Kiadis Pharma

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 449

Re: Kiadis Pharma

Berichtdoor ancaoli » 26 Nov 2018 17:28

starkeeper schreef:Wat is er toch aan de hand met Kiadis?!? De daling sinds ATH is al juist geen 50%. Ik vrees dat ik hier mijn verlies ga nemen. Ik zie het niet meer goedkomen.

Interessant om te lezen hoe sommigen met verlies omgaan. Fundamenteel is er niets veranderd, waarom dan nu, op het laagst verkopen? Ik overweeg net om mijn eerste positie aan 8,5€ te verhogen voor jaareinde maar enkel als de koers nog eventjes doorzakt. Rustig blijven zolang er fundamenteel niets wijzigt. Good luck!
petrus liked last!
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Kiadis, Accsys,Pure Gold Mining, Vendetta

Beleggen met zéér aantrekkelijke tarieven
(klik op broker en vraag vrijblijvend informatie aan)
MeXeM DEGIRO LYNX
Inbev à €6.000 €3,60 €4,28 €6,00
Extra's o.a. 3 maanden
gratis coaching
Geen kosten bij ETF
en turbo kernselectie
Gratis tips en geen
wisselkoersmarge
bekijk hier meer brokers

powered by Surfing Waves

Phil007
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 128

Berichtdoor Phil007 » 26 Nov 2018 17:47

starkeeper schreef:Wat is er toch aan de hand met Kiadis?!? De daling sinds ATH is al juist geen 50%. Ik vrees dat ik hier mijn verlies ga nemen. Ik zie het niet meer goedkomen.

niemand weet of er eind H1 een goedkeuring zal komen, maar de verwachtingen zijn hoog .... m.a.w. ik zie het aandeel binnen een aantal maanden alweer stijgen; persoonlijk wacht ik nog om in te stappen en voor er een goedkeuring komt, stap ik er alweer uit; niet de eerst keer dat dit gebeurt bij dit aandeel .... good luck!

a21
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 3075

Berichtdoor a21 » 28 Nov 2018 11:32

nieuws op komst??
curieuzeneuzemosterdpot

jack.
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1127

Berichtdoor jack. » 28 Nov 2018 11:58

a21 schreef:nieuws op komst??

shorters ? na zonneschijn komt ? :silent:

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor ancaoli » 28 Nov 2018 12:09

Hopelijk toch niet in een emotionele bui verkocht?
BodeSan liked last!
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Kiadis, Accsys,Pure Gold Mining, Vendetta

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor ancaoli » 28 Nov 2018 15:50

Intussen 12% erbij en boven de 9 :up: Benieuwd of er binnenkort nieuws volgt...

a21
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 3075

Berichtdoor a21 » 29 Nov 2018 04:58

curieuzeneuzemosterdpot

starkeeper
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 36

Berichtdoor starkeeper » 29 Nov 2018 20:03

@ancoli: ik heb mijn emotionele bui nog juist kunnen overwinnen en op mijn tanden gebeten omdat ik al teveel aandelen met verlies in het verleden heb verkocht. Toch zal ik nog lang mogen wachten vrees ik, eer mijn Kiadis aandelen terug break even komen te staan(15€). Echt een rotjaar op de beurs voor mij, snik.
ancaoli liked last!

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor ancaoli » 29 Nov 2018 20:12

starkeeper schreef:@ancoli: ik heb mijn emotionele bui nog juist kunnen overwinnen en op mijn tanden gebeten omdat ik al teveel aandelen met verlies in het verleden heb verkocht. Toch zal ik nog lang mogen wachten vrees ik, eer mijn Kiadis aandelen terug break even komen te staan(15€). Echt een rotjaar op de beurs voor mij, snik.

Tja, t’ kan nog altijd naar 5 zakken of naar 24 stijgen. Biotech is en blijft risky. Persoonlijk kan ik een stevig verlies slikken wegens belangrijke diversifiering van portefeuille. Ieder moet voor zijn eigen uitmaken welk risico hij wilt nemen. Maar aan deze koers lijkt de risk reward meer dan de moeite. Good luck

Msb12i
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 232

Berichtdoor Msb12i » 30 Nov 2018 04:46

starkeeper schreef:@ancoli: ik heb mijn emotionele bui nog juist kunnen overwinnen en op mijn tanden gebeten omdat ik al teveel aandelen met verlies in het verleden heb verkocht. Toch zal ik nog lang mogen wachten vrees ik, eer mijn Kiadis aandelen terug break even komen te staan(15€). Echt een rotjaar op de beurs voor mij, snik.

Een goede tip:

Koop nooit dergelijke aandelen na goed nieuws.

Buy the rumor, sell the News.

Het gebeurd vaak dat aandelen na goed nieuws, een tijdje later lager staan.
Het is moeilijk iemand te geloven, als je in zijn plaats zou liegen.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen