Binckbank

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 508

Re: Binckbank

Berichtdoor Wimpie85 » 08 Mei 2019 13:30

Ja stuur maar hè jongens, ik doe er nog 50 euro gratis bovenop!

:up:

powered by Surfing Waves

Vlaamse gaai
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 3

Houdbaarheid hoogte beurzen

Berichtdoor Vlaamse gaai » 09 Mei 2019 01:09

Volgens Royce Tostrams komen er nu plots deukjes in aandelen en grondstoffen.
Volgens mij, lijken er nu weer scheuren in aandelen te komen.
Dit mede veroorzaakt geworden door een instabiele Internationale handelspolitiek.

kierkegaard
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 457

Berichtdoor kierkegaard » 04 Sep 2019 09:24

Vandaag artikel in De Tijd: 'De naam Binckbank verdwijnt'.

Interview met CEO Saxo Fournais en CEO Binck Germyns. Bedoeling is dat Binck volledig opgaat in Saxo. Het platform zal dus ook verdwijnen. De Chinezen hebben het nu dus in handen (controleren Saxo). Dat in tegenstelling tot wat bij de overname werd beweerd.

Ik vind dit heel jammer. Ben altijd zeer tevreden geweest over binck, zowel het platform als de services zoals klantendienst. Ik twijfel sterk of dat met saxo nog zal verbeteren, want hoor niet dezelfde goede geluiden over saxo. Bovendien zal men kosten willen besparen, zal men bij die integratie ongetwijfeld goede mensen verliezen enz.

Ik heb verdiend aan de overname van binck, maar had het toch liever anders gezien :down:

kierkegaard
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 457

Berichtdoor kierkegaard » 04 Sep 2019 09:58

Fournais: 'Tegenwoordig kan je een aandeel verhandelen voor dezelfde prijs als een kop koffie. Maar gratis koffie bestaat niet. Brokers die dat beloven, maken de mensen blaasjes wijs. Saxo Bank heeft enorm competitieve tarieven, daar gaan we prat op. En we sluiten niet uit dat we dankzij schaalvoordelen goedkopere tarieven kunnen aanbieden. De kunst bestaat erin een win-win te zoeken waarbij we diensten verlenen waar klanten graag voor betalen.'

We gaan volgens mij helemaal de foute richting op. Ik wil helemaal geen goedkopere tarieven. Ik ben geen day trader. Ik betaal met de glimlach drie euro meer op mijn transactie van 1.500 euro. Het effect daarvan op mijn rendement is quasi onbestaande en bovendien betaal ik graag voor een betere service en een degelijk platform. Ik zie het nu al voor me. Bellen naar de klantendienst, 5 keuzemenu's doorworstelen, 10 minuten wachtmuziek en dan iemand in India aan de lijn. Die hang naar enkel prijsconcurrentie, ik begrijp dat niet. Er moet toch een markt zijn voor een broker waar je meer betaalt maar ook iets krijgt voor je geld?

paljas
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 233

Berichtdoor paljas » 04 Sep 2019 11:30

Zolang het maar een Belgische rekening blijft en de prijzen goed blijven. Geen zin om dat ook aan te geven aan nnb

In 2015 hebben ze hun Vlaamse klanten naar Nederland gestuurd. Als ze dat doen sluit ik per direct mijn rekeningen.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen