de blijvende vraag naar nieuw kapitaal
eens moet het toch genoeg zijn om te kunnen starten ....
- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2107
Heeft misschien te maken met het groeiend besef dat het redelijk decadent is om hoogwaardige voedingsgewassen (en dus landbouwgrond) te gebruiken om banale produkten te fabriceren.opportunist schreef: ↑14 dec 2023 11:04zo goed kunnensjos schreef: ↑14 dec 2023 11:01Iets te maken met de stijgende prijs van suiker ?opportunist schreef: ↑14 dec 2023 09:00Het plan om PET flessen te maken van suikerriet wordt op hold gezet.
of helemaal misrekend ergens in het productieproces ,
vanwaar anders de blijvende vraag naar nieuw kapitaal
eens moet het toch genoeg zijn om te kunnen starten ....