Pharming

Beleggen in aandelen beurs Amsterdam, AEX en AMX index, etc.
Plaats reactie
sepan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 558

Re: Pharming

Berichtdoor sepan » 23 Jul 2018 19:52

sharky schreef:Nog wat bij gekocht.Zit met redelijk wat cash en weet niet zo goed wat kopen momenteel.
Voor de mannen die nog al veel in die bio aandelen zitten ,wat is er naast Pharming,Gala en Mithra nog interessant qua mogelijke groei?

Acacia Pharma
Tegen 5 oktober goedkeuring zou dit aandeel moeten gaan beginnen stijgen de komende weken...

micado
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 202

Berichtdoor micado » 23 Jul 2018 19:56

sepan schreef:
sharky schreef:Nog wat bij gekocht.Zit met redelijk wat cash en weet niet zo goed wat kopen momenteel.
Voor de mannen die nog al veel in die bio aandelen zitten ,wat is er naast Pharming,Gala en Mithra nog interessant qua mogelijke groei?

Acacia Pharma
Tegen 5 oktober goedkeuring zou dit aandeel moeten gaan beginnen stijgen de komende weken...

Veel te weinig volume, je raakt er niet vanaf aan de prijs dat je wil.

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sepan » 23 Jul 2018 19:57

micado schreef:
sepan schreef:

Acacia Pharma

Veel te weinig volume, je raakt er niet vanaf aan de prijs dat je wil.

Klopt maar dat zal wel komen in de komende weken.
aug/sept moet de stijging daar beginnen...voorlopig blijft koers nog even hangen rond 3.30 €,

sharky
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 632

Berichtdoor sharky » 23 Jul 2018 22:11

Ik blijf zeker nog voor de LT in Pharming gezien de zeer goede Outlook maar misschien verander ik eind dit jaar deels naar ondermeer mdxh want nu zit ik 100% in Pharming. Vanaf nu begin ik mdxh ook terug te volgen. Groeten !
Lees meer op: viewtopic.php?f=2&t=183&p=374453#p374453

100 % in 1 aandeel.Tja dat is wel straf .In dat opzicht ben ik wel meer voorzichtig .Port bestaat nu bijna de helft uit 3 pharma waarden met Gala grootste en Mithra + Pharming bijna zelfde gewicht .Ik zie er hier als ze hun port opgeven wel veel met bijna enkel pharma waarden in port .Blijkbaar zijn er toch redelijk wat die overtuigd zijn van het potentieel van deze bedrijven .
Was in principe niet echt nog een voorstander om in zulke bedrijven te beleggen maar men leest al eens een en ander hier op deze forums en ben beetje overstag gegaan door het nog al grote enthousiasme hier al denk ik dat velen hier jongere beleggers zijn .

Zat vroeger enkel in meer traditionele bedrijven maar beginnen winst nemen .Al mijn bankaandelen zijn verkocht al enige tijd alsook telenet aan topkoers en onlangs Colruyt rond 52 en Total ook rond 52 .
Groot stuk in delen Gala gestoken met trading alsook Pharming een trade maar nu wacht ik.Had Mithra moeten verkopen toen die CEO onlangs het spel in de lucht babbelde .Echter wacht nu de mogelijkse uitbraak af ook.
Ik ga eens naar de vele suggesties zien hier geschreven maar ben niet echt thuis in die pillenboel .Heb in de petrochemie sector gewerkt dus dat is gans iets anders .
Ben benieuwd wat dit jaar rendement zal zijn al zit ik nu al vrij goed qua gerealiseerde winst .Als alles wat op dit forum al is neergeschreven over de 3 pharma's die in nu in port heb dan zou ik een zeer goed jaar moeten hebben .Hoop dat jullie het bij het rechte eind hebben .
Aegon ,KBCA,Galapagos,Pharming,Mithra en nog wat cash momenteel

fricandel
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 46

Berichtdoor fricandel » 24 Jul 2018 12:07

De hele handel is aan het stilvallen zoals te verwachten was 2 dagen voor de cijfers. Zeer geringe omzet en ter plaatse blijven trappelen. Bijna geen verkopers meer uit schrik om bij goed nieuws een eventuele stijging te mislopen en bijna geen kopers meer uit schrik om een centiem teveel te betalen.
Maar het belangrijkste wordt hier vergeten.....de pijplijn; Goede cijfers of slechte cijfers of geen cijfers, dat doet er nu niet veel toe. De andere biotech die met verlies werken en geld verbranden dat het geen naam heeft, denkt men nu echt dat die cijfers goed zijn? Pharming is bijna de enige of misschien de enige biotech die met winst kan uitpakken. Maar die cijfers zijn maar een momentopname. Het voornaamste is het potentieel die pharming in zijn pijplijn zitten heeft en geloof me goed...wat nu misschien nog niet is...zal komen! :D
lode78 liked last!

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sepan » 24 Jul 2018 13:36

fricandel schreef:De hele handel is aan het stilvallen zoals te verwachten was 2 dagen voor de cijfers. Zeer geringe omzet en ter plaatse blijven trappelen. Bijna geen verkopers meer uit schrik om bij goed nieuws een eventuele stijging te mislopen en bijna geen kopers meer uit schrik om een centiem teveel te betalen.
Maar het belangrijkste wordt hier vergeten.....de pijplijn; Goede cijfers of slechte cijfers of geen cijfers, dat doet er nu niet veel toe. De andere biotech die met verlies werken en geld verbranden dat het geen naam heeft, denkt men nu echt dat die cijfers goed zijn? Pharming is bijna de enige of misschien de enige biotech die met winst kan uitpakken. Maar die cijfers zijn maar een momentopname. Het voornaamste is het potentieel die pharming in zijn pijplijn zitten heeft en geloof me goed...wat nu misschien nog niet is...zal komen! :D

Pharming schakelt versnelling hoger...alé, de koers toch alleszins...

Sergio C.
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 24

Berichtdoor Sergio C. » 24 Jul 2018 22:02

sepan schreef:
fricandel schreef:De hele handel is aan het stilvallen zoals te verwachten was 2 dagen voor de cijfers. Zeer geringe omzet en ter plaatse blijven trappelen. Bijna geen verkopers meer uit schrik om bij goed nieuws een eventuele stijging te mislopen en bijna geen kopers meer uit schrik om een centiem teveel te betalen.

Pharming schakelt versnelling hoger...alé, de koers toch alleszins...

Dit is wat ook denk; Pharming is een van de weinige biotechbedrijven die effectief winst kan realiseren al is er ook hier nog een hele weg af te leggen. Bij heel veel andere biotech is de hele waardering nog altijd gebaseerd op enkel maar verwachtingen en dat blijft toch steeds maar afwachten. Vraag maar eens aan Thrombogenics aandeelhouders van enkele jaren geleden. Jetrea was ook een top product! Dat vorige kwartaal was dus wel een mijlpaal.

Soppi
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 135

Berichtdoor Soppi » 24 Jul 2018 23:48

https://www.afm.nl/nl-nl/professionals/ ... l=#results

Nieuwe shorter opgedoken deze week: great point partners..... met 0,54%
Samen met Worldquant (positie opgebouwd in Juli) hebben deze twee shorters nu al 1,95% ....

Maar ik stel tevens vast dat het koersverloop stabiel tot zelf positief is met zelf steeds hoger liggende bodems!
Dat ziet er dus mooi uit.... en het zou me niet verrassen mochten we na de resultaten van later deze week doorstijgen naar 1,9 euro in augustus anticiperend op de (hopelijk) positieve goedkeuring profilaxe in September.
fricandel liked last!

Dirk19
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1696

Berichtdoor Dirk19 » 25 Jul 2018 10:17

Krijg een déja-vu gevoel :down: :evil:

Morgen weer tien procent eraf?

Weird Bio
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 37

Berichtdoor Weird Bio » 25 Jul 2018 10:19

Even in vrije val zo lijkt …
Mijn bruuske omschakeling naar Thrombo bespaart me wat pijn :wtf:
Afwachten of ze naar 1,32 afdwalen.
Zie in het eerste uur toch al weer 5 grote dumps.
Mithra - Bone - Thrombo - Kiadis - Pharming - Biocartis
Cut the losses and let your profits run!