Altice Europe

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 58
Contacteer:

Re: Altice Europe

Bericht door WieWeet! »

WieWeet! schreef:
14 mei 2020 22:36
Zie je maar in Nederland wordt je gewoon genaaid door index beleggers en handelaren die de expiratie glad strijken om van te kotsen AFM doet niets, Rutte doet er niks aan.
Alweer 10 dagen zakken, vanaf 29 april koers 3,98, met dank aan de shorters, absurd gewoon.

Schijn dat ik weer een ban heb op de iex, ik kan in ieder geval niet posten ;)
Op de cijfers van BOUYGUES zijn we gezakt, kan iemand even vertellen welke tak van Altice een bouwonderneming is, gewoon verkapte manipulatie van handelaren, om opties in hun voordeel te laten aflopen morgen.

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

Maar ik gun het Drahi wel, dat eerdaags die 26 a 27 euro erbij komen zijn we eindelijk eens van de onderwaardering af,
en shorters hoop ik :lol: :lol: :lol:

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

We 7,33% gezakt deze week, stelletje ....... zijn het.
Illiad nog in de plus deze week, terwijl het nog niet eens hervormt heeft, het begint een rare wereld te worden momenteel.

*** maar wat door in me eentje :lol:

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

WieWeet! schreef:
15 mei 2020 01:45
We 7,33% gezakt deze week, stelletje ....... zijn het.
Illiad nog in de plus deze week, terwijl het nog niet eens hervormt heeft, het begint een rare wereld te worden momenteel.

*** maar wat door in me eentje :lol:
Maar is ook goed nieuws Altice gooit oude media eruit, men betaald de schuld ervan, maar we gaan dit de aankomende jaren niet meer terug vinden als negatieve wanklank op de cijfers.
Als ze nog een paar van deze ingrepen doen, is het meer een high-tech bedrijf geworden gericht op huidige tijd en toekomst.
Wat meer aansluiting of anders de vraag van bedrijven gaat vervullen, van de industriële beweging die nu momenteel plaats vindt.
Banken, Olie sector donderen niet voor niks in mekaar, dat deden ze al, maar wordt nu extra versneld door het virus.

Was vandaag wel leuk in de winkel, U mag ook wel MOBIEL betalen, letten we wel even op banken bestaan straks niet meer en zijn onder gebracht in telecom bedrijven :)

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

3,49 week 20 update, een daling met dank aan de indexbeleggers, het zou verboden moet worden.
3,49 week 20.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

Heb een koop order op nabij de 3 euro ingesteld, je weet maar nooit zo voor de cijfers, als malloten het op hun heupen krijgen :lol:
Je ziet hoe men het met de cijfers van Bouygues de boel negatieve heeft kunnen spelen.
Ondanks twee analisten updates.
13 Mei Deutsche Bank Advies: Kopen Koersdoel: € 9,50
13 Mei Oddo BHF Advies: Kopen Koersdoel: € 4,30

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

Stukje TA gedaan vandaag, persoonlijk denk ik dat indexen naar out performen kunnen draaien, je zie een hop aandelen in de eerste Wave fase liggen, maar ook een hoop in de Wave 3 fase, niemand verwacht het dus dat zou de trigger kunnen zijn, aangezien de economie wat meer open ga.
Ondanks virus, is nog steeds een goede economie alleen de geldstromen zijn gedraaid er wordt nog steeds geld rondgepompt, dit kan je van andere recessies niet zeggen.
Er zit wel degelijk een verschil, dus zal de veerkracht ook veel groter zijn, omdat overheden geen krimp scenario heeft op gestart wereldwijd, wat men toen wel deed, men heeft geleerd.
Allen margincalls zijn uit de beurs en er is weinig geleend geld momenteel in de beurzen, daar naast is men er gebaad de beurs weer opwaarts te keren ten opzichten van pensioenen en de halfjaarcijfers en zeker om dit jaar nog te redden.

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

IEX Profs dat men daar nog geld voor vraag, je krijg een mening wordt een beetje onderbouwd en gelijk .... :(
https://www.iexprofs.nl/Column/500236/c ... main1_home

Wat een *** verhaal.
En staat eronder: De informatie in deze column is niet bedoeld als professioneel beleggingsadvies of als aanbeveling tot het doen van bepaalde beleggingen.
Zet er dan niks neer ;)

WieWeet!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door WieWeet! »

Grappig zit vanaf 13mei al in mijn 1tje te ***, nou kan gebeuren zo begon ik, toen altice op 17 euro lag ook, maar goed dat kunnen we niet meer zakken zonder splitsing :lol: :lol:
Kan je zien hoe shorters alles kapot maken, omzetten dalen op een gegeven moment mensen komen niet meer op forums, het evenwicht is weg, shorters zijn de parasieten van de maatschappij, en hoe vieren ze nu hun feestje alleen thuis.

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1128
Contacteer:

Bericht door Putbruy »

morgen voorbeurs ?
in port : vanalles..

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen.

Plaats reactie