Kiadis Pharma

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
a21
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 3208

Re: Kiadis Pharma

Berichtdoor a21 » 12 Jul 2019 10:18

megab schreef:
_Jack_ schreef:KBC, voor wie nemen die de belegger eigenlijk met hun advies?
Ik dacht dat een koersdoel wou zeggen dat ze dat aandeel binnen het jaar dat zagen bereiken.
Gewoon losjes even halveren. Wat een grap! :lol:

"Niet blijft duidelijkheid langer uit, ook is het volgens NIBC maar de vraag of het groene licht er wel komt. De analisten schatten die kans nu op 45 procent. Dit was eerder nog 90 procent."

Lees jij de berichten rond dit aandeel soms? :lol:

:silent: :silent:
BodeSan liked last!
curieuzeneuzemosterdpot

powered by Surfing Waves

_Jack_
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 27

Berichtdoor _Jack_ » 12 Jul 2019 11:00

Dat neemt toch totaal niet weg dat hun vorige inschatting dus voorbarig hoog was.

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 3358

Berichtdoor Beheerder » 15 Jul 2019 22:03

Technische analyse voor het aandeel Kiadis Pharma: Aandeel Kiadis nadert steun, veert het op of zakt het door het ijs? (TA)
jack. liked last!
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

Beursgoeroe
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 23

Berichtdoor Beursgoeroe » 17 Jul 2019 10:56

KBC weer eens !!
Welke analisten zijn dit daar ?
Binnen een paar maand ver onder de 5 euro te koop denk ik.

tosca
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 410

Berichtdoor tosca » 18 Jul 2019 10:39

tosca schreef:
VWarena schreef:
tosca schreef:
starkeeper schreef:Ik ken geen enkel aandeel die zo ondergewaardeerd is als Kiadis. De bottom ligt op 7,4€ denk ik. Van platte rust gesproken de laatste maand als je de grafiek erbij neemt. Dit is zodanig belachelijk dat het lachwekkend wordt..
Als die goedkeuring er komt gaan we minstens 300% stijgen en ik denk persoonlijk zelfs dat deze x5 op korte tijd zal gaan.
Bij deze ook mijn port uitgebreid, gemiddelde ligt op 7,9€

Beetje last van de warmte?
Zie maar dat de steun op 7.15 euro stand houdt of we gaan richting 5 euro.

5€... :lol: Blijf vd alcohol met deze temperaturen want is nefast voor U :wave:

Oei... tja ge hebt mensen die tegen alcohol kunnen. En ge hebt mensen die na hun eerste pint al zatte praat verkondigen zoals u.

De 5 euro staat er! En zo stil geworden VWarena?

[MODBREAK: Bericht deels verwijderd wegens provoceren]

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1282

Berichtdoor bertje » 18 Jul 2019 11:02

Wanneer het aandeel 15 stond, was iedereen megapositief en zouden we in de kortste keren naar de 30 gaan.
We staan nu 5 euro en plots is het allemaal slecht.
Overname werd betaal in aandelen (ja verwatering.) maar geen cash gebruikt.
Eind 2018 hadden ze nog 60 miljoen euro en eind mei haalden ze nog eens 28 miljoen op aan 7.5 euro.
Met de huidige cash zullen ze het nog wel een tijdje uitzingen en 2021 lijkt ver weg maar als je het positief bekijkt is het minder dan 18 maanden. ;)

En blijkbaar zou de nieuwe overname al cash kunnen opbrengen.
CytoSen genereert al cash uit verkoop van een samen met KBI ontwikkeld NK-cel middel wat blijkens een eerder door mij gepost artikel in de eerste helft van 2019 in de USA op de markt is gekomen. En de USA is uiteraard een enorme markt, de cash burn van CytoSen kan dus omslaan naar een constante cash gain situatie of is al op dat punt aangeland.

biotech het blijft altijd een risico!

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 468

Berichtdoor sparrow » 21 Jul 2019 17:08

Kiadis Pharma komt wel goed. In fetie is er niks veranderd buiten uitstel omwille van kennisgebrek bij het EMA. De markt reageert dan weer enorm irrationeel met daarbij het feit dat men verliezen neemt om nu bv in Galapagos te stoppen.

Vergeet TA m.b.t. dit aandeel. Eens de goedkeuring er komt door experten - en ik ben er vrijwel zeker van dat die komt gezien er een grote nood is aan GVHD oplossingen - veert dit aandeel weer op als een raket. Trouwens, wie heeft er baat bij dat het aandeel laag staan om het nu op te kopen ? De analisten zelf.

Een soortgelijk scenario maar dan met een enorme balast aan uitstaande aandelen deed zich voor bij Tigenix net voor de goedkeuring. Ook een stamceltherapie gebaseerd op allogeneische cellen. Toen was er zelfs sprake van procedurefouten bij de aministratie van de stamcellen waardoor iedereen heel zenuwachtig werd.

Momenteel is Kiadis nog maar 150 miljoen waard. Vooral rustig blijven en niet paniekeren is de boodschap.

Stany
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 115

Berichtdoor Stany » 21 Jul 2019 21:51

sparrow schreef:
Stany schreef:Ik heb ze verkocht en mijn verlies genomen.

En hoeveel verlies in euros is dat dan ?

De toekomst zal uitwijzen of dit een juiste beslissing was voor jou, ik denk van niet. In dergelijke omstandigheden zoals we nu zien is het best om niet te panikeren. Ik heb dit al zovaak gezien. Iedereen vlucht naar de uitgang omdat men niet begrijpt wat er aan de hand is. De oorzaak is niet Kiadis maar EMA.

Het is niet dat het product niet werkt, het is gewoon de conclusie van EMA dat ze niet de kennis in huis hebben om een beoordeling te vellen en daarom een Scientific Advisory Group samenstellen met wetenschappers die er kennis van hebben.

De technologie is nog te nieuw voor de EMA. Het is een tegenslag maar enkel een veldslag die verloren is, niet de oorlog.

Gewoon geduld hebben is een kunst.

Doet niet terzake hoeveel ik verlies maar valt nog mee, ik ben het met je eens dat de technologie nieuw is en dat ze een extern panel aanstellen voor
bijkomend advies ik zie ze nog wel verder doorzakken misschien dat ik ze tegen september terug aankoop maar is nog geen zekerheid verder veel succes nog, gr.

bertje
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor bertje » 22 Jul 2019 09:46

We staan in ieder geval momenteel op all time low

4,71
Wijziging (-0,13)
-2,69%

bedrijf nog slechts een dikke 140 miljoen waard en dat met de helft daarvan cash.

Beursnotering Amerika, omzet van 1 miljard,... ze hebben ons al veel beloofd, maar weinig gegeven.

bertje
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor bertje » 22 Jul 2019 09:49

En hop, meteen nog een stuk eraf: 4,594 en 4.38 zichtbaar in het boekje.
vraag is, wie verkoop op all time low en waarom? (voorkennis, geen geduld,...)

Tijdelijke promo tot 31 augustus:

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers, profiteer van minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en abonneer op uw favoriete onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen