Altice Europe

Beleggen, aandelen kopen in Nederland, informatie, koersen en analyses

DiCoFlow
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 59
Contacteer:

Re: Altice Europe

Bericht door DiCoFlow »

WieWeet! schreef:
09 okt 2020 19:14
DiCoFlow schreef:
09 okt 2020 17:56
WieWeet! schreef:
09 okt 2020 16:10
Beheerder schreef:
08 okt 2020 23:16

In Nederland is er geen beurstaks, WieWeet zal daar niet van wakker liggen.
Heb de stap maar een genomen en alles erop 4,20 verkocht.
Kijken of ik ze goedkoper terug kan kopen of wat anders kan natuurlijk ook.
Ik neem aan van één van je portefeuilles?

Toch niet echt alles?
Heb alles eruit gegooid, kijk wel of ik het lager kan terug kopen, maar heb hierdoor ook een mooie rit in aegon en bam enz gemist omdat het in altice zat, heb koop lijstje nog voor me liggen.
Maar let maar op ik zal wel weer helemaal mis zitten volgende week met Altice :o
Jij durft. :clap: Ik hoop voor jou dat het goed uitpakt en ze volgende week of wat later ze weer op kan pakken voor rond de € 4,11. Maar wie weet kan je nu met andere aandelen meer spectaculaire ritjes maken (omhoog).

Succes er mee!

Ik heb wel enkele korte ritjes gemaakt met Altice, maar dan hooguit met een kwart van mijn aandelen Altice.
Nu doe ik het alleen nog maar met minder dan 10% van mijn aandelen Altice.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 73
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

DiCoFlow schreef:
09 okt 2020 19:34
WieWeet! schreef:
DiCoFlow schreef:
WieWeet! schreef:
09 okt 2020 16:10
Heb de stap maar een genomen en alles erop 4,20 verkocht.
Kijken of ik ze goedkoper terug kan kopen of wat anders kan natuurlijk ook.

Toch niet echt alles?
Heb alles eruit gegooid, kijk wel of ik het lager kan terug kopen, maar heb hierdoor ook een mooie rit in aegon en bam enz gemist omdat het in altice zat, heb koop lijstje nog voor me liggen.
Maar let maar op ik zal wel weer helemaal mis zitten volgende week met Altice :o
Jij durft. :clap: Ik hoop voor jou dat het goed uitpakt en ze volgende week of wat later ze weer op kan pakken voor rond de € 4,11. Maar wie weet kan je nu met andere aandelen meer spectaculaire ritjes maken (omhoog).

Succes er mee!

Ik heb wel enkele korte ritjes gemaakt met Altice, maar dan hooguit met een kwart van mijn aandelen Altice.
Dat had ik ook moeten doen korte ritjes maken, had beetje meer naar Cedar moeten luisteren, op 6 toen verkopen en ze weer lager op moeten pakken, maar goed als hij in zo smalle range gevangen blijft zitten wordt ik niet blij van, maar zit nu even niet gevangen, als weer op 4,11 liggen sla ik me weer voor de kop, had ik maar.
Die corona heeft me mooi de das omgedaan, ik moet er nu eens gebruik van gaan maken ;)

Chukky2
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 218
Contacteer:

Bericht door Chukky2 »

Beleggers zijn goed bezig .
Zo kan het nooit a1n 4,11 van de beurs gaan
avantium Bam Bayer-Bioc.Bpost-cresent-econocom -Exmar -Fagron-greenyard-ing-MDxH-Nyrstar -Ontex -Oxurion-Pharming-umic.XFab-Arcelor ,IAsiat-argenx melex -Solvay,AMG,beka.acaci.shel.

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

Chukky2 schreef:
09 okt 2020 20:21
Beleggers zijn goed bezig .
Zo kan het nooit a1n 4,11 van de beurs gaan
Dat zijn ze zeker, geeft wel perspectieven ;)

DiCoFlow
Forum gebruiker
Forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DiCoFlow »

WieWeet! schreef:
09 okt 2020 20:06
DiCoFlow schreef:
WieWeet! schreef:
DiCoFlow schreef:

Toch niet echt alles?

Succes er mee!

Dat had ik ook moeten doen korte ritjes maken, had beetje meer naar Cedar moeten luisteren, op 6 toen verkopen en ze weer lager op moeten pakken, maar goed als hij in zo smalle range gevangen blijft zitten wordt ik niet blij van, maar zit nu even niet gevangen, als weer op 4,11 liggen sla ik me weer voor de kop, had ik maar.
Die corona heeft me mooi de das omgedaan, ik moet er nu eens gebruik van gaan maken ;)
Achteraf bezien zou je het altijd beter kunnen hebben gedaan. Dat geldt voor iedereen.
Je kan er hooguit wat van leren om het in het vervolg mogelijk iets beter te doen, maar perfect krijg je het nooit.

