Basic Fit

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
Dirk19
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 3438
Contacteer:

Re: Basic Fit

Bericht door Dirk19 »

Ik heb een abonnement bij Basic fit.

Reserveren om te kunnen fitnessen is alvast niets voor mij, ik ga mijn abonnement dan ook niet verlengen

jerreke
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 2
Contacteer:

Bericht door jerreke »

Je kan de algemene aandeelhoudersvergadering live volgen hier: https://streams.nfgd.nl/basic-fit-ava-2020
straf!
Ageas, Recticel, Solvay, Melexis, Quest for Growth, Disney, Alfen, Biocartis, Sioen, Basic-fit, Umicore, EVS

jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 4304
Contacteer:

Bericht door jens_dev »

Lijkt altijd een verplicht nummertje. Moos leest eerst het persbericht van deze morgen integraal voor, daarna beantwoordt het management verplicht de ingestuurde vragen die eigenlijk al achterhaald zijn of waarop inmiddels al is geantwoord, maar ja, het moet dus. Volg liever de conference calls.
Never waste a good crisis
https://jensdev.blogspot.com

Gauthier
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 67
Contacteer:

Bericht door Gauthier »

jerreke schreef:
22 apr 2020 14:13
Je kan de algemene aandeelhoudersvergadering live volgen hier: https://streams.nfgd.nl/basic-fit-ava-2020
straf!
Eventjes meegeluisterd naar de aandeelhoudersvergadering. Belangrijkste aanvulling van bovenstaande is dat ze een cashburn van €15 mio/maand hebben.
Momenteel hebben ze €75 mio cash met een extra lening te voorzien van €60 mio. Cash gewijs kunnen ze nu dus wel nog een 5-tal maanden verder zonder extra lening, beter dan ik dacht.

Rond de bankconvenanten bleven ze redelijk vaag. Als alle clubs gesloten blijven tot 31/12 schenden ze die, als het tot juni duurt dan blijven ze binnen de convenanten. Heeft iemand meer info rond de convenanten?

Volgens Basic Fit is een extra aandelenuitgifte dus niet nodig en zit dit er dus niet aan te komen.
Keeperke liked last!
Cash: 31%
ETF: 40% (IWDA, USTE, IEMA, IUSN, BNK)
Stocks: 29% (AGES, ASMI, BABA, BPOST, EUAV, GBLB, GLPG, GOOG, INGA, SOF)

jerreke
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 2
Contacteer:

Bericht door jerreke »

Bedankt voor je input jens_dev!
Klopt het dat Basic fit enkel webcasts doet bij Half Year en Full Year resultaten? Dan zou het nog wel even duren eer een weer een call is.
(zie: https://corporate.basic-fit.com/investo ... al-results).

De vraag over stresstesten die zonet gesteld werd, had ik nog nergens horen terugkomen. Ik vond het alvast interessant :)
Ageas, Recticel, Solvay, Melexis, Quest for Growth, Disney, Alfen, Biocartis, Sioen, Basic-fit, Umicore, EVS

jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 4304
Contacteer:

Bericht door jens_dev »

Goh, stresstesten. Je kent de convenanten (cf. jaarverslag). Je kent hun liquiditeitspositie en hun cashburn (cf. persbericht vanmorgen). Je kan dus snel zelf wat scenario's uitrekenen.

Conference calls bij halfjaar- en jaarresultaten ja. En die opmerking over AV/conference call was eerder een algemene opmerking die voor de meeste bedrijven geldt. Via de cc's kom je vaak nog meer te weten dan via hun officiële persberichten, wat eigenlijk niet zou mogen.
jerreke liked last!
Never waste a good crisis
https://jensdev.blogspot.com

charel01
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 12138
Contacteer:

Bericht door charel01 »

KBC Securities-analist Alan Vandenberghe is van mening dat het aandeel van Basic-Fit onterecht veel van zijn pluimen heeft verloren. Op basis van een herbeoordeling werd het koersdoel verlaagd van 35 naar 29 euro, maar zelfs in een negatief scenario zou Basic-Fit nog steeds minstens 20,5 euro per aandeel waard zijn. De markt schat dat verkeerd in, waardoor de analist 60% opwaarts potentieel ziet en daarom het “Kopen”-advies in de kijker zet.
Wimpie85 liked last!
Go with the flow.

Brecht
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 72
Contacteer:

Bericht door Brecht »

Ik zit al met 25% winst. Positie is wat groot geworden, zal misschien wat afbouwen.
Voorlopig zie ik ook geen andere opties om te investeren :ugeek:

ThomasBB
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 76
Contacteer:

Bericht door ThomasBB »

Sportschool dicht tot 1 september in Nederland volgens huidige exitplan.
vogelspotter liked last!

Scapino
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 8
Contacteer:

Bericht door Scapino »

Het gaat soms hard, verleden week nog een piek Boven de 20€.
Basicfit heeft toch ook zaken in belgie, waarschijnlijk gaan die sneller open dan in nederland.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen.

Plaats reactie