Altice Europe

Beleggen, aandelen kopen in Nederland, informatie, koersen en analyses
WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 60
Contacteer:

Re: Altice Europe

Bericht door WieWeet! »

Maargoed die DRAHI doet geen *** aan de koers, koop niks in, volgens mij leent hij gewoon die 60% van zijn aandelen uit aan hedge funds, hij eet van twee walletjes, is gewoon gespuis die Drahi.
Zou zeggen dump allemaal je aandelen morgen, maar ook doen.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

Straks de 6 de dag rood we hebben de 10 al eens gehaald :lol: , het is wat kom je met goede cijfers ondanks het virus de lange termijn rente duik ook wat naar beneden, gaan ze ff ING ABN Wereldhave op poetsen, rare wereld zullen wel de verliezers worden dit jaar dat virus mag van mij nu door zetten, dat gezeik, iedereen rijk.
Maar heb vandaag heel mijn port vol met altice gevuld, ze kunnen allemaal de de kleren krijgen, kick out shorters :lol:

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

Poehee de sjitzooi mag ook weer eens een dag stijgen :clap:, we zijn gewoon ff genomen ten opzichte van de Indexen +14,78% de STXE 600Telecom en +12,7% de AMX in de 2Q grafieken. :o
En altice is tweede kwartaal -2,72% gesloten.
We missen ten opzichte van de STXE 600 17,4%, en van AMX 15,4%.
Ten opzichten vanaf het eindjaar 2019 missen we -38,57% -2,72% Totaal met een min van 41,29% :o
En dat terwijl er niets veranderd is qua groei en iets minder schuld nu, blijft een rare boel.

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

ABM FN-Dow Jones - woensdag, 1 juli 2020 11:53
Beursblik: zwaar tweede kwartaal voor Altice

Altice Europe heeft een zwaar tweede kwartaal achter de rug door de coronamaatregelen en op korte termijn zal dit de vooruitzichten voor Altice bepalen. Dit stelden analisten van Credit Suisse woensdag.

Op de langere termijn zien zij echter opwaarts potentieel nu de prijzen voor de mobiele activiteiten stijgen. Ook het hervatten van de overnamestrategie kan voor opwaarts potentieel zorgen, denkt Credit Suisse.

Na een zwak tweede kwartaal zal er in de tweede jaarhelft herstel volgen, denken de analisten. Altice zal daarbij profiteren van de euro prijsverhoging bij de SFR Red abonnementen gisteren.

De vrije kasstroom van Altice kan volgens de analisten in 2022 met meer dan 1 miljard euro omhoog, dankzij een combinatie van een stijgende EBITDA en lagere rentekosten. Beperkt zicht op het werkkapitaal en andere contribuanten aan de vrije kasstroom manen tot voorzichtigheid.

Voor nu zal Altice blijven sturen op de kasstroom en een verlaging van schulden, maar dat kan in 2021 veranderen, denken de analisten. En met een goed gevulde oorlogskas zijn er wellicht weer overnamekansen, die fiks aan de winst zouden kunnen bijdragen.

Credit Suisse heeft een Neutraal advies op Altice met een koersdoel van 4,00 euro.
https://www.deaandeelhouder.nl/nieuws/2 ... or-altice/

Waar heeft hij het over de koers heeft een zwaar kwartaal gehad dan zou ik het begrijpen.
Weet niet waar en hoe deze beste man de tweede kwartaal cijfers als weet, ik weet ze niet.
Maar het bericht kon zeker niet ff een maandag gepost worden in de media, heel opvallend, boeven zijn het :down:

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

We gaan een poule maken, ik geef altice nog misschien 1 dag groen dan gaan we 4 dagen rood :lol:

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

Een belabberde twee weeks grafiek toch nog met verlies van -1,35 :(
Op naar betere tijden , en kijken of we de aankomende twee weken boven de 4,66 kunnen uitbreken ;)
twee ta.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie