Geen advertenties op Beursig.com?  lees hier verder

Altice Europe

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
DiCoFlow
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 33
Contacteer:

Re: Altice Europe

Bericht door DiCoFlow » 22 mar 2020 12:41

Daarom schreef:
21 mar 2020 20:21
Zie op de homepage IEX; daar staat dat Altice voorbeurs met de cijfers komt.
IEX is vwb Altice helaas geen betrouwbare bron gebleken.

Ook in februari hadden ze al een keer de rapportage van Altice in hun agenda opgenomen.

Bij de vorige kwartalen ging het bij IEX ook nogal eens fout.

===
Altice gaf de laatste kwartalen altijd de info na beurs met meteen een presentatie daar achteraan.
Dat verwacht ik nu ook. Dus op 24-3 nabeurs.

We zien het wel, de cijfers en toelichting verschijnen bijna. :up:

Daarom
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 6
Contacteer:

Bericht door Daarom » 22 mar 2020 12:49

dat klopt, Norma kwartaalcijfers geeft Altice nabeurs. De Q4 en jaarcijfers geeft men voorbeurs, was vorig jaar ook het geval. Ik ben ook benieuwd. het zal vooral gaan om de schulden en of de markt denkt dat ze houdbaar blijven.

Ik denk wel dat de centrale banken vannacht weer zullen ingrijpen en dat de US vannacht het steunpakket van 2 BILJOEN dollar gaat goedkeuren.

Ik denk zelf dat alles (met uitzondering van de zwaarst getroffen bedrijfstakken) inmiddels een beetje oversold is. Alleen gaan eer in de US nog hele gekke dingen met het virus gebeuren. Maar de gewone griep kost daar jaarlijks 62.000 mensenlevens en ik vraag mij af hoe zij over een maand op het virus reageren. Of het wordt gekkenhuis, of het wordt een nieuwe realiteit.

prettig weekend!

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1047
Contacteer:

Bericht door Putbruy » 22 mar 2020 19:34

DiCoFlow schreef:
21 mar 2020 19:11
Putbruy schreef:
18 mar 2020 17:31
als ze na vandaag nog zakken, extra portie in aanloop naar 23/3
En ....heb je nog een extra portie gekocht?

Ik wel, ik ben en blijf positief ... vooral op de wat langere termijn ... de beurs lijkt nu eigenlijk meer op een gokkast.
De angst en de waan van de dag - moment overheersen.

En het erge is, ik laat mij af en toe ook daarin meeslepen. :oops: dat is op de korte termijn meestal niet goed.
nee, toen ik thuis kwam waren ze al 11% gestegen, mss morgen nog als het een rode dag wordt
in port : vanalles..

DiCoFlow
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door DiCoFlow » 23 mar 2020 08:42

Altice heeft de consensus cijfers Q4 op haar website geplaatst en een uitnodiging voor de conference call.

De Altice-cijfers en toelichting worden dinsdag nabeurs op hun website geplaatst met aansluitend een presentatie.

Consensus ziet er goed uit. Adjusted Ebitda + circa 10% :up:

DiCoFlow
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door DiCoFlow » 23 mar 2020 08:56

Putbruy schreef:
22 mar 2020 19:34
DiCoFlow schreef:
21 mar 2020 19:11
Putbruy schreef:
18 mar 2020 17:31
als ze na vandaag nog zakken, extra portie in aanloop naar 23/3
En ....heb je nog een extra portie gekocht?

Ik wel, ik ben en blijf positief ... vooral op de wat langere termijn ... de beurs lijkt nu eigenlijk meer op een gokkast.
De angst en de waan van de dag - moment overheersen.

En het erge is, ik laat mij af en toe ook daarin meeslepen. :oops: dat is op de korte termijn meestal niet goed.
nee, toen ik thuis kwam waren ze al 11% gestegen, mss morgen nog als het een rode dag wordt
Je weet maar nooit hoe de koersen van Altice lopen en de reactie van de markt.
In deze tijden lijkt alles mogelijk.
Succes! :up:

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1047
Contacteer:

Bericht door Putbruy » 23 mar 2020 15:40

vanmorgen nog een portie kunnen binnenhalen aan 2,66, misschien dat met wat geluk, een senaatsdeal + goede cijfers , ik hier op korte termijn wat winst kan uithalen,
ben trouwens benieuwd naar de outlook van deze thuisblijvers economie :)
in port : vanalles..

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 56
Contacteer:

Bericht door WieWeet! » 23 mar 2020 20:57

DiCoFlow schreef:
23 mar 2020 08:42
Altice heeft de consensus cijfers Q4 op haar website geplaatst en een uitnodiging voor de conference call.

De Altice-cijfers en toelichting worden dinsdag nabeurs op hun website geplaatst met aansluitend een presentatie.

Consensus ziet er goed uit. Adjusted Ebitda + circa 10% :up:
Full Year and Q4 2019 Results Conference Call Invitation
Mr Patrick Drahi, President of Altice Mr Alain Weill, CEO of Altice Europe N.V. Mr Malo Corbin, CFO of Altice Europe N.V. Mr Dennis Okhuijsen, Advisor to Altice Europe N.V.

have the pleasure of inviting you to the Group’s Q4 2019 Results Conference Call on: Tuesday March 24, 2020 at 6:00pm CET (5:00pm GMT, 1:00pm EDT)

A press release of Q4 2019 results for Altice Europe N.V. (“Altice Europe”) will be released at 5:30pm CET (4:30pm GMT, 12:30pm EDT) on Tuesday March 24, 2020.

DiCoFlow
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door DiCoFlow » 23 mar 2020 22:20

Putbruy schreef:
23 mar 2020 15:40
vanmorgen nog een portie kunnen binnenhalen aan 2,66, misschien dat met wat geluk, een senaatsdeal + goede cijfers , ik hier op korte termijn wat winst kan uithalen,
Met jouw portie van vanmorgen sta je nu al op een leuke winst (+10%). Mooi rendement voor 1 dag. :up:

Het wordt nog even wachten op de tekst van Altice's outlook.
Die zal zonder twijfel goed zijn, zeker in relatie tot Altice's directe conculega's :lol:

Het management is goed en kent het klappen van de zweep.
Ik heb er alle vertrouwen in dat Altice een goede toekomst tegemoet gaat.

Dat ze iets meer met vreemd vermogen werken dan de anderen werkt onder dit management in hun voordeel.

Altice gaat nog flink stijgen. Als de corona problematiek voorbij is gaan ze gewoon over de € 9 heen.

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 56
Contacteer:

Bericht door WieWeet! » 23 mar 2020 23:22

DiCoFlow schreef:
23 mar 2020 22:20
Putbruy schreef:
23 mar 2020 15:40
Met jouw portie van vanmorgen sta je nu al op een leuke winst (+10%). Mooi rendement voor 1 dag. :up:

Het wordt nog even wachten op de tekst van Altice's outlook.
Die zal zonder twijfel goed zijn, zeker in relatie tot Altice's directe conculega's :lol:

Het management is goed en kent het klappen van de zweep.
Ik heb er alle vertrouwen in dat Altice een goede toekomst tegemoet gaat.

Dat ze iets meer met vreemd vermogen werken dan de anderen werkt onder dit management in hun voordeel.

Altice gaat nog flink stijgen. Als de corona problematiek voorbij is gaan ze gewoon over de € 9 heen.
De corona problematiek geeft alleen al aan, hoe belangrijk deze sector is geworden en als was, het wordt eens tijd dat deze sector op goede waarde gewaardeerd wordt, maar goed we gaan het zien zonder deze sector ligt alles in puin.

DiCoFlow
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door DiCoFlow » 24 mar 2020 09:55

WieWeet! schreef:
23 mar 2020 23:22

De corona problematiek geeft alleen al aan, hoe belangrijk deze sector is geworden en als was, het wordt eens tijd dat deze sector op goede waarde gewaardeerd wordt, maar goed we gaan het zien zonder deze sector ligt alles in puin.
Je hebt helemaal gelijk.

Deze sector maakt thuiswerken mogelijk.
De communicatie gaat probleemloos door.
Alleen hierdoor is het nu een heel andere situatie dan bij de grote depressie.

Daarnaast is het effect van de recente herfinanciering door Altice, nog nauwelijks door de markt in de koersvorming meegenomen.

Hogere rentes zijn voor Altice niet gunstig, maar dat geldt eveneens voor haar concurrenten, ook al hebben die verhoudingsgewijs minder vreemd vermogen. Op het eigen vermogen wordt namelijk een nog hoger rendement verwacht dan op vreemd vermogen.
Altice blijft daardoor in vergelijking met haar concurrenten een race aandeel. :up:

Kortom: alles staat of valt met de kwaliteit van de organisatie en het management. Bij Altice zit dat wel goed.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen.

Plaats reactie