Geen advertenties op Beursig.com?  lees hier verder

Altice Europe

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1047
Contacteer:

Re: Altice Europe

Bericht door Putbruy » 25 mar 2020 08:06

DiCoFlow schreef:
24 mar 2020 23:23
DiCoFlow schreef:
23 mar 2020 22:20
Putbruy schreef:
23 mar 2020 15:40
vanmorgen nog een portie kunnen binnenhalen aan 2,66, misschien dat met wat geluk, een senaatsdeal + goede cijfers , ik hier op korte termijn wat winst kan uithalen,
ben trouwens benieuwd naar de outlook van deze thuisblijvers economie :)
Met jouw portie van vanmorgen sta je nu al op een leuke winst (+10%). Mooi rendement voor 1 dag. :up:

Het wordt nog even wachten op de tekst van Altice's outlook.
Die zal zonder twijfel goed zijn, zeker in relatie tot Altice's directe conculega's :lol:

Het management is goed en kent het klappen van de zweep.
Ik heb er alle vertrouwen in dat Altice een goede toekomst tegemoet gaat.

Dat ze iets meer met vreemd vermogen werken dan de anderen werkt onder dit management in hun voordeel.

Altice gaat nog flink stijgen. Als de corona problematiek voorbij is gaan ze gewoon over de € 9 heen.
@ Putbruy

Je hebt nu al € 1,- winst per aandeel binnen 2 dagen. Dat is ruim 38% . :up:
Morgen ziet er ook al veelbelovend uit, na de prachtige berichten van Altice.

Tot hoelang of welke koers ga je deze extra portie Altice aandelen aanhouden?
ik moet eerlijkheidshalve ook zeggen dat ik al 2 posities heb ingenomen (veel te vroeg natuurlijk) één op 4,6 en één op 4,8
Dus voor winst nog een weg(je) te gaan, hoelang ik ze hou ? weet ik nog niet
in port : vanalles..

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 56
Contacteer:

Bericht door WieWeet! » 25 mar 2020 19:40

AFM moet maar eens een keer gaan kijken hoe er op de AMX en AEX gemanipuleerd wordt door grote marktpartijen.
En die vuile vieze short en index,optie, turbo rommel verbieden, alleen nog maar aandelen.
Vindt dat bedrijven daar zeggenschap over moeten krijgen hoe ze verhandelbaar zijn, dit is gewoon van de zotte.
Want pietjes aandeel, mag niet harder stijgen dan de andere aandelen heel de meute moet weer tegelijk omhoog, een dikke vinger kunnen ze krijgen, en hoop dat al die aandelen van banken crashen de aankomende tijd.

Zo kan je wel 100 keer instappen, en maak of een bedrijf zijn best doet geen reet meer uit en of jeje als belegger je huis werk maakt, je wordt gewoon genaaid, zo voor de rest een top dagje gehad :lol:

DiCoFlow
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 33
Contacteer:

Bericht door DiCoFlow » 25 mar 2020 22:53

WieWeet! schreef:
25 mar 2020 00:14
DiCoFlow schreef:
25 mar 2020 00:07
WieWeet! schreef:
25 mar 2020 00:00
DiCoFlow schreef:
24 mar 2020 23:56

Geduld heb ik wel. Wordt over 't algemeen (goed) beloond! ;)
Zit ook te wachten dat altice naar de 17 gaat, er was toen 5% lagere cijfers hij donderde zo in mekaar, mogen we nu het omgekeerde verwachten, graag ;)
Van mij mag het :lol: morgen al starten met een knal.

(maar ik zou graag dan eerst nog wat extra's bijkopen, tegen een schappelijk koersje)
Ik volg altijd de bunds of bond (obligatie), die zien er heel goed uit daar is heel vertrouwen in altice, ook met die achterlijke daling, daarom verkoop ik niet.
Baal alleen dat ik niet een deel verkocht heb en weer gekocht heb, dat ga ik nu wel doen.
Aan verkopen en weer terugkopen kleven ook nadelen, namelijk lukt het je wel om ze op tijd (dus voor een lagere prijs) terug te kopen?

Dat speelt met name als je niet direct bij een kleine daling verkoopt. En bij volatiele aandelen zoals Altice verkoop je normaal niet direct bij iedere daling.

Zelf heb ik bij de lange daling vanaf eind februari te laat mijn positie gedeeltelijk afgebouwd. (In eerste instantie was ik nog bij gaan kopen)
Heb inmiddels weer aardig wat teruggekocht. Maar ik heb niet het idee dat ik er financieel iets mee ben opgeschoten. :oops:

Achteraf is het altijd makkelijk analyseren en had ik natuurlijk direct bij het begin van de neergang een aanzienlijk deel van mijn portefeuille moeten verkopen. Want door het corona nieuws uit China, hadden we kunnen weten dat er waarschijnlijk een serieuze impact zou volgen.

Ik hoop in ieder geval bij een volgende calamiteit wat eerder actie te ondernemen. Gewoon weer wat geleerd. Wel een dure les.

DiCoFlow
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door DiCoFlow » 25 mar 2020 23:06

Putbruy schreef:
25 mar 2020 08:06
DiCoFlow schreef:
24 mar 2020 23:23
DiCoFlow schreef:
23 mar 2020 22:20
Putbruy schreef:
23 mar 2020 15:40
vanmorgen nog een portie kunnen binnenhalen aan 2,66, misschien dat met wat geluk, een senaatsdeal + goede cijfers , ik hier op korte termijn wat winst kan uithalen,
ben trouwens benieuwd naar de outlook van deze thuisblijvers economie :)
Met jouw portie van vanmorgen sta je nu al op een leuke winst (+10%). Mooi rendement voor 1 dag. :up:

Het wordt nog even wachten op de tekst van Altice's outlook.
Die zal zonder twijfel goed zijn, zeker in relatie tot Altice's directe conculega's :lol:

Het management is goed en kent het klappen van de zweep.
Ik heb er alle vertrouwen in dat Altice een goede toekomst tegemoet gaat.

Dat ze iets meer met vreemd vermogen werken dan de anderen werkt onder dit management in hun voordeel.

Altice gaat nog flink stijgen. Als de corona problematiek voorbij is gaan ze gewoon over de € 9 heen.
@ Putbruy

Je hebt nu al € 1,- winst per aandeel binnen 2 dagen. Dat is ruim 38% . :up:
Morgen ziet er ook al veelbelovend uit, na de prachtige berichten van Altice.

Tot hoelang of welke koers ga je deze extra portie Altice aandelen aanhouden?
ik moet eerlijkheidshalve ook zeggen dat ik al 2 posities heb ingenomen (veel te vroeg natuurlijk) één op 4,6 en één op 4,8
Dus voor winst nog een weg(je) te gaan, hoelang ik ze hou ? weet ik nog niet
Je kan natuurlijk ook iedere positie afzonderlijk bekijken.
Dat zou bij automatische verkoop bij een vooraf gesteld doel een aardig snel winstje veilig kunnen stellen.

Werkt vooral bij volatiele aandelen, vaak kan je dat deeltje even later weer met korting terug kopen, waardoor je totale risico niet steeds groter wordt.

Een nadeel is natuurlijk al de koers in een grote lijn bijna recht omhoog springt je een aardig stukje winst gaat missen.

Zelf heb ik mijn Altice-aandelen ook op verschillende momenten gekocht. Aangezien ik de toekomst voor Altice heel zonnig in zie, blijf ik nog wel even zitten tot ze hun plannen hebben verwezenlijkt. Dus een koers van € 8 tot € 15,- . Ik heb de tijd.

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! » 26 mar 2020 00:25

Ik ga morgen bank aandelen kopen, donder Altice eruit, die vuile hufters, het blijft gewoon het zelfde gezeik steeds, al 20 jaar.
Succes allemaal, 1 corrupte teringzooi, valt gewoon niet meer uit te leggen na vandaag met zulke cijfers.

Stefkamielkafkajr
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 182
Contacteer:

Bericht door Stefkamielkafkajr » 26 mar 2020 02:15

WieWeet! schreef:
26 mar 2020 00:25
Ik ga morgen bank aandelen kopen, donder Altice eruit, die vuile hufters, het blijft gewoon het zelfde gezeik steeds, al 20 jaar.
Succes allemaal, 1 corrupte teringzooi, valt gewoon niet meer uit te leggen na vandaag met zulke cijfers.
Soms moeten de cijfers eerst doordringen bij de mensen en reageren ze een dagje later na de ontleding van al het cijfermateriaal. Ik zie ze komende weken gestaag stijgen altice . Het enige die nog roet kan in het eten gooien is dat gedoe met die Corona virus
Agfa, , Deceuninck , euronav, exmar , acacia pharma,fagron,,transgene, greenyard ,mdxhealt, pharming, , econocom

Daarom
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 6
Contacteer:

Bericht door Daarom » 26 mar 2020 07:06

Het probleem zit hem in de hoge schulden en de huidige situatie op de kapitaalmarkt. Het zal voor Altice lastiger worden om leningen tegen lage rentes over te sluiten. In deze markt nemen beleggers het zekere voor het onzekere, zie de reactie van WieWeet. Bijna iedereen heeft deze nijging nu. Daarom kan Altice ook zomaar nog eens verder gaan dalen. Maar deze situatie gaat ook weer voorbij en dan gaat Altice dubbelhard stijgen. ik denk dat ergens in 2021 de koers op € 14,00 zal staan. Ik wacht met een minder groot porto op die tijd. Ik zit al zo lang in Altice, er zit nog voldoend fantasie in het aandeel.

Succes en een goede gezondheid toegewenst iedereen!

DiCoFlow
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door DiCoFlow » 26 mar 2020 12:21

WieWeet! schreef:
Op de aandelen van ABN-AMRO krijg je vandaag extra korting ;)

Zelf koop ik ze niet, laat staan dat ik ze omruil voor mijn Altice aandelen.

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! » 26 mar 2020 18:57

DiCoFlow schreef:
26 mar 2020 12:21
WieWeet! schreef:

Zo benne weer wat bijgedraaid, Franse telecom broeders stijgen allemaal, bedrijf met de beste jaar en groei cijfers daalt vandaag, raar maar waar :clap:

DiCoFlow
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door DiCoFlow » 26 mar 2020 19:49

WieWeet! schreef:
26 mar 2020 18:57
DiCoFlow schreef:
26 mar 2020 12:21
WieWeet! schreef:

Zo benne weer wat bijgedraaid, Franse telecom broeders stijgen allemaal, bedrijf met de beste jaar en groei cijfers daalt vandaag, raar maar waar :clap:
Altice lijkt de speelbal van vermogende partij(en) met een verknipte/ontbrekende moraliteit.
De koers werd weer eens heen en weer gedirigeerd.
Dat zie je wel bij meer aandelen rond de publicatie van de cijfers.

Ze willen de aandelen door manipulatie voor een zacht prijsje losweken om later de onvermijdelijke run naar boven mee te maken. Of het is gewoon een soort daghandel, Bij de stijging eerst zelf door te shorten veel aandelen verkocht en dan later weer met kleine aantallen de koers lager zetten via vestzak broekzak schijnverkopen om daarna de paniek verkopen weer op te stofzuigen.

Veel van hun handelsstrategieën komen gewoon overeen met misleiding en afpersing . Het zijn gewoon struikrovers. Gelegaliseerd door de (R)overheid. :wtf:

Aangezien de AFM toch nooit iets boven water krijgt, het is veel te veel werk, wordt het tijd om een tax in te voeren op aan- en verkopen.
Als men dan de eerste 1000 of 2000 handelingen per maand vrij van tax houdt, worden de "normale beleggers" niet geraakt.
Alle handelingen daarboven gewoon progressief belasten.
Zijn we gelijk van die gelegaliseerde flitshandel criminaliteit af. :down:
WieWeet! liked last!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen.

Plaats reactie