Altice Europe

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 58
Contacteer:

Re: Altice Europe

Bericht door WieWeet! »

Vraag me af waar die oetlullen steeds vandaan komen, zoals boeroptrekker op de IEX.
En het AFM zo ook eens een onderzoek moeten gaan instellen, hoe short wel heel makkelijk door het kapitaal wat ze beheren koersen kunnen maken en afbreken.

neku
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1239
Contacteer:

Bericht door neku »

WieWeet! schreef:
21 mei 2020 22:38
Vraag me af waar die oetlullen steeds vandaan komen, zoals boeroptrekker op de IEX.
En het AFM zo ook eens een onderzoek moeten gaan instellen, hoe short wel heel makkelijk door het kapitaal wat ze beheren koersen kunnen maken en afbreken.
How does short selling help the market and investors?

https://www.investopedia.com/ask/answer ... estors.asp
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

neku schreef:
21 mei 2020 23:17
WieWeet! schreef:

Een schande is het dingen uit te lenen, als je dat met je vrouw doet tegen betaling is het een grote ***.
Het moet gewoon verboden worden, heel die hoererij.

neku
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1239
Contacteer:

Bericht door neku »

WieWeet! schreef:
21 mei 2020 23:32
neku schreef:
WieWeet! schreef:

Een schande is het dingen uit te lenen, als je dat met je vrouw doet tegen betaling is het een grote ***.
Het is toch niet de schuld van shorters dat mensen en vooral fondsen hun aandelen uitlenen voor geld, dat heet hebzucht :up:
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

neku schreef:
21 mei 2020 23:43
WieWeet! schreef:
21 mei 2020 23:32
neku schreef:
WieWeet! schreef:

Het is toch niet de schuld van shorters dat mensen en vooral fondsen hun aandelen uitlenen voor geld, dat heet hebzucht :up:
Heb zucht is niet erg natuurlijk, maar ik mag daar natuurlijk een afkeer van hebben, dat is mijn recht
, wat mij stoort is shorters maken iets kapot, maar breien het niet meer recht in Europa, dat doen ze in de USA wel, heb jij ALtice alweer op 17 euro gezien toen men twee jaar geleden 5% verlies omzet noteerde en afgerost naar de 2 euro werdt, nu noteren ze 3,5% meer omzet en wordt je genaait, nee geen schoon volk hier, moet gewoon verboden worden ;)

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

[MODBREAK: Ongewenst taalgebruik]

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

Ja en wij zakken 55ct [MODBREAK: Ongewenst taalgebruik] we hebben het ermee te doen [MODBREAK: Ongewenst taalgebruik] Maak toch geen reet uit Abn zoveel verlies stijgt, Ing wat verlies wordt milt beoordeeld maar mag niet uitbreken, komt allemaal van die index beleggers, die hebben veel te veel macht, doet daar eens wat aan Rutte.

Datacenters helpen chipmaker Nvidia aan fors hogere omzet

Gepubliceerd op 21 mei 2020 23:12 | Views: 455

SANTA CLARA (AFN) - De maker van chips en grafische kaarten Nvidia heeft het afgelopen kwartaal een fors hogere omzet in de boeken gezet dan een jaar eerder. Vooral producten voor datacenters vonden gretiger aftrek, nu door lockdowns bedrijven steeds afhankelijker van cloudtoepassingen zijn.

De totale omzet in Nvidia's eerste kwartaal steeg op jaarbasis met 39 procent tot 3,1 miljard dollar. Daarbij voerde het bedrijf de brutowinstmarge iets op tot 65,1 procent. Onder de streep resteerde een nettowinst van 917 miljoen dollar, meer dan een verdubbeling van de 394 miljoen dollar winst een jaar eerder.

De omzet uit chips voor datacenters steeg op jaarbasis met 80 procent tot meer dan 1,1 miljard dollar. De divisie die grafische kaarten maakt voor computerspelletjes, waar Nvidia groot mee is geworden, deed door thuiszittende gamers ook goede zaken. Daar staat een gedaalde omzet uit chips en geheugenkaarten voor de auto-industrie tegenover.

Voor het lopende, tweede kwartaal verwacht Nvidia een hogere omzet, maar minder hoge winstmarges. Dat komt volgens het bedrijf door kosten rond de overname van branchegenoot Mellanox, die eind april werd afgerond.

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

Ik ga morgen alles verkopen, TA ziet er super slecht uit in de week en 2 weeks grafiek, men zal wel een koers nabij de 3,60 op zoeken, veel succes.
En veel dank aan de shorters, hoop dat ze ... ik zal er voor bidden, eikel..
Snap echt niet dat AFM niet ingrijp, dit is toch corruptie wat hier gebeurd, ze hebben altijd zo grote bek, klm inkoop overheid men laat het gebeuren, nu dit ook weer, waarom is de AFM er, alleen maar afgekeurde overheids lui er neer zetten, om te kotsen.

Cedar1
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 24
Contacteer:

Bericht door Cedar1 »

WieWeet! schreef:
22 mei 2020 00:52
Ik ga morgen alles verkopen, TA ziet er super slecht uit in de week en 2 weeks grafiek, men zal wel een koers nabij de 3,60 op zoeken, veel succes.
Snap echt niet dat AFM niet ingrijp, dit is toch corruptie wat hier gebeurd, ze hebben altijd zo grote bek, klm inkoop overheid men laat het gebeuren, nu dit ook weer, waarom is de AFM er, alleen maar afgekeurde overheids lui er neer zetten, om te kotsen.
Rustig aan Jan, niet te overhaast!
Volk als het shorters penoze zul je altijd houden , in welke vorm dan ook. Rustig uit laten razen. “We” zijn vanaf eind 2018 van 1,55 gekomen en het gaat met pieken en dalen, over 6, 12 of 18 maanden staat het er heel anders voor dus als het kan gewoon aanhouden en laat je niet gek maken, denk aan de rikketik 😁😁
Putbruy liked last!

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

Cedar1 schreef:
22 mei 2020 19:46
WieWeet! schreef:
22 mei 2020 00:52
Rustig aan Jan, niet te overhaast!
Volk als het shorters penoze zul je altijd houden , in welke vorm dan ook. Rustig uit laten razen. “We” zijn vanaf eind 2018 van 1,55 gekomen en het gaat met pieken en dalen, over 6, 12 of 18 maanden staat het er heel anders voor dus als het kan gewoon aanhouden en laat je niet gek maken, denk aan de rikketik 😁😁
Weten gelijk weer wie er verantwoordelijk is voor de daling gisteren.
21 Mei 2020 AQR Capital Management 0,69% heeft weer short positie afgebouwd, ze moeten die bende verbieden.
https://shortsell.nl/short/Altice/90

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen.

Plaats reactie