Eurocastle

Beleggen in aandelen beurs Amsterdam, AEX en AMX index, etc.
Plaats reactie
bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 982

Re: Eurocastle

Berichtdoor bertje » 13 Jun 2013 15:55

14% stijging sinds deze middag.

bertje
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor bertje » 17 Jun 2013 11:56

Piet opnieuw een brief ontvangen naar aanleiding van mijn mail van vorige week:

Wij verwijzen naar onze brief van 22 mei.

Omdat wij nog wachten op bijkomende informatie of een definitief standpunt in te nemen, kunnen wij u thans nog geen antwoord bezorgen.

Wij verontschuldigen ons hierbij omdat ons onderzoek langer duur dan wij hadden verwacht.

Zodra wij de gevraagde informatie in ons bezit hebben, zal u van ons een antwoord ontvangen.

Wij danken u voor uw geduld en uw begrip.

piet
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 125

Berichtdoor piet » 17 Jun 2013 12:15

bertje hoeveel schade vergoeding heb jij gevraagd :?:

bertje
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor bertje » 17 Jun 2013 22:32

1 euro per aandeel.

Met als argument op de dag dat ik volgens hen zou kunnen verkopen de koers tussen 8.20 - 8.75 stond en ik heb verkocht aan 7.26. (meteen toen ze vrijgegeven werden.)

piet
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor piet » 18 Jun 2013 10:07

bertje schreef:1 euro per aandeel.

Met als argument op de dag dat ik volgens hen zou kunnen verkopen de koers tussen 8.20 - 8.75 stond en ik heb verkocht aan 7.26. (meteen toen ze vrijgegeven werden.)

gisteren ook de 2de brief gekregen dat ze het nog aan het onderzoeken zijn :twisted:

bertje
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor bertje » 18 Jun 2013 20:11

Piet, je hebt geluk jij kan nog verkopen aan 8.50.

Ik hoop dat ze het niet zo lang rekken om dan te kunnen zeggen, had je niet verkocht dan had je er ook nog 8.50 voor kunnen krijgen.

piet
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor piet » 25 Jun 2013 09:45

bertje vandaag terug een brief gekregen van fortis nu komen ze af met 4 film tickets als schade :twisted: ik heb direct gebeld en terug klacht ingediend wat denken die wel het is misschien tijd dat dit in de media moet verspreid worden ,ik wacht nog even af op een antwoord van mijn nieuwe klacht :twisted:

bertje
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor bertje » 25 Jun 2013 11:47

Piet,

Net ook een brief ontvangen zonder ticketjes maar waarschijnlijk dezelfde tekst:

Na een verrichting op een effect wordt het nieuwe effect tijdelijk geblokkeerd op de effectenrekening. Dit gebeurt omwille van risico indekking door onder andere later gewijzigde modaliteiten van de verrichting. De vrijgave van de effecten is pas effectief na ontvangst van de stukken bij de depositaris,…

Ik heb in het verleden ook eens klacht na klacht ingediend tegen fortis, zelfs tot bij de bankencommissie.
Kosten gemaakt voor aangetekende brieven, uren tijd ingestopt, mij er zeer druk ingemaakt en eindresultaat 0,0 euro.
Als ik jou was dan zou ik ze al instellen dat je minimum je geld terug hebt. En eventueel gewoon via mail en telefoon klacht blijven indienen. (misschien worden ze het wel moe en doen ze toch nog een geste.) Ik stop er mijn tijd niet meer in. Maar vooral verander van bank. Bolero, binck, Keytrade,… kosten veeel lager en dienstverlening 10 x beter. Ik doe al meer dan 2 jaar geen orders meer via Fortis. Ik zelf zit bij Bolero en daar kon ik ook eerst mijn eurocastles niet verkopen, maar na 1 telefoontje werd order ingesteld aan zelfde kosten als internet.

piet
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor piet » 25 Jun 2013 11:53

bertje schreef:Piet,

Net ook een brief ontvangen zonder ticketjes maar waarschijnlijk dezelfde tekst:

Na een verrichting op een effect wordt het nieuwe effect tijdelijk geblokkeerd op de effectenrekening. Dit gebeurt omwille van risico indekking door onder andere later gewijzigde modaliteiten van de verrichting. De vrijgave van de effecten is pas effectief na ontvangst van de stukken bij de depositaris,…

Ik heb in het verleden ook eens klacht na klacht ingediend tegen fortis, zelfs tot bij de bankencommissie.
Kosten gemaakt voor aangetekende brieven, uren tijd ingestopt, mij er zeer druk ingemaakt en eindresultaat 0,0 euro.
Als ik jou was dan zou ik ze al instellen dat je minimum je geld terug hebt. En eventueel gewoon via mail en telefoon klacht blijven indienen. (misschien worden ze het wel moe en doen ze toch nog een geste.) Ik stop er mijn tijd niet meer in. Maar vooral verander van bank. Bolero, binck, Keytrade,… kosten veeel lager en dienstverlening 10 x beter. Ik doe al meer dan 2 jaar geen orders meer via Fortis. Ik zelf zit bij Bolero en daar kon ik ook eerst mijn eurocastles niet verkopen, maar na 1 telefoontje werd order ingesteld aan zelfde kosten als internet.

ik heb naar het nr 022287210gebeld en de man zei eerst dat er 125 euro op mijn rekening gestort was maar hij had het over iemand anders je kan dus zekers schade ontvangen ik laat het er niet bij anders stap ik naar de media de slechte reclame zal hen meer kosten dan mijn schade

bertje
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor bertje » 25 Jun 2013 20:23

Piet, ik ben zeer benieuwd om het vervolg te horen maar wens je in iedergeval al veel succes !

Misschien eens dreigen met alles weg te halen.