Kiadis Pharma

Beleggen, aandelen kopen in Nederland, informatie, koersen en analyses

Beste broker van 2020 (volgens Beleggers Belangen)
Profiteer van voorbeurs en nabeurs handelen!
Aandelen kopen voor €3.000: €1,80 kosten (o.a. BE&NL)
Vraag het informatiepakket van MeXeM aan

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1702

Re: Kiadis Pharma

Bericht door bertje »

Aangezien ze meer dan 95% hadden vermoed ik wel dat de beursnotering zal stoppen.

In België moet de overnemer dan het bedrag van de niet overgenomen aandelen in een kas storten. (Deposito- en Consignatiekas)
Je moet dan heel wat moeite doen om je geld te krijgen.

Aangezien het hier nog eens om een Nederlands bedrijf gaat zou ik zo snel mogelijk je aandelen aanbieden.
Meer krijgen zul je toch nooit.
Portbou liked last!

keffertje
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 375

Bericht door keffertje »

Portbou schreef:
20 apr 2021 21:42
Goedenavond.

Ik weet dat ik niet meer dan 5,45 ga krijgen maar wil gewoon graag weten wat er met die niet aangemelde aandelen gebeurt. In het algemeen...
In Nederland start de bieder samen met de vennootschap dan een uitkoopprocedure bij de Ondernemingskamer van het Gerechtshof te Amsterdam.

Indien je geen verzet aantekent (moet met behulp van een advocaat, dus niet doen :D) dan krijg je uiteindelijk de prijs van het uitkoopbod + wettelijke rente maar dat laatste is natuurlijk te verwaarlozen
Portbou liked last!

Blackbelt
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 512

Bericht door Blackbelt »

Mijn aandelen zijn weg, geld staat op de rekening.

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1702

Bericht door bertje »

Portbou schreef:
20 apr 2021 19:01
Maar wat gebeurt er als ik mijn aandelen niet aanmeld ?
Zou niet meer twijfelen.

Overdracht van het Bod heeft plaatsgevonden op 16 april 2021.

Sanofi zal de wettelijke Uitkoopprocedure op korte termijn initiëren om 100% van de Aandelen te verkrijgen.

De laatste datum waarop de Aandelen kunnen worden verhandeld aan Euronext Amsterdam en Euronext Brussel (‘’Euronext’’) zal op 24 mei 2021 zijn, en de notering van en de handel in de Aandelen zal eindigen op 25 mei 2021.

Parijs, Frankrijk en Amsterdam, Nederland, 26 april 2021 – de Bieder, Sanofi (Euronext: SAN en NYSE: SNY) en Kiadis (Euronext Amsterdam en Brussel: KDS) kondigen vandaag aan dat de notering van en de handel in de Aandelen aan Euronext zal worden beëindigd. In samenspraak met Euronext is besloten dat de laatste handelsdag van de Aandelen 24 mei 2021 zal zijn. Dit betekent dat de beëindiging van de notering van de Aandelen van kracht wordt per 25 mei 2021. Verwezen wordt naar Hoofdstuk 6.11(a) (Intentions following the Offer being declared unconditional) en Hoofdstuk 6.11(b) (Liquidity and delisting) van het Biedingsbericht.

Uitkoopprocedure
Nu de Bieder meer dan 95% van de Aandelen houdt, zal de Bieder op korte termijn de wettelijke Uitkoopprocedure initiëren om 100% van de Aandelen te verkrijgen. Verwezen wordt naar Hoofdstuk 6.11(c) (But-Out) van het Biedingsbericht.

Plaats reactie