Ik zou met de kennis van nu, ook al mijn aandelen Altice (of een groot deel daarvan) graag boven de € 6 hebben verkocht.

Misschien kan je je aandelen in de loop van volgende week weer voor € 4,11 terugkopen, of behaal je enorme winsten met andere aandelen. (TomTom zou volgende week wel eens hard kunnen gaan stijgen, ivm de Q3 cijfers met toelichting)
Maar wat er werkelijk gaat gebeuren weten we helaas pas achteraf. :?

Je blijft Altice voorlopig toch nog wel volgen?

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

DiCoFlow schreef:
10 okt 2020 17:09
WieWeet! schreef:
09 okt 2020 20:06
DiCoFlow schreef:
WieWeet! schreef:

Succes er mee!

Achteraf bezien zou je het altijd beter kunnen hebben gedaan. Dat geldt voor iedereen.
Je kan er hooguit wat van leren om het in het vervolg mogelijk iets beter te doen, maar perfect krijg je het nooit.

Ik zou met de kennis van nu, ook al mijn aandelen Altice (of een groot deel daarvan) graag boven de € 6 hebben verkocht.

Misschien kan je je aandelen in de loop van volgende week weer voor € 4,11 terugkopen, of behaal je enorme winsten met andere aandelen. (TomTom zou volgende week wel eens hard kunnen gaan stijgen, ivm de Q3 cijfers met toelichting)
Maar wat er werkelijk gaat gebeuren weten we helaas pas achteraf. :?

Je blijft Altice voorlopig toch nog wel volgen?
Jawel blijf wel op deze draad, en als ik wat anders koop ook wel, zal tom tom eens bekijken.

Cedar1
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 29
Contacteer:

Bericht door Cedar1 »

Kan me niet voorstellen dat het voor 4.10 oid van de markt wordt gehaald,
Ga volgende week mss voorzichtig via call opties er weer in,

of met kale calls of met een verkochte hogere call strike erbij .

Stefkamielkafkajr
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 251
Contacteer:

Bericht door Stefkamielkafkajr »

snap niet dat er toch nog een redelijk volume behaald wordt aan dergelijke prijs als je weet dat ze doel boel proberen van de markt te halen.
kan toch niet anders dat er nog een hoger bod moet volgen
de mijne blijven stevig in port ondanks dats ze groen kleuren maar mijn winst is te klein aan deze prijs
gemiddeld 4.09
Altice europe,aegon,, euronav, acacia pharma,fagron,,, greenyard ,pharming, , econocom.Xfab.oxurion.sorrento therapeutics.luckin coffe adr

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

Screenshot_2020-10-12 (4 216) Altice Europe N V A-Shares.png
https://www.tradegate.de/orderbuch_umsa ... 0011333752

Dat snap ik niet helemaal dat er zo grote partij vandaag onder de 4,11 verhandeld is.
Iemand anders er kijk op?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

DiCoFlow
Forum gebruiker
Forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DiCoFlow »

WieWeet! schreef:
12 okt 2020 21:11
Date Time Volume Order Volume Price
12/10/2020 08:17:10.023 35 900 4.05
35 900 4.05
5 000 4.05
30 900 4.05
12/10/2020 08:16:44.471 1 300 4.05
1 300 4.05
1 300 4.05
12/10/2020 08:16:40.916 6 300 4.05
5 000 4.05
6 300 4.05
1 300 4.05
12/10/2020 08:10:32.208 1 300 4.12
1 300 4.12
1 300 4.12
12/10/2020 08:10:28.954 1 300 4.145
1 300 4.145
1 300 4.145

https://www.tradegate.de/orderbuch_umsa ... 0011333752

Dat snap ik niet helemaal dat er zo grote partij vandaag onder de 4,11 verhandeld is.
Iemand anders er kijk op?
Dat ziet er vreemd uit.
Er al wel iemand zijn aandelen bestens hebben gedumpt. Er is meestal weinig volume op tradegate, dus dan kan je een erg lage prijs krijgen.
Ik ga meteen een permanente aankoop order inleggen bij tradegate onder de € 4,11. Wie weet heb ik vanavond of morgenochtend mazzel. :D
WieWeet! liked last!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie