ING

Beleggen, aandelen kopen in Nederland, informatie, koersen en analyses

Beste broker van 2020 (volgens Beleggers Belangen)
Profiteer van voorbeurs en nabeurs handelen!
Aandelen kopen voor €3.000: €1,80 kosten (o.a. BE&NL)
Vraag het informatiepakket van MeXeM aan

Feed the Muscle.
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 136

Re: ING

Bericht door Feed the Muscle. »

76 procent op deze positie en blijf overtuigd zitten
Wie de kudde volgt, loopt altijd door de stront.

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1276

Bericht door Putbruy »

Lukang schreef:
15 feb 2021 12:28
Putbruy schreef:
15 feb 2021 11:03
mooi zo, er even weer uit met 15% winst, de habbekrats van het tussentijds dividend, daar wacht ik niet op
Verkopen met slechts 15% winst terwijl de verwachtingen zo hoog zijn. Ik verkoop meestal indien ik boven 40% sta. Heb zelfs nog één in port met ongeveer 80 % winst en verkoop nog niet (airbus)
tja ik ben een KT trader, 15% op 3weken tijd is voor mij een verkooptrigger ;)
beursfre liked last!
KorteTermijnSpeler : beter één vogel in de hand dan 10 in de lucht

WieWeet
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 164
Contacteer:

Bericht door WieWeet »

Putbruy schreef:
15 feb 2021 11:03
mooi zo, er even weer uit met 15% winst, de habbekrats van het tussentijds dividend, daar wacht ik niet op
Goed zo, ik snap het niet , ik ben helemaal niet zo kapot van de cijfers van ING, en van ABN Amro al helemaal niet, maar die stijgt ook lekker mee.
Dan kijk ik met een scheef oog naar Deutsche bank de maakte voor het eerst sinds lange tijd weer winst en daar wordt vrij lauw op gereageerd.
Nou we zien het wel, ik vertrouw het allemaal voor geen cent momenteel.

Feed the Muscle.
Forum actieveling
Forum actieveling

Ing is dan ook goedkoop gewardeerd als het ietsje meezit kan je dan zo een koersreactie krijgen. Ga ze houden voor koersstijging en dividenden van voorgaande boekjaren die nog zullen uitgekeerd worden. Overweeg wel om calls te schrijven op mijn aandelen Ing met uitoefenprijs 11 a 12 of zo.... Lijkt me een goed plan. Aan die koers wil ik er wel van af en pak ik nog wat premie mee. Blijft koers laag heb ik dividenden plus de optiepremie.
ritchie liked last!

Feed the Muscle.
Forum actieveling
Forum actieveling

Jefferies verhoogd koersdoel van 9,8 naar 11,4.
Advies kopen uiteraard.
Sikahert liked last!

charel01
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 14702

Bericht door charel01 »

Feed the Muscle. schreef:
16 feb 2021 07:01
Jefferies verhoogd koersdoel van 9,8 naar 11,4.
Advies kopen uiteraard.
Jefferies heeft dinsdag het koersdoel voor ING verhoogd van 9,80 naar 11,40 euro met een onveranderde koopaanbeveling.

Volgens analist Martina Matouskova wist ING flink positief te verrassen met de cijfers over het vierde kwartaal, met name met de nettorentebaten en met de debiteurenadministratie.

"Dit zal de consensusverwachtingen voor 2021 omhoog jagen", denkt Matouskova.

Daarbij benadrukte ING dat het de kosten verder wil verlagen om zo de druk op de inkomsten op te vangen als gevolg van de lage rentes.

De afgelopen twee handelsdagen had ING de wind flink in de rug en maandagavond sloot het aandeel op 8,89 euro.

Door: ABM Financial News.
Feed the Muscle. liked last!

Sikahert
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 36

Bericht door Sikahert »

Feed the Muscle. schreef:
16 feb 2021 05:48
Ing is dan ook goedkoop gewardeerd als het ietsje meezit kan je dan zo een koersreactie krijgen. Ga ze houden voor koersstijging en dividenden van voorgaande boekjaren die nog zullen uitgekeerd worden. Overweeg wel om calls te schrijven op mijn aandelen Ing met uitoefenprijs 11 a 12 of zo.... Lijkt me een goed plan. Aan die koers wil ik er wel van af en pak ik nog wat premie mee. Blijft koers laag heb ik dividenden plus de optiepremie.
Welke uitoefendatum neem je dan? Want zo ver out of the money is de premie op calls beperkt toch.

Brotherhood
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 301

Bericht door Brotherhood »

Beursblik: Kepler Cheuvreux verhoogt koersdoel ING
(ABM FN-Dow Jones) Kepler Cheuvreux heeft dinsdag het koersdoel voor ING verhoogd van 11,60 naar 13,30 euro met een onveranderde koopaanbeveling. Dit bleek uit een rapport van het analistenhuis.

Analist Benoit Petrarque besloot tot deze koersdoelverhoging na de kwartaalcijfers van ING van afgelopen vrijdag.

De analist verhoogde zijn winstraming voor ING in 2021 met 22 procent en met 4 procent voor 2022. "ING blijft één van onze favorieten", aldus Petrarque. "Het biedt een aantrekkelijk dividendrendement, ruimte voor de inkoop van eigen aandelen na het opheffen van de restricties door de ECB, en het is een geloofwaardige manier om van de reflatietrend te profiteren", meent Kepler.

Door: ABM Financial News.
Leergierige liked last!

Feed the Muscle.
Forum actieveling
Forum actieveling

Bank of America gaf ook een lijst met Europese aandelen mee die kunnen profiteren van een oplopend prijspeil, waar onder Siemens, Sandvik, KION, ING, Nordea, BBVA, Legal & General, Generali, ASR, Terna, Enel en SSE.
bergaf liked last!

Phantom
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 25

Bericht door Phantom »

erenberg geeft ING hoger koersdoel
ING Groep INGA0,00% blijft het favoriete bankaandeel van Berenberg in de eurozone. ‘Wij stellen al langer dat de focus op risico en rendement ING zouden moeten toelaten lagere kredietverliezen te boeken dan sectorgenoten’, aldus het beurshuis. Dit wordt nu bevestigd door de nieuwe guidance.

Berenberg verwacht anderzijds hogere inkomsten uit vergoedingen en wijst ook op de sterke kapitaalpositie, die niet tot uiting komt in de koers. Het koersdoel stijgt van 8,40 tot 10,70 euro. Dat biedt 20 procent opwaarts potentieel.
charel01 liked last!

Plaats reactie