Basic Fit

Beleggen, aandelen kopen in Nederland, informatie, koersen en analyses

Jixi
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 35
Contacteer:

Re: Basic Fit

Bericht door Jixi »

jens_dev schreef:
12 okt 2020 17:44
Weekje of 2 terug noteerden ze aan €20. Dacht toen dat ik ze nog wel goedkoper zou kunnen oppikken naarmate de cijfers verder uit de hand lopen en er meer clubs weer dichtgaan. Koers ging er zowaar vandoor.
Voorlopig zijn er nog niet veel clubs gesloten en ze hebben bij de half jaar cijfers getoond dat ze vrij goed om gaan met de situatie. Als ik me niet vergis zijn ze in juni nog naar 26.60€ gegaan (kan me het cijfer nog goed herinneren, want had verkooporder net erboven) en hebben ze de voorbije maanden nog piekjes en dalen gehad.
Algemeen is de basis ook solide, maar dat neemt niet weg dat ik momenteel overweeg om een pakketje te verkopen. Je kan er bijna gif op innemen dat de maatregelen nog verstrengd gaan worden in vele landen en dan hoort een sluiting van fitnessclubs wel tot de mogelijkheden (ook al wil men iedereen aan het sporten houden). Op zo'n moment zou je target wel kunnen gehaald worden...
AB Inbev, AEGON, Ageas, Ahold Delhaize, Argenx, Barco, CFE, Exmar, Galapagos, MDxHealth, Mithra, Ontex, Orange, Pharming, Philips, RD Shell, Umicore

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 604
Contacteer:

Re: Basic Fit

Bericht door Lotus »

Grote kans dat morgen in Nederland het besluit valt om de sportscholen weer te sluiten. Dat zou een kwart van de sportscholen van Basic Fit zijn. Dan is het Frankrijk in de gaten houden met ongeveer 50% van alle sportscholen die Basic Fit heeft.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie