Kiadis Pharma

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1282

Re: Kiadis Pharma

Berichtdoor bertje » 22 Jul 2019 10:32

Hier moet toch meer aan de hand zijn??

Laatste
4,444
Wijziging (-0,396)
-8,18%

powered by Surfing Waves

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 468

Berichtdoor sparrow » 22 Jul 2019 11:06

waar krijgen jullie de koersinformatie van Kiadis ? Alles lijkt plat te liggen door een storing zelfs mijn broker.

Daniël
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 165

Berichtdoor Daniël » 22 Jul 2019 11:07

sparrow schreef:waar krijgen jullie de koersinformatie van Kiadis ? Alles lijkt plat te liggen door een storing zelfs mijn broker.

Bij mij ( Keytrade ) werkt alles normaal, Kiadis staat wel op freeze nu

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sparrow » 22 Jul 2019 11:09

bertje schreef:Hier moet toch meer aan de hand zijn??

Laatste
4,444
Wijziging (-0,396)
-8,18%

Blijkbaar nu 4,37 euro maar wat is het volume dat eraan gekoppeld is ? Niet onrealitisch te denken dat de daling gewoon het dumpen is en overstappen naar potentieel betere aandelen zoals bv Galapagos. Kan ook wel zijn dat Kiadis binnenkort overgenomen wordt dan. Gewoon afwachten.

Naz-T
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 233

Berichtdoor Naz-T » 22 Jul 2019 11:12

sparrow schreef:waar krijgen jullie de koersinformatie van Kiadis ? Alles lijkt plat te liggen door een storing zelfs mijn broker.

Op de site van Euronext zelf bvb. Er is inderdaad een probleem met koersinformatie bij een belangrijke leverancier.
Wat er aan de hand is met Kiadis? Ik ben een maand geleden ingestapt, dat is het probleem. Alles moet bij mij eerst eens crashen...

megab
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 58

Berichtdoor megab » 22 Jul 2019 11:17

Pas volgend jaar komt er een eventuele bevestiging. Dus tot dan is er bijna geen mogelijkheid op een stijging. Laat je je geld staan? Of verkoop je nu, in de wetenschap dat ze waarschijnlijk toch enkel zullen dalen tot de resultaten in de buurt komen, om dan later weer te kopen en te hopen op een stijging?

Ik vrees dat er hier nu geen winst te vinden is in 2019, dus kiezen de meeste beleggers er voor om dat te aanvaarden en het schip (tijdelijk) te verlaten...
VWarena liked last!

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sparrow » 22 Jul 2019 11:23

megab schreef:Pas volgend jaar komt er een eventuele bevestiging. Dus tot dan is er bijna geen mogelijkheid op een stijging. Laat je je geld staan? Of verkoop je nu, in de wetenschap dat ze waarschijnlijk toch enkel zullen dalen tot de resultaten in de buurt komen, om dan later weer te kopen en te hopen op een stijging?

Ik vrees dat er hier nu geen winst te vinden is in 2019, dus kiezen de meeste beleggers er voor om dat te aanvaarden en het schip (tijdelijk) te verlaten...

Dus zwaar verlies nemen dat je met misschien heel veel moeite kan goedmaken ? Ik denk het niet. Voume is 307000 stuks momenteel. Dat is 1% van de totale outstanding shares. Gewoon een spel van institutionelen om de koers zo laag mogelijk in elkaar te stampen lijkt het mij. In september weten we of de goedkeuring er komt en een beetje rationeel denken doet mij vermoeden dat voor een product dat aantoonbaar werkt en waar een hoge nood voor is, er genoeg redenen zijn om een goedkeuring te geven.

megab
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 58

Berichtdoor megab » 22 Jul 2019 11:29

sparrow schreef:
megab schreef:Pas volgend jaar komt er een eventuele bevestiging. Dus tot dan is er bijna geen mogelijkheid op een stijging. Laat je je geld staan? Of verkoop je nu, in de wetenschap dat ze waarschijnlijk toch enkel zullen dalen tot de resultaten in de buurt komen, om dan later weer te kopen en te hopen op een stijging?

Dus zwaar verlies nemen dat je met misschien heel veel moeite kan goedmaken ? Ik denk het niet. Voume is 307000 stuks momenteel. Dat is 1% van de totale outstanding shares. Gewoon een spel van institutionelen om de koers zo laag mogelijk in elkaar te stampen lijkt het mij. In september weten we of de goedkeuring er komt en een beetje rationeel denken doet mij vermoeden dat voor een product dat aantoonbaar werkt en waar een hoge nood voor is, er genoeg redenen zijn om een goedkeuring te geven.

In september komen ze bijeen... 2020 komt het resultaat pas, groot verschil!

De oorzaak van dit enorme koersverlies bij het aandeel Kiadis Pharma is de uitspraak van het Europese Medicijn agentschap (EMA). De EMA zal in september een adviesgroep (Scientific Advisory Group SAG) bijeenroepen. Deze adviesgroep van experts moet het EMA helpen bij het beoordelen van de aanvraag van Kiadis Pharma voor toegang van haar product tot de markt. Deze aanvraag nummer ATIR101 voor hematopoietic stem cell transplant (HSCT) loopt hierdoor in ieder geval vertraging op. In eerste instantie werd gerekend op eind 2019, maar dit wordt door de vertraging in ieder geval 2020.
VWarena liked last!

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sparrow » 22 Jul 2019 11:35

ok bedankt megab, dus ja als die uitspraak er pas komt in 2020 (hopelijk januari dan), tja... geduld hebben zeker.

Waarom moet dat allemaal zolang duren he ? Dit kan een bedrijf kapot krijgen.

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1282

Berichtdoor bertje » 22 Jul 2019 12:46

Eind mei zei de tijd: Met de opbrengst van de private plaatsing erbij stijgt de kaspositie tot bijna 77 miljoen euro.

De overname die betaald werd in aandelen, leverde ook nog eens 6 miljoen dollar cash op.

Cash voorlopig geen probleem, maar ze mogen wel eens duidelijkheid geven.

Tijdelijke promo tot 31 augustus:

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers, profiteer van minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en abonneer op uw favoriete onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen