Aandeel Pharming

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal

Stany
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 130
Contacteer:

Re: Aandeel Pharming

Bericht door Stany » 26 jul 2019 22:03

Nu zouden toch investeerders moeten geprikkeld zijn om te zien dat dit echt een top medicijn is en dat we misschien zelf nog niet beseffen wat een potentieel ruconest heeft.
marcator liked last!

powered by Surfing Waves

megab
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 67
Contacteer:

Bericht door megab » 27 jul 2019 11:31

Pharming heeft spijtig genoeg hun reputatie niet mee, dus ze moeten zichzelf meer bewijzen ten opzichte van "nieuwe" biotech's. Maar eens dat vertrouwen terugkeert kan het snel gaan... Onlangs nog te zien bij Oxurion bijvoorbeeld. Ik hoop dat er een stevige bodem komt rond 0,9 zodat we daar toch niet onder gaan en dan is het hopelijk een kwestie van tijd eens we boven de €1 gaan. OF ze wachten echt af tot de resultaten binnen komen van de preclampsie tests en dan zal de €1 pas doorbroken worden begin 2020. Ook dan pas zal de productie een hogere vraag aankunnen.

Persoonlijk blijf ik rustig zitten en hoop ik, ten laatste in 2020, dat we zelfs de €1,5 achter ons laten. Daarna pas misschien dromen van meer, maar op zich zouden we zelfs veel hoger kunnen eindigen. Ruconest is nu al een (bescheiden) 'succes', hier gaan de shorters nu misschien nog niet aan toegeven, maar in 2020 zullen ze hopelijk wel moeten erkennen dat dit bedrijf een sterk product in zijn bezit heeft.

Het ziet er goed uit! Nu genieten van het weekend 8-)

Dirk19
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 3130
Contacteer:

Bericht door Dirk19 » 27 jul 2019 15:48

Van Makita van IEX:

Sijmen ziet nog veel meer potentie in de indicatieuitbreidingen zie ik in Q2 bericht...

“Hoewel de solide groeiprestaties van RUCONEST® in HAE de ‘machinekamer’ vormen van Pharmings onderliggende winstgevende activiteiten, zien we een zeer groot groeipotentieel in deze nieuwe indicaties, die elk een afzonderlijke, momenteel onvervulde, medische behoefte vormen, met een marktpotentieel van meer dan $1 miljard per jaar. Samen met onze volgende eiwitvervangingstherapie tegen de ziekte van Pompe en een nog wat latere voor de ziekte van Fabry, bieden deze uitzicht op een mooie toekomst voor Pharming en al haar belanghebbenden.”
Rolling Stone 70 liked last!

Rolling Stone 70
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 363
Contacteer:

Bericht door Rolling Stone 70 » 27 jul 2019 22:21

sharky schreef:Men mag koersdoelen zetten zoveel men wil als die 1 niet gebroken wordt met redelijk volume is dit aandeel nog altijd een speeltje voor short sellers .Waarschijnlijk nog redelijk wat geduld moeten hebben eer dit een feit is.
Daar heb je wel gelijk in. Die koersdoelen maken op mij ook geen indruk meer. Wat mij frappeert, is dat de shorters nog niet bewogen hebben. Daar verwacht ik volgende week wel wat actie van, al weet ik niet in welke richting. Ze kunnen natuurlijk niet naast de zeer goede cijfers kijken. Anderzijds gokken ze misschien op het niet of slechts veel later slagen van de studies/testen inzake andere aandoeningen, zoals P-E.
Feit is wel dat we voor het eerst sinds 2017 toch nog eens een serieuze stijging hebben gehad na de resultaten. Toch een opkikker.

Sergio C.
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 34
Contacteer:

Bericht door Sergio C. » 28 jul 2019 08:12

Cijfers zagen er goed uit. Bevestigen zal de boodschap zijn voor de volgende periode. Wat voor mij nu het voornaamste is (in dalende volgorde van belangrijkheid)

1. Consolidatie positie Ruconest binnen HAE. Liefst ook meer marktaandeel buiten USA (afhankelijkheid van Amerikaanse markt zou niet zo groot mogen zijn). Dit moet de huidige cashgenerator zijn voor verdere ontwikkelingen.
2. Toepassing van Ruconest binnen andere indicatie, met name contraststof geïnduceerde nefropathie en pre-eclampsie. Dit vertegenwoordigt een enorm potentieel, mede omdat er daar op vlak van medicatie momenteel weinig of niets voor handen is. Hier zit naar mijn mening het potentieel om echte winst te genereren.
3. Verdere ontwikkeling van de pijplijn. In eerste instantie binnen de ziekte van Pompe en Fabry.
4. Eventueel (maar persoonlijk zie ik hier niet zo zeer het grote belang) verdere optimalisering van Ruconest binnen het profylactisch kader van HAE.
Rolling Stone 70 liked last!

Msb12i
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 252
Contacteer:

Bericht door Msb12i » 29 jul 2019 11:41

Momenteel geen centjes aandeel meer :up:
Stany liked last!
Het is moeilijk iemand te geloven, als je in zijn plaats zou liegen.

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 604
Contacteer:

Bericht door sepan » 29 jul 2019 12:19

Msb12i schreef:Momenteel geen centjes aandeel meer :up:
Laat hem maar gaan :clap:
Hopelijk terug richting 1.30 à 1.50 €
Waren mooie cijfers en mooie vooruitzichten...
Eens te meer kan dit een overname prooi worden/zijn !

Munnybunny
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 450
Contacteer:

Bericht door Munnybunny » 29 jul 2019 12:39

Sergio C. schreef:Cijfers zagen er goed uit. Bevestigen zal de boodschap zijn voor de volgende periode. Wat voor mij nu het voornaamste is (in dalende volgorde van belangrijkheid)

1. Consolidatie positie Ruconest binnen HAE. Liefst ook meer marktaandeel buiten USA (afhankelijkheid van Amerikaanse markt zou niet zo groot mogen zijn). Dit moet de huidige cashgenerator zijn voor verdere ontwikkelingen.
2. Toepassing van Ruconest binnen andere indicatie, met name contraststof geïnduceerde nefropathie en pre-eclampsie. Dit vertegenwoordigt een enorm potentieel, mede omdat er daar op vlak van medicatie momenteel weinig of niets voor handen is. Hier zit naar mijn mening het potentieel om echte winst te genereren.
3. Verdere ontwikkeling van de pijplijn. In eerste instantie binnen de ziekte van Pompe en Fabry.
4. Eventueel (maar persoonlijk zie ik hier niet zo zeer het grote belang) verdere optimalisering van Ruconest binnen het profylactisch kader van HAE.
Akkoord. De uitbreiding van de toepassing van Ruconest zal volgens mij voor de grote doorbraak zorgen.

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 377
Contacteer:

Bericht door marcator » 29 jul 2019 14:37

sharky schreef:Men mag koersdoelen zetten zoveel men wil als die 1 niet gebroken wordt met redelijk volume is dit aandeel nog altijd een speeltje voor short sellers .Waarschijnlijk nog redelijk wat geduld moeten hebben eer dit een feit is.
Nog eentje om het af te leren dan, nu we door de 1 euro grens komen piepen : koersdoel 1.9 euro

Bericht van vanochtend 29juli :

Original-Research: Pharming Group NV (von First Berlin Equity Research GmbH): Kaufen

DJ Original-Research: Pharming Group NV (von First Berlin Equity Research GmbH): Kaufen Original-Research: Pharming Group NV - von First Berlin Equity Research GmbH Einstufung von First Berlin Equity Research GmbH zu Pharming Group NV Unternehmen: Pharming Group NV ISIN: NL0010391025 Anlass der Studie: Q2-Ergebnisse Empfehlung: Kaufen seit: 29.07.2019 Kursziel: &euro1,90 Kursziel auf Sicht von: 12 Monaten
Stany liked last!

Metallic
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 37
Contacteer:

Bericht door Metallic » 30 jul 2019 11:33

0.98 was de winstname-bodem, en nu naar boven :)

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen

Plaats reactie