Kiadis Pharma

Beleggen, aandelen kopen in Nederland, informatie, koersen en analyses

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

Blackadder
Moderator
Moderator
waarderingen: 2935
Contacteer:

Re: Kiadis Pharma

Bericht door Blackadder »

maamen schreef:
03 dec 2020 17:02
ah, vandaag is mijn order tot verkoop aan 5.30 uitgevoerd. Ik had het vlak na het bod op 5.39 gezet, maar de aanloop naar de 5.45 overname prijs gaat wel eeeeeeeerg traag, dus heb ik mijn order begin deze week aangepast. Ik laat hiermee net geen 3% rendement liggen, maar intussen kan ik dat geld natuurlijk elders aan het werk zetten...
Heb nu ook een verkooporder ingegeven aan 5,30. Met een beetje geluk zal dat komende week bereikt worden

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1574
Contacteer:

Bericht door bertje »

Blackadder schreef:
06 dec 2020 15:02
maamen schreef:
03 dec 2020 17:02
ah, vandaag is mijn order tot verkoop aan 5.30 uitgevoerd. Ik had het vlak na het bod op 5.39 gezet, maar de aanloop naar de 5.45 overname prijs gaat wel eeeeeeeerg traag, dus heb ik mijn order begin deze week aangepast. Ik laat hiermee net geen 3% rendement liggen, maar intussen kan ik dat geld natuurlijk elders aan het werk zetten...
Heb nu ook een verkooporder ingegeven aan 5,30. Met een beetje geluk zal dat komende week bereikt worden

ben daar zeker van
https://finance.yahoo.com/news/kiadis-a ... 00556.html

sanofi wist wel wanneer ze dat bod moesten doen.

sparrow
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1064
Contacteer:

Bericht door sparrow »

Enig tegenbod van een andere biotechspeler zal wel een fantasie blijven, niet? Had gehoop mijn enorm verlies ooit goed te kunnen maken want nu wordt Kiadis voor een appel en een ei overgegeven aan Sanofi. Waren die niet bereid om 900 miljoen te schenken bij de eerste deal ?

a21
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 4270
Contacteer:

Bericht door a21 »

Persbericht

Kiadis geeft "holdback" -aandelen uit aan voormalige Cytosen-aandeelhouders
7 december 2020 om 01:00 uur EST
https://ir.kiadis.com/node/7711/pdf

Dit is een persbericht van Kiadis Pharma NV ( Kiadis ), ingevolge het bepaalde in de artikelen 5 leden 4 en 5 en 6 lid 2 van het Besluit openbare biedingen Wft in verband met het voorgenomen openbaar bod door Sanofi voor alle geplaatste en uitstaande gewone aandelen in het kapitaal van Kiadis (het Bod). Deze aankondiging vormt geen aanbod, of een uitnodiging voor een aanbod, om effecten te kopen of erop in te schrijven. Elk bod zal alleen worden uitgebracht door middel van een biedingsbericht dat is goedgekeurd door de Autoriteit Financiële Markten en erkend door de Belgische Autoriteit voor Financiële Diensten en Markten. Deze aankondiging is niet bedoeld voor vrijgave, publicatie of distributie, geheel of gedeeltelijk, in of naar, direct of indirect, de Verenigde Staten, Canada en Japan of in enig ander rechtsgebied waarin een dergelijke vrijgave, publicatie of distributie onwettig zou zijn.

Amsterdam, 7 december 2020 - Kiadis Pharma NV (“Kiadis” of de “Vennootschap”) (Euronext Amsterdam en Brussel: KDS) maakt vandaag bekend dat, na de aankondiging op 2 november 2020, Kiadis en Sanofi voorwaardelijke overeenstemming hebben bereikt op het Bod verplichten de Nederlandse openbare biedingsregels Kiadis om in een persbericht alle transacties van Kiadis met betrekking tot de gewone aandelen in haar kapitaal aan te kondigen. Dienovereenkomstig doet Kiadis de onderstaande toelichtingen.

Het bedrijf zal vandaag 267.012 gewone aandelen van Kiadis-aandelen met een nominale waarde van € 0,10 uitgeven aan voormalige aandeelhouders van CytoSen Therapeutics Inc. (“ CytoSen ”) op grond van de overeenkomst die is gesloten met betrekking tot de overname van CytoSen door het Bedrijf in juni 2019. Deze “holdback” ”Aandelen werden voorwaardelijk vastgelegd in de overnameovereenkomst onder voorbehoud van het verstrijken van een periode van 18 maanden schadeloosstelling en andere claims, die afliep op 5 december 2020. Aangezien deze periode nu is afgelopen, zal Kiadis het gerelateerde aantal aandelen uitgeven aan de voormalige CytoSen aandeelhouders vandaag.

Na uitgifte van de 267.012 gewone aandelen bedraagt ​​op de datum hiervan het totaal aantal geplaatste en uitstaande gewone aandelen Kiadis 40.308.501. De gewone aandelen die zijn uitgegeven aan de voormalige aandeelhouders van CytoSen die hieronder worden vermeld, vertegenwoordigen 0,0066% van de uitgegeven en uitstaande aandelen in het kapitaal van Kiadis.

De voormalige aandeelhouders van CytoSen die "holdback" -aandelen zullen krijgen, zijn als volgt:

Aandeelhouder Uit te geven aandelen
McKee Revocable Trus / 63.969
KLM Investment Trust / 58.393
HLJ Investments Series, LLC - CytoSen / 31.682
Salim Family Enterprises, Ltd. / 16.713
JNS Capital Investments LLC / 14.081
McKee Family Foundation / 9.362
Meneer Corneliuson / 9.152
Meneer Lee / 9.040
Meneer Jameson / 6.748
Meneer en mevrouw Ciurea / 5.905
Mevrouw Altomare / 4.499
Mevrouw Copik / 4.499
Meneer Igarashi / / 4.499
Meneer Martinuc / 4.499
Lewen / Cooper Investments, Ltd. / 3.520
UCF Research Foundation, Inc. / 3.292
Meneer Oyer / 2.999
Werker Beleggingsmaatschappij BV / 2.999
BGL-serie, LLC - CS-serie / 2113
Meneer McMahon / 2113
CiMaas BV / 1500
/Dhr. Smith /1.408
Meneer Bos / 1.407
Meneer Wilson / 1.212

https://ir.kiadis.com/news-releases/new ... areholders

VWarena
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 585
Contacteer:

Bericht door VWarena »

Kiadis neemt overbruggingskrediet op
Gepubliceerd op 14 januari 2021 07:23 |
07:23 - Kiadis neemt overbruggingskrediet op
Kiadis Pharma (13 jan)
EUR 5,260 0,000 (0,00%)

(ABM FN-Dow Jones) Kiadis heeft 20 miljoen euro opgenomen uit het overbruggingskrediet met Sanofi. Dit maakte de Nederlandse farmaceut donderdag bekend.

Sanofi en Kiadis Pharma werken momenteel aan de overname van het Nederlandse biotechbedrijf door de Franse farmaceut en voldoen inmiddels aan de mededingingsvoorwaarden die aan deze overname gesteld worden.

Overeenstemming over het overbruggingskrediet was al aangekondigd op 2 november 2020. Het overbruggingskrediet maakt een totaalbedrag van 27,7 miljoen euro aan leningen beschikbaar.

Het biedingsbericht zal Sanofi vermoedelijk nog dit kwartaal publiceren.

ABMFN
ABM Financial News; info@abmfn.nl; Redactie: +31(0)20 26 28 999.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie