Kiadis Pharma

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal

Layzie19
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 159
Contacteer:

Re: Kiadis Pharma

Bericht door Layzie19 » 20 aug 2019 19:41

Geplukt van het IEX forum. Concurrent van Kiadis komt met nieuws : https://kalytera.co/news/kalytera-to-co ... e-3-study/

powered by Surfing Waves

BodeSan
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 162
Contacteer:

Bericht door BodeSan » 20 aug 2019 22:58

Layzie19 schreef:Geplukt van het IEX forum. Concurrent van Kiadis komt met nieuws : https://kalytera.co/news/kalytera-to-co ... e-3-study/
Niet zo mooi nieuws.
De concurrentie loopt stage vooruit :(
Knowledge is Betting
Mithra Kiadis Acacia Akers Neovasc

Schaakfanaat
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 15
Contacteer:

Bericht door Schaakfanaat » 21 aug 2019 11:52

Het is moeilijk te zien of dit echt concurrentie is. In tegenstelling tot de uitgebreide uitleg die Kiadis geeft, is de wetenschappelijke uitleg die ik op de Kalytera site vind eerder beperkt.

Heel kort samengevat, volgens de respectievelijke uitleg op de sites van de bedrijven:

Kiadis/ATIR101 gaat enkel die immunoreacties onderdrukken, die specifiek tegen de gastheercellen gericht zijn (GVHR). Alle andre, gewenste immunoreacties, worden niet onderdrukt. Dit zou herstel, en vooral heel wat nevenwerkingen (vatbaar voor normale infecties indien je alle reacties onderdrukt) vermijden. (voor wie het nog nooit heeft bekeken, werking wordt heel eenvoudig uitgelegd in https://www.kiadis.com/wp-content/uploa ... ebsite.jpg

Het medicijn van Kalytera werkt algemeen 'anti-inflamatoir' en immunosuppressief. Het gaat dus alles onderdrukken, met mogelijk de nodige bijwerkingen (vind ik niet direct veel van).

Dus, indien de medicijnen perfect doen wat beschreven staat, zou ik persoonlijk Kiadis verkiezen.
Grote voordeel dan weer van Kalytera: oraal in te nemen, bij Kiadis komt heel wat meer kijken.

Kalytera lijkt bovendien nog op andere zaken te mikken (pijnbestrijding), dus het bekijken wel eens waard.

Stany
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 130
Contacteer:

Bericht door Stany » 21 aug 2019 19:32

Layzie19 schreef:Geplukt van het IEX forum. Concurrent van Kiadis komt met nieuws : https://kalytera.co/news/kalytera-to-co ... e-3-study/
Heb mij is ingelezen in dit bedrijf zit volgens mijn bescheiden mening wel wat muziek in......graag nog wat reacties hier over ;)

Layzie19
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Layzie19 » 21 aug 2019 21:22

Stany schreef:
Heb mij is ingelezen in dit bedrijf zit volgens mijn bescheiden mening wel wat muziek in......graag nog wat reacties hier over ;)
https://seekingalpha.com/article/427651 ... -catalysts

Dit artikel vat de situatie wat samen. Veelbelovend maar weinig cash + hoge verwatering. Een nieuwe kapitaalronde of partnership zal nodig zijn. Laat ons eerst Kiadis afwachten

Schaakfanaat
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 15
Contacteer:

Bericht door Schaakfanaat » 04 sep 2019 09:52

Na de SAG meeting gisteren (Kiadis moest extra toelichting geven aan experten bij EMA) vandaag al een stevige stijging.
Ik vind geen nieuws over de uitslag van deze meeting. Speculatie of voorkennis?
Ik zit er alleszins al te stevig in om nog extra te gaan speculeren.

VWarena
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 447
Contacteer:

Bericht door VWarena » 04 sep 2019 09:56

€ 5,99
09/04/2019 - 09:51 CET
Sinds open
+0,78 (+14,97%)
Sinds vorige Sluiting
+0,735 (+13,99%) :roll:

Kiadis Pharma Announces Investor Events for September 2019

Amsterdam, The Netherlands, August 19, 2019 – Kiadis Pharma N.V. (“Kiadis Pharma” or the “Company”) (Euronext Amsterdam and Brussels: KDS), a clinical stage biopharmaceutical company, announces its investor events in September 2019.

Interim results
Kiadis will be issuing its interim results for the six months ended June 30, 2019 at 7.00am CEST / 6.00am BST / 1.00am EDT on Tuesday, September 10, 2019.

Kiadis’ management will host a webcast and conference call for analysts on Tuesday, September 10, 2019 at 3.00pm CEST / 2.00pm BST / 9.00am EDT. A copy of the announcement will be made available on the Kiadis Pharma website and details of the webcast and conference call will be made available within the Investor section of the company website. The webcast will be recorded, and a replay will be made available.

In addition, members of the Kiadis management team will attend the following investor events in September:

Hot in Healthcare
September 19, 2019, Amsterdam, The Netherlands
Kiadis will be participating in one-on-one meetings with investors on 19 September.

KBC Annual Healthcare Conference
September 26, 2019, Brussels, Belgium
Kiadis will be participating in one-on-one meetings with investors on 26 September.
a21 liked last!

Layzie19
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Layzie19 » 04 sep 2019 10:12

Als iedereen denkt dat de koersstijging van gisteren om voorkennis gaat nav de SAG meeting gaat iedereen ook natuurlijk posities beginnen innemen vandaag. En zo zal de bal aan het rollen blijven tot de resultaten bekend zijn.
Ik denk persoonlijk dat we hier te maken hebben met pure speculatie en FOMO

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1139
Contacteer:

Bericht door bertje » 04 sep 2019 11:20

Heb toch ook op 2/3 winst genomen.

Komt er toch nog goed nieuws dan mag die 1/3 verder stijgen en anders valt de schade goed mee.
Gem. is nog 5.26.

Layzie19
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Layzie19 » 04 sep 2019 12:10

Freeze, spannend :)

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen

Plaats reactie