Binckbank

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 3540

Re: Binckbank

Berichtdoor jens_dev » 15 Dec 2018 11:16

kierkegaard schreef:
jens_dev schreef:Als klant van Binck, liever niet.

Heb je ervaringen met Saxo? Ook klant bij binck en ik vind de zaken nu best goed zoals ze zijn, maar weet weinig of niks over Saxo.

Net daarom. Ik ben zeer tevreden. Laat maar zo. Keytrade was ook uitstekend, totdat ze werden overgenomen door de Fransen.
Never waste a good crisis

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

panamapapers
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 60

Berichtdoor panamapapers » 15 Dec 2018 16:10

Gebruik ook Binck - zeer tevreden over interface - maar ben toch wel verschoten van de prijsverhogingen die ze onlangs doorvoerden... Weinig traden wordt duidelijk afgestraft. Wat zijn jullie ervaringen met DeGiro?

jens_dev
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor jens_dev » 15 Dec 2018 16:20

Was dat specifiek in NL? Want in België heb ik daar weinig van gemerkt. Ik vind hun tarieven hier nu fair. Veel marge hebben ze wel niet want er is genoeg concurrentie.
charel01 liked last!

panamapapers
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 60

Berichtdoor panamapapers » 15 Dec 2018 17:13

Ahja zou inderdaad kunnen! Had er namelijk ook nog niets van gemerkt maar was op info gestoten dan ze hun tarieven gingen verdubbelen dit jaar. Zal dan inderdaad enkel voor NL zijn.
https://www.beleggingsmatch.nl/veel-bel ... -binckbank

a21
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 2719

Berichtdoor a21 » 17 Dec 2018 07:34

Dec 17, 2018
BinckBank en Saxo Bank bereiken overeenstemming over aanbevolen openbaar bod in contanten op alle geplaatste en uitstaande aandelen van BinckBank

BinckBank zal onderdeel worden van de Saxo Bank groep om zo een krachtige speler op de Europese markt voor online handelen en beleggen te creëren

Amsterdam, Nederland / Kopenhagen, Denemarken - 17 december 2018

•BinckBank en Saxo Bank hebben voorwaardelijke overeenstemming bereikt over een aanbevolen openbaar bod van EUR 6.35 (cum dividend) in contanten per geplaatst en uitstaand gewoon aandeel en prioriteitsaandeel in BinckBank, waarmee het bod een totale som van EUR 424 miljoen vertegenwoordigt

•De biedprijs vertegenwoordigt een premie van 35% ten opzichte van de slotkoers van 14 december 2018, en een premie van respectievelijk 42%, 43% en 38% ten opzichte van de volume-gewogen gemiddelde koers per aandeel over de laatste één, twee en drie kalendermaanden, en biedt de aandeelhouders van BinckBank onmiddellijke, zekere en significante waarde

•De transactie wordt unaniem gesteund en aanbevolen door de Raad van Bestuur en de Raad van Commissarissen van BinckBank

•Saxo Bank beschikt over de benodigde financiële middelen en zal de transactie financieren door middel van kapitaalinjecties van haar aandeelhouders en reeds voorhanden middelen

•Partijen hebben voor de duur van drie jaar bepaalde niet-financiële afspraken gemaakt in het belang van de belanghebbenden van BinckBank

•De aanvraag tot goedkeuring van het biedingsbericht zal uiterlijk eind Q1 2019 bij de AFM worden ingediend

•Het biedproces zal naar verwachting worden afgerond in Q3 2019

BinckBank en Saxo Bank kondigen vandaag aan dat zij voorwaardelijke overeenstemming hebben bereikt over een fusieprotocol (het Fusieprotocol) inzake een aanbevolen openbaar bod (het Bod) van Saxo Bank op het gehele geplaatste en uitstaande aandelenkapitaal van BinckBank (de Aandelen) van EUR 6,35 in contacten per aandeel (cum dividend) (de Biedprijs).

Deze aankondiging is voorafgegaan door constructieve besprekingen tussen de besturen en management teams van beide ondernemingen inclusief een periode van gericht due diligence-onderzoek.

http://hugin.info/130685/R/2229199/875679.pdf
curieuzeneuzemosterdpot

kierkegaard
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 422

Berichtdoor kierkegaard » 17 Dec 2018 08:45

Zoetzuur. Ik rijf een mooie winst binnen en maak liquiditeit vrij voor bijkomende aankopen, maar vind het als klant niet prettig dat binck niet standalone blijft. Ik hoop dat het eigen platform behouden blijft want ik vind het overzichtelijk, praktisch en betrouwbaar/stabiel. Ook met de binck klantenservice heb ik zeer goede ervaringen. Eén van de weinige waar je gewoon snel iemand aan de lijn krijgt en jet niet door tweeduizend keuzemenu's moet worstelen om uiteindelijk een bandje te horen te krijgen. Gewoon all round degelijk en wat ik verwacht van een broker.
philipvanr liked last!

jens_dev
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor jens_dev » 17 Dec 2018 09:30

En wie zou de hoofdaandeelhouder van Saxo zijn? Daar komen de Chinezen.

Dums_igXgAAWJr4.jpg
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.

neku
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 663

Berichtdoor neku » 17 Dec 2018 21:44

filmo liked last!
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

kierkegaard
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor kierkegaard » 18 Dec 2018 00:11

jens_dev schreef:En wie zou de hoofdaandeelhouder van Saxo zijn? Daar komen de Chinezen.

Dums_igXgAAWJr4.jpg

Ja, dat is gekend, saxo is in handen van geely. Maar volvo ook, en zo kunnen we nog even doorgaan. We gaan een nieuwe cyclus in waarin het niet meer noodzakelijk de amerikanen zijn die overal de plak zwaaien, like it or not.

kierkegaard
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor kierkegaard » 18 Dec 2018 00:12

Met andere woorden: ze komen niet, ze zijn er al lang.