Altice Europe

Beleggen, aandelen kopen in Nederland, informatie, koersen en analyses

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 61
Contacteer:

Re: Altice Europe

Bericht door WieWeet! »

Mangy_Scoundrel, DeZwarteRidder zieken figuren met weinig inhoud, als er een tweede ronde van corona komt, mogen die van mij wel op de IC :shock:, maar de IEX weet wel wat ze doet, raar beleid daar van forumleden weg jagen :lol:
Wie gaat er nu nog inhoudelijk reageren met dat soort figuren aan boord, tabee.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 61
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

Atus heeft het ook niet slecht gedaan ;)

Altice USA winst en omzet hoger dan voorspeld
48 minuten geleden (30.07.2020 22:43)

Investing.com - Altice USA (NYSE:ATUS) rapporteerde op donderdag voor het tweede kwartaal een winst die hoger is dan verwacht en een omzet die hoger is dan de voorspellingen.

Het bedrijf meldt een winst per aandeel van $0,19 met een omzet van $2,47B. Analisten geraadpleegd door Investing.com voorspelden een winst per aandeel van $0,15 met een omzet van $2,44B.

Altice (AS:ATCA) USA aandelen stegen 5,79% en handelden op $26,50 in de nabeurshandel na de bekendmaking van de resultaten.
https://nl.investing.com/news/altice-us ... eld-159954

DiCoFlow
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 37
Contacteer:

Bericht door DiCoFlow »

WieWeet! schreef:
30 jul 2020 23:35
Atus heeft het ook niet slecht gedaan ;)

Altice USA winst en omzet hoger dan voorspeld
48 minuten geleden (30.07.2020 22:43)

Investing.com - Altice USA (NYSE:ATUS) rapporteerde op donderdag voor het tweede kwartaal een winst die hoger is dan verwacht en een omzet die hoger is dan de voorspellingen.

Het bedrijf meldt een winst per aandeel van $0,19 met een omzet van $2,47B. Analisten geraadpleegd door Investing.com voorspelden een winst per aandeel van $0,15 met een omzet van $2,44B.

Altice (AS:ATCA) USA aandelen stegen 5,79% en handelden op $26,50 in de nabeurshandel na de bekendmaking van de resultaten.
https://nl.investing.com/news/altice-us ... eld-159954
De stemming zit erin bij de heren van ATUS en ATC
Patrick_Drahi_7_Dexter_G.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

DiCoFlow
Forum gebruiker
Forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DiCoFlow »

WieWeet! schreef:
30 jul 2020 22:14
Mangy_Scoundrel, DeZwarteRidder zieken figuren met weinig inhoud, als er een tweede ronde van corona komt, mogen die van mij wel op de IC :shock:, maar de IEX weet wel wat ze doet, raar beleid daar van forumleden weg jagen :lol:
Wie gaat er nu nog inhoudelijk reageren met dat soort figuren aan boord, tabee.
Jammer voor de IEX, maar ze laten nogal wat steken vallen.

Wanneer gaven ze voor het laatst de datum en tijd van de resultaten van Altice goed aan op hun website?
Wat een belabberde forum-moderator hebben ze bij IEX.
Is niet alleen een probleem bij het IEX-Altice forum, dit destructieve gedrag van de moderator zie je bij veel meer IEX-fora.
laat ik er verder maar over op houden, overal worden fouten en foutjes gemaakt, maar bij de IEX wordt het aantal groter en men leert niet van de fouten. Jammer.
Maar daarom zitten we nu met veel plezier hier. :D

Cedar1
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 27
Contacteer:

Bericht door Cedar1 »

Klopt, iex wordt er niet beter op, ik kijk paar keer per week op forums die me interesseren maar bijv op postnl wordt het nivo ook niet beter, idd jammer.

Wel vind ik dat het te ver gaat iemand op een ic te wensen (Jan!), laat die lui te in hun sop gaar koken maar laat je niet verlagen tot dit soort uitspraken.

Afhankelijk van algemene sentiment de komende week: als de markt neutraal blijft ( of licht stijgend) kunnen we weer snel naar de €4,00

Cedar1
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door Cedar1 »

Iets wat wel in de gaten moet worden gehouden is starlink (Musk) en het alternatieve satelliet internet bedrijf van Bezos.
Deze 2 zijn met grote snelheid satellieten aan het lanceren en zullen op niet al te lange termijn dit operationeel hebben. Als dit inderdaad gaat functioneren, zullen ze in een keer een groot deel van internet met grote snelheid markt pakken en alle 5g aanbieders heel veel pijn doen. Ik heb gelezen dat ook apple hierover bezig is en dan zijn er 3 aanbieders waar je voor pak-m-beet 5$ per maand onbeperkt internet zult hebben met 5g snelheid, dus dit goed in de gaten gaan houden het komend jaar. Als dit goed wordt uitgerold als de bliksem uit alle telecom aandelen!

Cedar1
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door Cedar1 »

https://www.cnbc.com/2020/07/30/fcc-aut ... ce=twitter

Voor de liefhebber, heel klein beetje info over satelliet internet,
Als dit gaat komen dan kunnen de torens worden omgehakt.
DiCoFlow liked last!

KraFtaVerK
Moderator
Moderator
waarderingen: 153
Contacteer:

Bericht door KraFtaVerK »

Positie verkocht. Korte trade voor 15%. Kans dat straks weer rond 3,5 noteert en dan koop ik weer terug. Anders blijf ik er af.
Pour vivre heureux, vivons cachés

They’ll strip you of your heritage

DiCoFlow
Forum gebruiker
Forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DiCoFlow »

Beursblik: Credit Suisse verhoogt koersdoel Altice Europe

FONDS KOERS VERSCHIL VERSCHIL % BEURS
Altice Europe NV -A-
4,104 0,319 8,43 % Euronext Amsterdam

(ABM FN-Dow Jones) Credit Suisse heeft vrijdag het koersdoel voor Altice Europe verhoogd van 4,00 naar 4,20 euro bij handhaving van het Neutraal advies.

De Zwitserse zakenbank verhoogde de raming voor de EBITDA in 2021 met 0,8 procent na publicatie van de cijfers over het tweede kwartaal door de Franse kabelaar.

Volgens de analisten waren de omzetontwikkelingen bij Telecom conform verwachting, maar de omzet bij de divisie Construction lag hoger en ook sneed Altice dieper in de kosten dan verwacht. Credit Suisse paste de ramingen voor de EBITDA uit Telecom in Frankrijk licht opwaarts aan.

Buiten Frankrijk bleek Teads volgens de analisten veerkrachtiger dan voorzien en de verliezen bij TV liepen "scherp terug", al is het voor Credit Suisse nu nog niet duidelijk hoe duurzaam deze trend is.

"In relatieve zin, zijn de resultaten van Altice beter dan die van andere grote telecombedrijven omdat ze de verwachtingen ruimschoots overtroffen", aldus de marktvorsers.

Door: ABM Financial News.
info@abmfn.nl
Redactie: +31(0)20 26 28 999

© Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.

DiCoFlow
Forum gebruiker
Forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DiCoFlow »

KraFtaVerK schreef:
31 jul 2020 11:36
Positie verkocht. Korte trade voor 15%. Kans dat straks weer rond 3,5 noteert en dan koop ik weer terug. Anders blijf ik er af.
Mooi gedaan!
15% binnen harken is mooi meegenomen. :clap:

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie