Pharming

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
sharky
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 714

Re: Pharming

Berichtdoor sharky » 25 Jun 2018 13:01

Vandaag heb ik er nog wat extra bijgekocht.Na hier al enkele maanden wat te volgen begin ik er toch wat meer potentieel in te zien.
Aegon ,Ageas,KBCA,Galapagos,Pharming,Mithra en nog wat cash momenteel

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.

Registreer u binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

LIEVE
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 363

Berichtdoor LIEVE » 25 Jun 2018 13:11

Vandaag in de telegraaf :D

https://www.telegraaf.nl/financieel/221 ... p-rode-aex

Pharming won 1,4%, dankzij een koersdoelverhoging van Wainwright van €2,10 naar €3,10. De Amerikaanse bank is door de donderdag gehouden beleggersbijeenkomst positiever geworden over het biotechnologiebedrijf.

LIEVE
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 363

Berichtdoor LIEVE » 25 Jun 2018 13:13

sharky schreef:Vandaag heb ik er nog wat extra bijgekocht.Na hier al enkele maanden wat te volgen begin ik er toch wat meer potentieel in te zien.

Denk niet dat je er spijt gaat van hebben gewoon bij houden voor LT komt goed gewoon geduld hebben :lol:

sharky
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 714

Berichtdoor sharky » 25 Jun 2018 14:05

LIEVE schreef:
sharky schreef:Vandaag heb ik er nog wat extra bijgekocht.Na hier al enkele maanden wat te volgen begin ik er toch wat meer potentieel in te zien.

Denk niet dat je er spijt gaat van hebben gewoon bij houden voor LT komt goed gewoon geduld hebben :lol:

Ja denk het ook.Ben port wat aan het veranderen van defensief naar iets meer risico daar de meer defensieve aandelen m.i. niet veel potentieel meer hebben qua koersstijging.Al zijn er wel die wat opdoffers hebben gekregen zoals telenet ,Bpost etc.. al is die laatste niet mijn ding om op te pikken.

Zit nu redelijk wat in pharma sector en met meer risico maar ook meer potentieel.
fricandel liked last!
Aegon ,Ageas,KBCA,Galapagos,Pharming,Mithra en nog wat cash momenteel

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 321

Berichtdoor ancaoli » 25 Jun 2018 22:13

Vandaag positie Thrombo verkocht voor extra Pharming. Koersdoelverhoging en presentatie van vorige week geven me vertrouwen. Thrombo probeer ik wat lager terug aan te kopen; de laatste weken ging het op en af.
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Kiadis, Accsys,Pure Gold Mining, Vendetta

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 321

Berichtdoor ancaoli » 25 Jun 2018 22:15

Vandaag positie Thrombo verkocht aan 7,73€ voor extra Pharming aan 1.47. Koersdoelverhoging en presentatie van vorige week geven me vertrouwen. Thrombo probeer ik wat lager terug aan te kopen; de laatste weken ging het op en af. Beide aandelen hebben hoog potentieel maar minder risico met Pharming.
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Kiadis, Accsys,Pure Gold Mining, Vendetta

Dirk19
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 2283

Berichtdoor Dirk19 » 26 Jun 2018 13:13

Binnenkort maar eens bijkopen...
Nog even wachten

fricandel
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 46

Berichtdoor fricandel » 26 Jun 2018 13:27

Ik heb mijn "farm" al uitgebreid. Het is koopjesdag !!!
lode78 liked last!

Rolling Stone 70
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 290

Berichtdoor Rolling Stone 70 » 26 Jun 2018 15:43

fricandel schreef:Ik heb mijn "farm" al uitgebreid. Het is koopjesdag !!!

Klopt. Opnieuw totale waanzin door een gebrek aan kennis en een teveel aan korte termijndenken. Hopelijk lukt het om wat grotere aandeelhouders aan zich te binden zodat de koers stabiel kan stijgen en die schijtlaarzen er definitief de bruin aan geven. Los daarvan : op 26/7 al terug resultaten en op 21/09 is het normaal definitief over en out met die loserverkopen. Hoewel : met de beurs weet je nooit.. ;)
fricandel liked last!

micado
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 202

Berichtdoor micado » 28 Jun 2018 00:57

Prachtig artikel - 27 juni 2018 om 22:09
De vriezer van Pharming kan weer open na Ruconest-succes
Biotechnologiebedrijf Pharming kan na jaren van geld vragen eindelijk weer gaan investeren. Topman Sijmen de Vries over zijn plannen.
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/06/27/de ... s-a1608203

Op het einde van het artikel lees ik dit. Ik ben er een beetje bang voor nu dat alles op zijn pootjes staat.
Sijmen de Vries - Nu we mooie dingen kunnen doen, doen we die liever zelf. Als je door een grote partij wordt overgenomen, zie je meestal dat er van je bedrijf en de producten in je pijplijn weinig overblijft. Maar wij zullen als bestuur moeten overwegen wat het beste is voor al onze stakeholders. Tegen een vijandige partij kunnen we weinig doen. Het is ons beroepsrisico.”
ancaoli liked last!