Kiadis Pharma

Beleggen, aandelen kopen in Nederland, informatie, koersen en analyses

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

a21
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 4270
Contacteer:

Re: Kiadis Pharma

Bericht door a21 »

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Augustinus
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 110
Contacteer:

Bericht door Augustinus »

Er zijn zo van die dagen dat je denkt: zou ik nog eens kijken hoeveel verlies ik heb?

:D

En dan schijnt de zon plotseling ;)

piddybull
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 7360
Contacteer:

Bericht door piddybull »

Van mij ook proficiat aan de korte termijn beleggers.
Voor de LT beleggers is dit even iets zuurder maar liever zo'n maandag dan de omgekeerde curve.
Succes met jullie herbeleggingen!
Arrowhead pharmaceuticals Corp. ( + 7,99 % YTD : Bron Market Watch )

Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1295
Contacteer:

Bericht door Wimpie85 »

piddybull schreef:
02 nov 2020 12:14
Van mij ook proficiat aan de korte termijn beleggers.
Voor de LT beleggers is dit even iets zuurder maar liever zo'n maandag dan de omgekeerde curve.
Succes met jullie herbeleggingen!
Waarom? Als LT belegger had je nog 10 jaar mogen/kunnen wachten op die 5,4 euro hoor.
jack. liked last!

Fdj30
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 124
Contacteer:

Bericht door Fdj30 »

Blackbelt schreef:
02 nov 2020 10:09
Nico1616 schreef:
02 nov 2020 09:46
Gekocht aan 4,90.
Ik begrijp niet dat dit zo laag gaat. Easy money nu toch?
In dit beursklimaat 10% verdienen op een paar maanden.
Het is je gegund, maar er blijft een risico, als het niet door gaat staan we zo bij de 2€.
Wel ik deel uw mening. Had gekocht op 1.56 en wilde vorige week nog verkopen rond de 1,42.
Deze morgen na vele maanden positief geschrokken en snel bijgekocht want dan kon ik bij mijn
huidig aantal stuks extra winst pakken naar 5.45. Maar juni 2021 is nog lang en wanneer dat bod wordt ingetrokken of ze kunnen op de reguliere markt nog veel inkopen, dan laten ze hun 5.45 misschien nog zakken. Of wanneer bv nu de grote kleppers aan ons particulieren nog 'ruimte' laten tussen huidige koers en 5.45 en zij hun aandelen buitensmijten en bod wordt ingetrokken dan blijft piet particulier weer met de chips zitten. Daarom ook hier alles buiten. Ts 5.06 verkocht en 5.45 aan 25.000 stuks laat ik dan veel liggen maar beter eieren voor mijn geld. Alles cash vandaag en net op tijd want wat met de verkiezingen morgen... Veel herbeleggingsplezier aan iedereen, sneu voor de LT mensen, troost u ik heb met Kiadis mijn Galapagagos chips deel goedgemaakt. Nu mijn Biocartis debacle nog goedmaken.. en dan.. einde biotech. Ik dacht aan Barco, SAP, Bayer, Volkswagen.. wat denken jullie?

geeeeert
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0
Contacteer:

Bericht door geeeeert »

Kan het dat er nog een derde partij een hoger bod doet of is dat onwaarschijnlijk of niet meer mogelijk. Eind 2018 bij ablynx is er kort na het eerste bod nog een hoger bod gedaan door derde partij dacht ik.

Fizmo
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 245
Contacteer:

Bericht door Fizmo »

Fdj30 schreef:
02 nov 2020 14:08

Wel ik deel uw mening. Had gekocht op 1.56 en wilde vorige week nog verkopen rond de 1,42.
Deze morgen na vele maanden positief geschrokken en snel bijgekocht want dan kon ik bij mijn
huidig aantal stuks extra winst pakken naar 5.45. Maar juni 2021 is nog lang en wanneer dat bod wordt ingetrokken of ze kunnen op de reguliere markt nog veel inkopen, dan laten ze hun 5.45 misschien nog zakken. Of wanneer bv nu de grote kleppers aan ons particulieren nog 'ruimte' laten tussen huidige koers en 5.45 en zij hun aandelen buitensmijten en bod wordt ingetrokken dan blijft piet particulier weer met de chips zitten. Daarom ook hier alles buiten. Ts 5.06 verkocht en 5.45 aan 25.000 stuks laat ik dan veel liggen maar beter eieren voor mijn geld. Alles cash vandaag en net op tijd want wat met de verkiezingen morgen... Veel herbeleggingsplezier aan iedereen, sneu voor de LT mensen, troost u ik heb met Kiadis mijn Galapagagos chips deel goedgemaakt. Nu mijn Biocartis debacle nog goedmaken.. en dan.. einde biotech. Ik dacht aan Barco, SAP, Bayer, Volkswagen.. wat denken jullie?
Amai, mooie positie. Met die winst kunt ge al es goe gaan eten ;) Alleen jammer dat de restaurants dicht zijn :P

Fdj30
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 124
Contacteer:

Bericht door Fdj30 »

Fizmo schreef:
02 nov 2020 14:48
Amai, mooie positie. Met die winst kunt ge al es goe gaan eten ;) Alleen jammer dat de restaurants dicht zijn :P
Trek daar grote putten galapagos en Biocartis maar al af en dan heb ik nog wat over :-)
Fizmo liked last!

Blackbelt
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 461
Contacteer:

Bericht door Blackbelt »

geeeeert schreef:
02 nov 2020 14:44
Kan het dat er nog een derde partij een hoger bod doet of is dat onwaarschijnlijk of niet meer mogelijk. Eind 2018 bij ablynx is er kort na het eerste bod nog een hoger bod gedaan door derde partij dacht ik.
Alles kan, maar het is weinig waarschijnlijk.
Er zijn al contracten met Sanofi, dus het is voor een "derde" partij een stuk minder makkelijk om daar tussen te geraken.

Bij Ablynx was het eerste bod "vijandig" (als ik me niet vergis). Het managment en een paar grote aandeelhouders vroegen om het te weigeren. (of was dit bij Tigenix)

Nu zijn die gesprekken al geweest, en de "board" die de aandeelhouders vertegenwoordigt geeft een positief advies.
Het zou me ook niet verwonderen dat er met een aantal grote aandeelhouders (fondsen) al gesprekken geweest zijn over de prijs. Ze zullen wel al vrij zeker zijn dat ca 80-90% van de aandelen ja gaat zeggen (naast het gedeelte dat Sanofi mogelijk al in handen heeft).

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1212
Contacteer:

Bericht door Putbruy »

proficiat, volledig onverwacht denk ik, is nooit op mijn radar gekomen en daarom ook nooit een positie gehad
KorteTermijnSpeler : beter één vogel in de hand dan 10 in de lucht

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie