Binckbank

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
Jokke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 165

Re: Binckbank

Berichtdoor Jokke » 02 Jan 2019 20:05

jens_dev schreef:
kierkegaard schreef:
jens_dev schreef:Als klant van Binck, liever niet.

Heb je ervaringen met Saxo? Ook klant bij binck en ik vind de zaken nu best goed zoals ze zijn, maar weet weinig of niks over Saxo.

Net daarom. Ik ben zeer tevreden. Laat maar zo. Keytrade was ook uitstekend, totdat ze werden overgenomen door de Fransen.

Wat is er dan zo veranderd aan het Keytrade platform?

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.

Registreer u binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 517

Berichtdoor Lotus » 02 Jan 2019 21:51

Ik verwacht geen veranderingen maar vraag me wel af of Saxobank de meest interessante broker in de Benelux heeft uitgekozen want volgens mij is dat niet zo.

jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 3449

Berichtdoor jens_dev » 03 Jan 2019 11:46

Jokke schreef:
jens_dev schreef:
kierkegaard schreef:
jens_dev schreef:Als klant van Binck, liever niet.

Heb je ervaringen met Saxo? Ook klant bij binck en ik vind de zaken nu best goed zoals ze zijn, maar weet weinig of niks over Saxo.

Net daarom. Ik ben zeer tevreden. Laat maar zo. Keytrade was ook uitstekend, totdat ze werden overgenomen door de Fransen.

Wat is er dan zo veranderd aan het Keytrade platform?

Ik heb het niet over hun platform, al had dat best gekund want het is nodeloos ingewikkeld. Ik heb hun customer service vorig jaar nodig gehad en kreeg van elke medewerker een ander antwoord.

Om nog maar te zwijgen over grote fouten:
MacHammerFan schreef:Bedankt voor je info.
Bij Keytrade Bank zijn ze gemist. Ik kreeg voor 25 aandelen Randgold slechts 25 aandelen Barrick. Best dat ik het gezien heb want dat grapje kost mij anders 1800 dollar. Ik heb hen gecontacteerd dat ze dit zo vlug mogelijk moeten rechtzetten.
Never waste a good crisis

jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 3449

Berichtdoor jens_dev » 03 Jan 2019 11:50

Lotus schreef:Ik verwacht geen veranderingen maar vraag me wel af of Saxobank de meest interessante broker in de Benelux heeft uitgekozen want volgens mij is dat niet zo.

Dat is natuurlijk subjectief, maar volgens mij staat Binck zeker bovenaan. Duidelijk platform. Tarieven niet de laagste maar ik vind dat je waar voor je geld krijgt. De klantendienst is mij nog nooit tegengevallen. Heb je een specifiek effect nodig? Even vragen en ze voegen het toe aan het aanbod. Kan het goedkoper? Zeker, gewoon naar DeGiro gaan maar die klantendienst trekt echt op niets. Hoe je het ook draait of keert, je krijgt waarvoor je betaalt.
Never waste a good crisis

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 517

Berichtdoor Lotus » 03 Jan 2019 23:14

De service van DeGiro is inderdaad ondermaats, zelfs bij aantoonbare fouten van hun kant heb ik geen compensatie gehad in het verleden. Bij Binck wel eens een voorval gehad dat werd opgelost met een bedrag in plaats van transactietegoed wat zij eerst aanboden. Ik ben soms wel benieuwd naar het verloop van klanten bij Binck, daar communiceren zij nooit over.

a21
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 2583

Berichtdoor a21 » 14 Jan 2019 11:42

BinckBank N.V.
2019-01-14
07:15 CET

Update inzake het voorgenomen openbaar bod van Saxo Bank op BinckBank

Amsterdam, Nederland / Kopenhagen, Denemarken - 14 januari 2019

Verwezen wordt naar het gezamenlijke persbericht van BinckBank en Saxo Bank van 17 december 2018 met betrekking tot het voorgenomen aanbevolen openbaar bod van Saxo Bank van EUR 6.35 (cum dividend) in contanten per geplaatst en uitstaand aandeel in BinckBank (het Bod).

Ingevolge het bepaalde in artikel 7 lid 1 sub a Bob, waarin is bepaald dat binnen vier weken na aankondiging van een voorgenomen openbaar bod een openbare mededeling is vereist met daarin een update over dat bod, geven BinckBank en Saxo Bank hierbij gezamenlijk voornoemde update met betrekking tot het Bod.

BinckBank en Saxo Bank bevestigen dat zij goede voortgang boeken met de voorbereiding van het Bod. Saxo Bank verwacht in het begin van februari 2019 een verzoek tot goedkeuring van het biedingsbericht in te dienen bij de Stichting Autoriteit Financiële Markten, en dus binnen de naar Nederlands recht van toepassing zijnde wettelijke termijn.

Verder bevestigen BinckBank en Saxo Bank dat het proces om de benodigde toezichtrechtelijke goedkeuringen te verkrijgen voor het Bod vordert. Op basis van de benodigde stappen en onder voorbehoud van de verkrijging van de benodigde goedkeuringen, verwachten BinckBank en Saxo Bank dat het Bod zal worden afgerond tegen het einde van het tweede kwartaal of in de eerste helft van het derde kwartaal van 2019.

Klik hier voor het volledige bericht http://hugin.info/130685/R/2231200/877021.pdf
Jan 14, 2019
marvan liked last!
curieuzeneuzemosterdpot